Senjalegen avd. Silsand legekontor

Laukhellaveien 106 9303 Silsand

Siste vurderinger av behandlere ved Senjalegen avd. Silsand legekontor

En fantastisk lege

Lege: Geir Olav Knutsen Skrevet

Så glad for at Geir Olav er min fastlege. Han er kunnskapsrik, ansvarsbevisst og pålitelig, samtidig som han tar deg på alvor og ser hele mennesket. Uvurderlig i min situasjon, hvor jeg ofte møter nye behandlere i ulike sammenhenger.

Uempatisk

Lege: Inka Marina Hillerns Bonotto Skrevet

Overlegen,lite interessert og svært dårlig til å lytte til hva pasienten sier. Så ikke på meg,satt med ryggen til å skrev på datamaskinen.

Sur og lite imøtekommende

Lege: Inka Marina Hillerns Bonotto Skrevet

Virker sur og er lite imøtekommende. Vanskelig å forstå seg på er hun også. Vet ikke om det er pga språket eller om hun bare er helt uinteressert i pasientene sine. Styr unna.

Trygg, kunnskapsrik og forståelsesfull

Lege: Geir Olav Knutsen Skrevet

En fantastisk lege. Jeg og min mann fikk han som fastlege da han begynte på Silsand, kunne ikke vært mer heldig med lege. Min mann blei alvorlig syk og døde, og vi fikk den beste oppfølging som var mulig. Var på heimebesøk, ringte oss,så jeg følte meg trygg og ivaretatt hele veien. Imøtekommende, empatisk, forståelsesfull. Får ikke skrytt nok av han.

Menneskelig og forståelsesfull

Lege: Anja Thomassen Skrevet

Har bare godt å si om Anja.Hun er flink,behandler deg med respekt,tålmodighet og god til å lytte.Er utrolig glad for hun er min fastlege.