Senjalegen avd. Silsand legekontor

Laukhellaveien 106 9303 Silsand

Siste vurderinger av behandlere ved Senjalegen avd. Silsand legekontor

En uerstattelig lege som gir trygghet

Lege: Geir Arne Løkse Nilssen Skrevet

Geir er HELT fantastisk. Han har tilitt å fokus på pasienten. Når du sier hva du plages med så ser du at han virkelig setter seg i din possisjon. Han er bare helt fantastisk. Har akkurat fått han som fast lege. Har brukt han rundt et 1 år pga fastlegen jeg hadde ikke var en persjon jeg ville gå til. Geir stå på. Du gjør en FANTASTISK god jobb. Takk.

Totalt uinteressert i pasienten

Lege: Inka Marina Hillerns Bonotto Skrevet

ALDRIG gå til denne legen. Hun er TOTALT uinteressert i hva du plages med. Å om du sier du har vondt, så sier hun: jeg har sett personer som har vondt. Du er ikke en av dem. Hun mistenker deg for løgn uansett hva det gjelder. Anbefales IKKE.

Lege: Geir Olav Knutsen Skrevet

Byttet til Geir Olav for noen år siden fra en fastlege som behandlet meg mest som en hypokonder. Å bytte til denne legen er det beste valget jeg har gjort i livet. Han er den eneste legen jeg har møtt som har møtt meg på alle nivåer mtp helse og prøvd å hjelpe så godt han kan. Er flink å videresende til spesialisthelsetjeneste når det er helseproblemer utenom hans felt, noe som er betryggende. Empatisk, ydmyk og lyttende lege, som har gjort mitt liv bedre ved å gjøre sitt ytterste for å hjelpe uansett situasjon.
Anbefales virkelig, jeg er takknemlig for å ha en lege som ser hele mennesket.

Forferdelig lege

Lege: Inka Marina Hillerns Bonotto Skrevet

Virker totalt uinteressert, er ufin og uempatisk. Anbefaler at folk med psykiske problemer oppsøker ikke denne legen.

Ikke min fastlege men..

Lege: Inka Marina Hillerns Bonotto Skrevet

Måtte oppsøke henne akutt pga sårinfeksjon i foten etter en stikkskade. Fikk utrolig bra og profesjonell hjelp med antibiotika, behandling, henvisning til røntgen og ekstra oppfølging i etterkant! Kjempefornøyd og følte meg helt trygg og ivaretatt hos henne som pasient.