Senjalegen avd. Silsand legekontor

Laukhellaveien 106 9303 Silsand

Siste vurderinger av behandlere ved Senjalegen avd. Silsand legekontor

Menneskelig og forståelsesfull

Lege: Anja Thomassen Skrevet

Har bare godt å si om Anja.Hun er flink,behandler deg med respekt,tålmodighet og god til å lytte.Er utrolig glad for hun er min fastlege.

Trygg og lyttende

Lege: Jorunn Nygaard Skrevet

Første legen på lenge som tar bekymringer, symptomer og prat alvorlig. Her får du ikke bare «ta en paracet så blir det bra»

Totalt uinteressert i pasienten

Lege: Inka Marina Hillerns Bonotto Skrevet

ALDRIG gå til denne legen. Hun er TOTALT uinteressert i hva du plages med. Å om du sier du har vondt, så sier hun: jeg har sett personer som har vondt. Du er ikke en av dem. Hun mistenker deg for løgn uansett hva det gjelder. Anbefales IKKE.

Lege: Geir Olav Knutsen Skrevet

Byttet til Geir Olav for noen år siden fra en fastlege som behandlet meg mest som en hypokonder. Å bytte til denne legen er det beste valget jeg har gjort i livet. Han er den eneste legen jeg har møtt som har møtt meg på alle nivåer mtp helse og prøvd å hjelpe så godt han kan. Er flink å videresende til spesialisthelsetjeneste når det er helseproblemer utenom hans felt, noe som er betryggende. Empatisk, ydmyk og lyttende lege, som har gjort mitt liv bedre ved å gjøre sitt ytterste for å hjelpe uansett situasjon.
Anbefales virkelig, jeg er takknemlig for å ha en lege som ser hele mennesket.

Forferdelig lege

Lege: Inka Marina Hillerns Bonotto Skrevet

Virker totalt uinteressert, er ufin og uempatisk. Anbefaler at folk med psykiske problemer oppsøker ikke denne legen.