Morten Joakim Hofstad

Robrygga Legekontor
Canninggata 4 7800 Namsos
Morten Joakim Hofstad er en av 16 fastleger i Namsos

Siste vurderinger av Morten Joakim Hofstad

Ord kan ikke beskrive ham!

Jeg var på legevakt i Namsos da min sønn hadde veldig høy feber som vi ikke klart å få ned.
Det visste seg at han hadde CRP på 168. Legen undersøkt sønn min grundig, jeg har aldri vært til noen doctoren som undersøkt ham så grundig. Han var så engagasjet og snakket med min sønn hele tiden.
Vi fikk en sterk AB kur for å begynne med, og hvis feber ikke ga seg om 3 -4 timer skulle vi ta kontakt igjen.
Han er så greit og dyktig, omsorgsful og samtidig jordnær.
Takk skal du ha Dr. Hofstad

Grei kar

Føler jeg blir hørt og tatt vare på, kjempe grei og snill kar. Ventet noe litt men men verdt det når legen gjor først jobben sin orgentlig og bryr seg om sine pasienter :)

Ung, kjekk og hyggelig

Hyggelig og lydhør. Gjør ting han lover, men kan bli bedre på å gi pasienten tilbakemelding på prøver på sms. Bør slippe å ringe til et allerede sprengt sentralbord for å spørre.

Den beste legen i Namsos

Morten Joakim Hofstad er den beste legen jeg har hatt, jeg har flyttet endel i mitt 40 år lange liv, og fått testet endel leger, og jeg har mange plager, og derfår er jeg mye i kontakt med min lege, jeg er tilfredstilt med min lege, føler jeg får den rette vurdering og meddesinering av min lege.