Robrygga Legekontor

Canninggata 4 7800 Namsos

Siste vurderinger av behandlere ved Robrygga Legekontor

Helt fantastisk!

Lege: Mari-Ann Geving Skrevet

Mari-Ann er en helt fantastisk fastlege. Man blir møtt på en god måte, hun lytter og forstår. Føler meg tatt på alvor, uansett hva jeg kommer med. Og det samme gjelder for mine barn.
Hun har stilt opp og støttet meg i samtaler med arbeidsgiver og NAV under sykemelding periode.

Føler meg godt ivaretatt, og at hun har mitt beste i fokus!

Trivelig med surrete

Lege: Jon Frode Tranaas Skrevet

Først av alt er ham veldig trivelig. Kjenner pasientene sine, og snakker med dem om både plager og hverdagslige ting.

Men vi opplevde en del rot fra hans side for noen år siden. Henvisning som ikke ble sendt, når den etter en del mas ble sendt var det mangelfull informasjon. Videre skyldte han på andre for at den ikke ble sendt/var mangelfull, selv om de han skyldte på hadde levert dokumentasjon til han personlig. Prosessen tok så mye lengre tid enn den hadde trengt å ta, pga hans rot. Vi følte oss ikke tatt på alvor, og valgte å bytte fastlege.

Byens beste lege

Lege: Morten Joakim Hofstad Skrevet

Morten er en utrolig faglig dyktig lege. Han reagerer raskt og profesjonelt. Nøler aldri med å henvise videre til spesialisthelsetjenesten dersom han er usikker.
Jeg anbefaler ham på det sterkeste både for somatisk og psykisk sykdom.
Svært behagelig å snakke med.

Trygg og omsorgsfull

Lege: Jan Laugen Skrevet

Tar seg alltid god tid og lytter til det jeg sier. Har vært hos han siden han started i Namsos og er super fornøyd.

Meget solid og god fastlege

Lege: Mari-Ann Geving Skrevet

Tillitsfull, flink og nøye lege som tar tid til å lytte, og ta de prøver som er nødvendig å ta.
Inntrykk av å være effektiv og kompetent i sin jobb.