Robrygga Legekontor

Namsos Medisinske Senter Vestre Havn 7802 Namsos

Siste vurderinger av Robrygga Legekontor

Trivelig men stresset

Lege: Jon Frode Tranaas Skrevet

Opplever at Tranaas ikke tar helseplagene mine på alvor eller ikke har tid til å høre hva problemet gjelder. Har flere ganger bedt om henvisninger som aldri er blitt sendt, selv etter jeg personlig har funnet frem kontaktinfo til vedkommende.

Hyggelig person som alltid er trivelig å prate med, men virker stresset og opptatt av å få meg ut av kontoret slik at neste pasient kan komme inn så fort som mulig. Antar han har veldig mye å gjøre så det er forståelig, men ønsker meg en lege som har mer enn fem minutter til rådighet og som tar helseproblemene mine seriøst.

Fornøyd

Lege: Morten Joakim Hofstad Skrevet

Han er den beste legen jeg har hatt. Lytter og viser forståelse og respekt! Vanvittig flink med barn.

Verdens beste fastlege

Lege: Jan Laugen Skrevet

Upåklagelig på alle punkt! Alltid tilgjengelig, hjelpsom og omsorgsfull. Anbefales på det sterkeste!

Den mest arogante legen så langt

Lege: Jan Laugen Skrevet

Er høflig, men lite konstruktiv, ser på klokka, når han mener tiden er omme går han til døren står å venter til jeg har fått på meg jakken.
Jeg går ut og er like vis som da jeg kom inn. Denne lege anbefales ikke av meg.

Ingen er perfekt.

Lege: Morten Joakim Hofstad Skrevet

Valgte Morten Joakim Hofstad ut i fra omtale her. I mitt tilfellet blir jeg overkjørt og ikke hørt. Blir ikke behandlet korekt og med respekt.