Olaug Høiberget

Autorisasjon (1988)

Triangel Legesenter Telefonnummer465 00 900465 00 9 ...
Parkvegen 1 A 7500 Stjørdal
Olaug Høiberget er en av 27 fastleger i Stjørdal

Siste vurderinger av Olaug Høiberget

Min perfekte fastlege

Som psykriatisk pasient har Olaug vært til meget stor hjelp som min fastlege.
Hun har alltid hørt på meg og tatt meg seriøst, og er IKKE den gammeldagse legen som alltid vet ditt eget beste bedre enn deg selv.

Har inntrykk av å bli tatt veldig seriøst hos henne, noe som fører til at jeg tørr være mye mer åpen enn hos tidl. fastleger.

Det er 4-5 år siden jeg bodde på stjørdal, men jeg kommer ikke til å bytte før jeg må.

Hva skulle jeg gjort uten fastlegen min ?

Vil rett og slett påstå at hun er den aller dyktigste legen . Hun har vært enestående mot meg og mine problemer ! Hun "bretta opp arman" og fikk satt igang prosessen med å finne en diagnose .

Slik en lege skal være!

Hun lytter nok til at pasienten får sagt det han skal, men er samtidig såpass effektiv at det ikke går ut over tiden.

Både og

Hadde Olaug som fastlege i en periode og har vært både fornøyd og ikke fornøyd. God lege å ha under et svangerskap. Trygg og omsorgsfull i den situasjonen.

I andre sammenhenger opplevde jeg å ikke bli ordentlig sett og hørt, både i forhold til meg selv og barna. Ble ikke henvist til rette instans for å få utredet et av barna. Skiftet fastlege, ble henvist til St.Olavs hvor det ble konstantert epilepsi etter første sjekk. I den situasjonen ble jeg ikke hørt eller tatt på alvor i forhold til mitt barn.

Dyktig

Lytter når du forteller om dine problemer. Får time raskt, når behovet for det er tilstede. Ringer tilbake når det er ønskelig, eller ved svar på spørsmål som ikke det trengs time til. Rask tilbakemelding når du sender melding til kontoret.