Olaug Høiberget

Autorisasjon (1988)

Triangel Legesenter Telefonnummer465 00 900465 00 9 ...
Parkvegen 1 A 7500 Stjørdal
Olaug Høiberget er en av 27 fastleger i Stjørdal

Siste vurderinger av Olaug Høiberget

Trygg

Olaug tar pasienten alvorlig, er flink til å møte menneskers behov. Det vises at hun har mye erfaring da hun ofte skjønner hva en trenger når man ikke vet det selv.

Både og

Har hatt Olaug som fastlege i 25 år. Har stort sett vært fornøyd, da hun har tatt alle problemer på alvor.

Den siste tiden føler jeg imidlertid at hun har blitt mer "kjapp" i avgjørelsene sine. Føler meg ikke like godt hørt, og hun virker litt stresset. Får inntrykk av at hun har dårlig tid, og at man er litt på et løpebånd (noe som også er forståelig).

Grundig og punktlig lege

Har hatt Dr Høiberget i snart 25 år. Hun er en grundig, tillitsfull og punktlig lege. Lyttende til hva du har å si. Henviser til andre instanser mens du sitter der, alltid punktlig på timene.
Noe vanskelig å få kontakt når du ringer til legekontoret ,men hyggelige folk som jobber der. Anbefales

tok meg nokså seriøst

Fikk erfaring med henne da jeg gikk skole der hun var lege. Hun rykket ut da jeg ble akutt syk, og tok grep. Hun fikk sendt meg til sykehus, og skrev utfyllende papirer for å bli sendt videre til utredning/oppfølging.

En lege å stole på

Har hatt Dr.Høiberget som fastlege i snart 30 år og kan ikke tenke meg å bytte.Hun passer på og tar prøver jevnlig.Hun ringer hvis det er uregelmessigheter.Hun henviser vidre hvis hun ikke vet svaret selv.Veldig god kommunikasjon. Lettvint m smstjenesten .Resten av kontoret består også av hyggelige og hjelpsomme folk.