Svenn Morten Iversen

Bakklandet legekontor
Sverresgate 23 7800 Namsos
Svenn Morten Iversen er en av 12 fastleger i Namsos

Siste vurderinger av Svenn Morten Iversen

Den desidert beste fastlegen jeg har hatt

Jeg hadde Iversen som fastlege de seks årene jeg bodde i Namsos. Jeg har aldri hatt en bedre lege verken før eller senere. Hans største styrke er at han er et fantastisk menneske som behandler sine medmennesker og pasienter med respekt.

Han lytter, tar deg på alvor og inkluderer pasientens egne opplevelser i sine vurderinger.

Jeg går ikke alt for ofte til lege, men de gangene jeg har hatt problemer, har jeg kjent veldig på at jeg savner en lege som Iversen og hans kvaliteter.

Veldig god opplevelse!

Jeg har aldri hatt Iversen som fastlege, men jeg fikk behov for et legebesøk mens jeg var på jobbreise i Namsos. Tilfeldigvis var det Iversen jeg fikk time hos, og jeg ble tatt veldig godt imot. Han var veldig god til å lytte, og han fikk til en god og givende samtale. Jeg følte at denne legetimen faktisk ga meg noe! Hadde jeg bodd i Namsos hadde jeg ønsket meg ham som fastlege, uten tvil.

En lyttende, engasjerende og empatisk lege

Fikk tildelt Svenn Morten Iversen som fastlege da faslegeordningen tredde i kraft. Hadde han som fastlege frem til 2012. Måtte desverre bytte fastlege da jeg flyttet til en annen by, men hadde det ikke vært for dette så hadde jeg aldri byttet. Følte meg alltid ivaretatt og trygg hos han.

Namsos beste lege :)

Har alltid hadd Iversen som min fastlege, og både mor, far og søstra mi har brukt han.
Uansett hva det er som er feil med en av oss, så tar han seg av det med et smil. Har aldri sett og opplevd en bedre lege, og når jeg selv får barn en dag, blir selvfølgelig mine barn også satt til ham! :)

Byens beste fastlege

En dyktig og respektfull lege som tar seg tid til å lytte til hva du har og si. Er han i tvil er han flink til å videresende deg i motsetning til andre leger jeg har møtt. Gjør ingenting at det er litt ventetid, da du vet at folk blir ivaretatt på en fin måte. Byens beste lege.