Snorre Osmund Bjaanæs

Autorisasjon (2005)

Helsebygget Legesenter DA Telefonnummer67 20 91 9167 20 91 ...
Dampsagveien 2-4, oppgang A3, 2. etg 2000 Lillestrøm
Snorre Osmund Bjaanæs er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Snorre Osmund Bjaanæs

Direkte effektiv og hyggelig

Jeg syntes han er utrolig dyktig . Så dyktig at jeg ønsket at mine barn fikk han som fastlege også . Vi er utrolig fornøyd . Og anbefaler han til andre.

En fantastisk lege

Har hatt Snorre i noen år nå, og jeg er super fornøyd. Han tar seg god tid , han kan sakene sine og jeg får alltid time på dagen. Han er en direkte person , så om du ikke liker det kræsjer det kanskje. Jeg har en reise tid på 30 minutter, men kommer aldri til å bytte .

God humor har han også :)

Grinete og lite hjelpsom lege

Har tidligere gått til Snorre, men byttet etter første besøk. Legen virket fullstendig misfornøyd med jobben sin, og var ikke interessert i å hjelpe. Etter min mening egner ikke denne personen seg som fastlege. Besøket mitt hos Snorre var såpass negativt at jeg byttet lege etter første besøk. Er knallfornøyd med legen jeg har nå.

Fornøyd

Har hatt Snorre i 2 år. Startet hos han med alvorlig sykdom, som han har tatt på alvor. Bryr seg og er opptatt å ta vare på mine rettigheter. Veldig fornøyd. Lyttende..

Arogant

Hører ikke på kunden og går egne veier. Fikk ikke oppfølging av nødvendige serumsprøver i forhold til anvendte medisiner. Rutinen er en gang pr mnd. Han skulle bestemme når blodprøver skulle taes.
Etterspurte attest i forhold til diabetetes og førerkort. SVARET: Du trenger ikke det før du er 75 år.
Da var begeret mitt fullt hva flere konsultasjoner angår.
Fant ny fastlege.