Snorre Osmund Bjaanæs

Helsebygget Legesenter DA

Autorisasjon (2005)

Helsebygget Legesenter DA Telefonnummer67 20 91 9167 20 91 ...
Dampsagveien 2-4, oppgang A3, 2. etg 2000 Lillestrøm
Snorre Osmund Bjaanæs er en av 66 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Snorre Osmund Bjaanæs

Fornøyd

Har hatt Snorre i 2 år. Startet hos han med alvorlig sykdom, som han har tatt på alvor. Bryr seg og er opptatt å ta vare på mine rettigheter. Veldig fornøyd. Lyttende..

Arogant

Hører ikke på kunden og går egne veier. Fikk ikke oppfølging av nødvendige serumsprøver i forhold til anvendte medisiner. Rutinen er en gang pr mnd. Han skulle bestemme når blodprøver skulle taes.
Etterspurte attest i forhold til diabetetes og førerkort. SVARET: Du trenger ikke det før du er 75 år.
Da var begeret mitt fullt hva flere konsultasjoner angår.
Fant ny fastlege.

Fornøyd!

Jeg hadde Bjaanes som lege over flere år, byttet da jeg flyttet. Med de plagene jeg kom til min fastlege med, fikk jeg alltid god hjelp og oppfølging. Om noe ikke fungerte og han var usikker, leste han seg opp for å finne en annen løsning som han presenterte neste gang. Jeg opplevde at han alltid snakket rett frem, og at han var lett å forstå. For noen virker dette kanskje usympatisk, jeg opplevde det som betryggende og lett å ta inn over seg. Lett tilgjengelig, og fulgte opp min diagnose på en god måte. Litt humor- replikker her og der, som jeg bare synes er en god ting- løser opp stemningen. Ingenting å utsette her.

Dyktig og trygg

Nå har jeg gruet meg til å gå til fastlegen fordi det er flere som skriver at han mangler empati. Jeg opplevde at han tok meg seriøst, var kunnskapsfull og imøtekommende. Kanskje han er litt direkte, men hvem vil vel ikke at legen sin skal si det som det er? Hos fastlegen jeg hadde før jeg flyttet følte jeg meg ikke like godt ivaretatt.

Lettkrenkede bør kanskje gå et annet sted. Jeg blir hos Bjaanæs for han er dyktig!

Tusen takk for utrolig god hjelp!

Jeg opplever at jeg er i trygge hender, og Snorre Bjaanæs har gitt meg et bedre liv med sin kunnskap. Det er viktig med tillit til sin lege, og det har jeg til 100%.