Snorre Osmund Bjaanæs

Helsebygget Legesenter DA

Autorisasjon (2005)

Helsebygget Legesenter DA Telefonnummer67 20 91 9167 20 91 ...
Dampsagveien 2-4, oppgang A3, 2. etg 2000 Lillestrøm
Snorre Osmund Bjaanæs er en av 70 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Snorre Osmund Bjaanæs

Dyktig lege, men ikke for meg

Svært direkte og rett på sak, dette er veldig bra i de fleste tilfeller, ting blir tatt tak i med en gang. Han har samme fremgangsmåte når det gjelder psykisk helse, og det er nødvendigvis ikke helt heldig. Han er utålmodig i å skulle finne en løsning på problemet, og det passer seg ikke helt når en har hatt psykiske utfordringer i over 20 år. Det er trist å måtte bytte lege, for han er knallgod i jobben sin, men ikke helt passende for meg.

En saklig og god lege.

Jeg valgte Bjaanæs til dels pga de dårlige omtalene, fordi jeg trengte en slik lege:

Direkte, går ikke rundt grøten.
Sympatisk, men dikkeduller ikke.
Seriøs og saklig, men har humor.
Pusher på en motiverende måte.
Starter opp en behandling straks, hvorfor vente?
Følger opp og ber deg komme på time, når han mener det er greit å sjekke om det står bra til.
Løsningsorientert, og strammer opp seg selv og andre om nødvendig.

For noen kan han kanskje virke overfladisk, men han er en fantastisk lege når man blir kjent med han!
Synd han ikke kunne være med på flyttelasset mitt.

Meget bra lege!

Meget fornøyd med Dr. Bjaanæs som min lege. Alltid i godt humør og har vert stor pådriver for å få meg av medisiner som har hvert ødlegende for mitt liv. I dag etter att jeg har hvert pasient oss han i noen år har jeg det mye bedre i livet. Veldig forståelsesfull hvis man er ærlig og forteller om problemene man har. Raske svar ved bruk av helsenorge.no og damene på forværelse er veldig trivelige og hjelpsomme.

Direkte effektiv og hyggelig

Jeg syntes han er utrolig dyktig . Så dyktig at jeg ønsket at mine barn fikk han som fastlege også . Vi er utrolig fornøyd . Og anbefaler han til andre.

En fantastisk lege

Har hatt Snorre i noen år nå, og jeg er super fornøyd. Han tar seg god tid , han kan sakene sine og jeg får alltid time på dagen. Han er en direkte person , så om du ikke liker det kræsjer det kanskje. Jeg har en reise tid på 30 minutter, men kommer aldri til å bytte .

God humor har han også :)