Snorre Osmund Bjaanæs

Helsebygget Legesenter DA

2005

Helsebygget Legesenter DA Telefonnummer67 20 91 9167 20 91 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dampsagveien 2-4, oppgang A3, 2. etg 2000 Lillestrøm
Snorre Osmund Bjaanæs er en av 43 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Snorre Osmund Bjaanæs

ok lege men enig at han er litt usympatisk

anbefaler denne klinikken da det er som regel enkelt å booke time. Snorre som lege er kompetent. Men har inntrykk at han noen ganger ikke tar det jeg mener på alvor, og har avist mine ønsker om å ta ulike prøver.

ikke anbefales

Veldig dårlig som spesialist. Ikke anbefales. Det ser ut at han har lite erfaring og veldig lite kompetanse som lege. Ikke så hyggelig heller.

Den beste legen jeg har hatt.

Tar seg tid til å lytte til meg som pasient. Har god fagkunnskap, men henviser til de beste spesialister ved behov.

Delvis fornøyd

Jeg har gått hos Bjaanæs i noen år. Har hatt litt psykiske utfordringen. Han har i den perioden tatt meg på alvor og lyttet til hva jeg har sagt, men synes ikke han har vært særlig empatisk. Han er mer saklig og lyttende. I de senere årene har han tatt meg på alvor, men han er dyktigere på å lytte og gi salige kommentarer enn å være empatisk. Han har sin egen type humor som jeg ikke alltid skjønner.

Er blitt godt tatt vare på

Alltid blitt tatt alvorlig. Flink å forklare. Kort ventetid. Ringer meg eller sender meldinger om resultat på prøver. Veldig dyktig, synd jeg må bytte pga flytting.