Helsebygget Legesenter DA

Telefonnummer67 20 91 9167 20 91 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dampsagveien 2-4, oppgang A3, 2. etg 2000 Lillestrøm

Siste vurderinger av Helsebygget Legesenter DA

Behagelig

Lege: Azita Farnoush Skrevet

Omtenksom og trygg. Sløser ikke med tiden, er effektiv, men ikke uinteressert. Absolutt en å være trygg på.

Uinteressert

Lege: Silje Elisabeth Pedersen Skrevet

Dette var fastlegen min i mange år, men da jeg ble alvorlig syk fulgte hun ikke opp. Jeg ble nærmest behandlet som at jeg burde bli frisk så raskt som mulig. Hun satte seg ikke inn i min tilstand. Senskader ville hun ikke høre snakk om. Skrev misvisende legeerklæring til nav. Henviste meg ikke videre til spesialist. Og tok ikke nødvendige telefoner for meg, dette kunne jeg gjøre selv.
Etter langt sykeforløp, har jeg nå byttet til en annen fastlege.

Trygghet

Lege: Azita Farnoush Skrevet

Azita er kjempe flink lege. Hun har vært min lege i 7 år nå.Hun tar ansvar for meg alltid. Hun bryr seg om pasientene sine. Hun går ikke rett på saken, hun er alltid snill og spør hvordan jeg har det og hun husker absolutt alt som jeg har fortalte til henne alle de andre gangene som jeg har vært hos henne. Hun legger ikke vekt bare på sykdommen mens hun bryr seg om hvordan jeg har det ellers. Jeg har opplevde flere ganger ar jeg var stressa eller hadde mye i tankene men hun er flink til å ro meg ned. Jeg går ut av kontoret hennes med et god smil alltid. Jeg kunne ikke fått en bedre lege en henne.

Omsorgsfull

Lege: Silje Elisabeth Pedersen Skrevet

Tar meg seriøst, og har tid til å lytte. Flink til å følge opp. Nøler ikke med å sende meg til spesialist, viss hun mener det trengs. Får raskt time ved behov.

Dyktig og trygg

Lege: Snorre Osmund Bjaanæs Skrevet

Nå har jeg gruet meg til å gå til fastlegen fordi det er flere som skriver at han mangler empati. Jeg opplevde at han tok meg seriøst, var kunnskapsfull og imøtekommende. Kanskje han er litt direkte, men hvem vil vel ikke at legen sin skal si det som det er? Hos fastlegen jeg hadde før jeg flyttet følte jeg meg ikke like godt ivaretatt.

Lettkrenkede bør kanskje gå et annet sted. Jeg blir hos Bjaanæs for han er dyktig!