Helsebygget Legesenter DA

Telefonnummer67 20 91 9167 20 91 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dampsagveien 2-4, oppgang A3, 2. etg 2000 Lillestrøm

Siste vurderinger av Helsebygget Legesenter DA

Mangler kunnskap om psykisk helse

Lege: Snorre Osmund Bjaanæs Skrevet

Dette er en lege som er flink når det gjelder fysiske ting. Han tar deg på alvor, er kunnskapsrik, og sender deg videre eller sjekker det opp hvis han er usikker på noe. Ingenting å utsette på han der.

Når det kommer til psykisk helse, så opplevde jeg at det var helt motsatt. Og jeg er fristet til å si at han kan være direkte skadelig. Ikke godt å si om det kommer av manglende interesse og kunnskap om emnet, eller om det rett og slett handler om mangel på empati.

Jeg forventer absolutt ikke at en fastlege skal fungere som psykolog, men det er viktig at han/hun i det minste sitter på basiskunnskap nok til å kunne innhente relevant informasjon fra et menneske som sliter, og bruke dette til å skrive en ordentlig henvisning.

Uansett, så råder jeg mennesker som sliter psykisk til å finne seg en annen fastlege. Jeg skulle ønske jeg hadde visst dette tidligere. Det hadde spart meg for ekstremt mye energi og ikke minst penger.

ok lege men enig at han er litt usympatisk

Lege: Snorre Osmund Bjaanæs Skrevet

anbefaler denne klinikken da det er som regel enkelt å booke time. Snorre som lege er kompetent. Men har inntrykk at han noen ganger ikke tar det jeg mener på alvor, og har avist mine ønsker om å ta ulike prøver.

Strålende fastlege

Lege: Silje Elisabeth Pedersen Skrevet

Føler jeg er i gode hender. Trygg og kunnskapsrik.
Tar meg seriøst som pasient.
Synes hun er interessert i meg som person og har et ønske om å hjelpe meg med mine plager.

ikke anbefales

Lege: Snorre Osmund Bjaanæs Skrevet

Veldig dårlig som spesialist. Ikke anbefales. Det ser ut at han har lite erfaring og veldig lite kompetanse som lege. Ikke så hyggelig heller.

Følger opp på en flott måte

Lege: Azita Farnoush Skrevet

Fantastisk lege som ser deg. Denne dama sitter ikke å ser inn i PC’n når hun snakker med deg. Hun kommer i tillegg med spørsmål om hvordan du har det, og lurer på om alt har vært bra, siden siste legebesøk. En lege som faktisk virker.