Helsebygget Legesenter DA

Dampsagveien 2-4, oppgang A3, 2. etg 2000 Lillestrøm

Siste vurderinger av Helsebygget Legesenter DA

Null oppfølging, lite kunnskap

Lege: Azita Farnoush Skrevet

Jeg har hatt dårlig opplevelser med denne lege i mer en 7 år. Slitsom når du har tatt kun en enkel blodprøve og du må ta kontakt for å få resultatene. Fikk tinnitus og ønsket å bli sendt til ØNH spesialist. Hun svarer at jeg må vente? Hvor lenge skal jeg vente, vente til det blir verre?
Heldigvis fikk hjelp med en gang etter at jeg bytta legen!

Meget dyktig

Lege: Silje Elisabeth Pedersen Skrevet

Silje er en lege jeg har full tillit til. Hun er fin å snakke med og jeg føler at hun tar meg på alvor.

Arogant

Lege: Snorre Osmund Bjaanæs Skrevet

Hører ikke på kunden og går egne veier. Fikk ikke oppfølging av nødvendige serumsprøver i forhold til anvendte medisiner. Rutinen er en gang pr mnd. Han skulle bestemme når blodprøver skulle taes.
Etterspurte attest i forhold til diabetetes og førerkort. SVARET: Du trenger ikke det før du er 75 år.
Da var begeret mitt fullt hva flere konsultasjoner angår.
Fant ny fastlege.

Lege: Silje Elisabeth Pedersen Skrevet

Jeg er ekstremt fornøyd med, Silje. Jeg får uten unntak time på dagen om det er noe, dette gjelder min datter også. Hun er smilende og imøtekommende. Hun setter av tid til deg som enkeltmenneske, lytter og sjekker grundig. Hun forteller og forklarer. Hun tar gjerne en test/prøve ekstra for å være sikker. Hun sender henvisninger om det er nødvendig.

Silje er en lege som jeg er 100% trygg på. Jeg føler meg ALLTID hørt, ivaretatt og sett. Hun er helt fantastisk etter min mening. Anbefaler henne til alle jeg kjenner.

Fornøyd!

Lege: Snorre Osmund Bjaanæs Skrevet

Jeg hadde Bjaanes som lege over flere år, byttet da jeg flyttet. Med de plagene jeg kom til min fastlege med, fikk jeg alltid god hjelp og oppfølging. Om noe ikke fungerte og han var usikker, leste han seg opp for å finne en annen løsning som han presenterte neste gang. Jeg opplevde at han alltid snakket rett frem, og at han var lett å forstå. For noen virker dette kanskje usympatisk, jeg opplevde det som betryggende og lett å ta inn over seg. Lett tilgjengelig, og fulgte opp min diagnose på en god måte. Litt humor- replikker her og der, som jeg bare synes er en god ting- løser opp stemningen. Ingenting å utsette her.