Jan Laugen

Sjømannslege

Jan Laugen er en av 18 fastleger i Namsos

Siste vurderinger av Jan Laugen

Trygg og omsorgsfull

Tar seg alltid god tid og lytter til det jeg sier. Har vært hos han siden han started i Namsos og er super fornøyd.

Verdens beste fastlege

Upåklagelig på alle punkt! Alltid tilgjengelig, hjelpsom og omsorgsfull. Anbefales på det sterkeste!

Den mest arogante legen så langt

Er høflig, men lite konstruktiv, ser på klokka, når han mener tiden er omme går han til døren står å venter til jeg har fått på meg jakken.
Jeg går ut og er like vis som da jeg kom inn. Denne lege anbefales ikke av meg.

faglig dyktig og omsorgsfull

hatt samme lege siden første svangerskap, og før fastlegeordningen trådde i kraft. Blir møtt med kunnskap og forståelse, om han er usikker på diagnose henviser han fort til spesialist, eller avtaler oppfølging.
Kommer inn til avtalt tid, og på legevakt er det svært sjelden ventetid. Ungene har hele tiden blitt møtt med en lege som bryr seg, og som tar seg tid til å høre på de.
Takket være han har også folk med hudsykdommer et alternativ i Namsos, da han sto på for å få hit hudlege :-) og han selv oppdaterer seg på nye medisiner innfor samme område.

Faglig Dyktig og meget folkelig

Tar seg veldig godt av det menneskelige hos meg som pasient , høy kompetanse og meget dyktig til å stille diagnose. Meget presis både på tid og nøye oppfølging . Er veldig takknemlig for å ha Jan Laugen som fastlege for meg og min familie :)