Cathrine Tølløfsrud

Autorisasjon (2005)

Kløfta Legesenter Telefonnummer63 92 99 0063 92 99 ...
Gjerdrumsvegen 5 2040 Kløfta
Cathrine Tølløfsrud er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Cathrine Tølløfsrud

Fantastisk lege

Hun er muligens Norges beste lege. Lytter, stiller spørsmål, undersøker grundig og tar med pasientens synspunkter i betraktning. Noe vanskelig å få time raskt hos hun, ikke rart når hun er så genuin og dyktig som hun er. Svarer raskt på e-konsultasjoner.

Omsorgsfull og varm

Jeg opplever Cathrine Tølløfsrud som en fantastisk fastlege. Hun er varm og imøtekommende. Hun lytter og tar meg og min helse på alvor. Hun skriver gode utfyllende henvisninger som gjør at jeg får den hjelpen jeg trenger raskt.
Hvis du sliter med psykiske utfordringer vil jeg anbefale Cathrine. Hun har kompetanse, innsikt og forståelse. Det finnes fastleger der ute som har enorme fordommer mot psykisk sykdom, og ikke er i stand til å lytte, forstå og hjelpe. Slik er ikke Cathrine Tølløfsrud. Hun tar deg på alvor, og det er veldig viktig å komme til en slik lege når man allerede er veldig langt nede, sårbar, og trenger hjelp. Jeg stod lenge på venteliste hos henne, fordi jeg leste så mange gode anmeldelser, og følte meg trygg på at dette var et trygt sted å komme til. Hun tar meg også på alvor angående min fysiske helse.

Helt supert

Er forholdsvis ny hos Cathrine, det var en positiv opplevelse.
Så empatisk , hyggelig, nøye, profesjonell. Føler jeg blir godt ivaretatt.

Beste fastlegen!

Cathrine Tølløfsrud er genuint interessert i meg og mine barn når vi er pasienter hos henne.
Hun er utrolig flink, nøye,følger opp,er trygg og har et virkelig vinnende vesen. Lille gutten var syk en gang han var 3 år, og vi måtte gå til en annen lege. Han gråt og ville ha legen "sin". Det sier litt om hvor populær hun er synes jeg!

Bytter aldri.

Gikk til Sagen for 30 år siden, og fikk C.Tøllefsrud når hun tok over etter han. Flyttet fra kløfta for 18 år siden (ca 40 min med bil) men beholder Tøllefsrud så lenge hun blir. Hun har vært der for meg igjennom bl.a. 7 år med psykisk helse utfordring, og selv om det er 12 år siden nå så husker hun på det og min opplevelse er at hun kjenner meg, vil mitt beste og tar jobben sin på alvor hver eneste dag og arbeidstime. Stor respekt for at hun er like profesjonell og hyggelig uansett og hele tiden.