Cathrine Tølløfsrud

Kløfta Legesenter

2005

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Kløfta Legesenter
Solbergvegen 13 2040 Kløfta
Tlf: 63 92 99 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Cathrine Tølløfsrud er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Cathrine Tølløfsrud

Jeg har hatt Dr. Tølløfsrud som fastlege i 12 år. Hun er herlig person og dyktig lege. Jeg er kjempe fornøyd og håper å ha henne som fastlege så lenge det er mulig!

Beste legen

Hatt den samme legen i 12 år og kan ikke bli mer fornøyd! Jeg er alltid velkommen og snakke med henne om alt.

beste legen jeg har hatt.

Håper hun snart er tilbake. Hun er forståelsesfull ,viser empati tar deg på alvor og er en god lytter. Jeg er kjempefornøyd med c. Tølløfsrud som fast lege. :)

Min fastlege

Veldig rolig og behagelig lege. Føler meg forstått med mine problemer,veldig flink med barna mine også.

Veldig behagelig

Hun er meget flink, lyttende og tillitsfull som lege. Man føler at hun virkelig bryr seg om deg som person og vil deg sitt beste.

Den dyktigste legen jeg har møtt!

Dr. Tølløfsrud er et fantastisk menneske. Hun lytter og tar seg tid. Hun ønsker å gjøre det beste for pasienten.
Håper hun aldri slutter på Kløfta legesenter.

Cathrine er en fantastisk lege

Hun har empati og er faglig dyktig!

Vi er imidlertid SVÆRT misfornøyd med vikaren som ikke har forstått sin rolle som lege; hun trekker raske slutninger uten å lytte til pasienten. Forstår seg ikke på stressrelaterte symptomer - gir helst svar i form av resepter. Er også dårlig forberedt før timen. Vi styrer heretter unna henne, og håper at Cathrine snart er tilbake.

Tillitsvekkende,varm ,blid og dyktig!

Er utrolig heldig som har henne som fastlege og gleder meg til hun kommer tilbake! Enig med den som skrev at vikaren hennes ikke anbefales! Fra å bli møtt med forståelse, vennlighet og faglig dyktighet møtte jeg en lege som jeg fikk null tillit til! Ikke var hun hyggelig heller. Nei, takke meg til Cathrines varme mottagelse når man er dårlig!

Meget dårlig legevikar!

Desverre har denne legen vikar fortiden og hun er desverre ikke like proff som Cathrine. Hun virker rett og slett uinterissert. Undersøke deg ikke ordentlig.
Når du kommer til henne så skylder hun på at plagene dine er enten stress eller bare psykisk, og vil ha deg ut av kontoret fortest mulig virker det som.
Vet ikke hvor lenge Cathrine blir bort, men jeg vil ikke anbefale noen å gå til denne vikaren som er for Cathrine.

En superlege

Hun tar alltid deg på alvor og finner en løsning, samtidig er hun rask og effektiv og man må ikke vente lenge på venterommet. Ikke redd for å henvise videre om nødvendig. Og ikke minst alltid blid og hyggelig. Gleder meg til hun kommer tilbake.

Flink og blid.

Hun er faglig dyktig, tar deg på alvor. Sjelden forsinket. Ser på deg, ikke dataskjermen.
Synd hun er en del borte, permisjoner, etterutdanning osv

Flott lege

Alltid bli hyggelig, og ikke minst fagelig dyktig.

Flott lege

Så lett å like! Virkelig en personlig og dyktig lege. En lege som kikker vekk fra dataen sin og ser på deg. Er medmenneskelig og tillitsvekkende. Faglig dyktig som gir oss tillit og troverdighet! Føler oss heldig som har så fin fastlege!

Den beste legen!!

Utrolig flott lege!!! Vi er kjempe fornøyde hele familien. Hun er dyktig, omsorgsfull og har tid til å lytte til pasientene. Kjempe flink lege, er glad hun er fastlegen min og hele familiens!!!!!

utrolig koselig og forståelsefull

kjempe hyggelig og forståelsefull. Du føler hun tar seg tid til deg og er skjeldent forsinket. Enn om hun skulle vært så gjør det ingenting.

Bytter ikke fastlege frivillig!

Har hatt Tølløfsrud som fastlege i ca tre år nå, og i motsetning til min forrige fastlege ble jeg tatt på alvor av henne fra første besøk og fikk en riktig diagnose etter kort tid. Jeg bor ikke lenger på Kløfta, men 40 min unna, men det er verdt å ta den turen når jeg har behov for lege. Jeg kommer ikke til å bytte fastlege så lenge hun holder på. Hun lytter til det du sier, henviser til spesialister ved behov (uten at man behøver å krangle for å få en henvisning), og etter en legetime hvor jeg ble sendt rett til sykehus, ringte hun meg opp dagen etter for å høre hvordan det gikk (DET har jeg aldri hørt om at noen andre fastleger gjør!) Ofte er det en del tid å vente på venteværelset, men det er fordi de ofte har en del "øyeblikkelig hjelp"-pasienter innimellom (har selv vært en av dem et par ganger), men jeg venter heller lenge på time hos henne enn å komme rett inn til min gamle fastlege (nevner for syns skyld at min gamle fastlege ikke holder til på samme legesenter..) Superfornøyd med henne!

En super forståelsesfull lege

Tølløfsrud er bare en utrolig lege. Ikke redd for å stå på for pasientene.

Norges beste fastlege

Uten til Norge beste!!! Bryr seg virkelig om pasientene sine!

Tydelig

Etter x antall ganger til legevakt og fram og tilbake mht urinveisinfeksjoner fikk jeg heldigvis time hos Cathrine fastlegen min i dag. Så tydelig! Det er viktig det. Og dermed blir jeg rolig. Veldig fornøyd også i forhold til min situasjon ellers! Jeg er heldig!

Veldig fornøyd!!

Enestående fastlege. Jeg og min familie føler oss utrolig godt ivaretatt. Virker faglig dyktig, er lyttende og empatisk. Litt venting må påberegnes da hun av og til er forsinket. Verdt å vente på. Kan virkelig anbefales!