Andreas Rye

Autorisasjon (2006)

Andreas Rye er en av 18 fastleger i Namsos

Siste vurderinger av Andreas Rye

Trivelig og kompetanserik type!

Hatt Andreas som lege i 10 år og har bare godt å si om han. Hyggelig, kunnskapsrik og løsningsorientert.

Veldig god på oppfølging av pasientene!

Lite empatisk

Andreas er flink teoretisk, men ikke særlig flink til å se enkeltmennesker. Folk er forskjellig, og trenger derfor forskjellig hjelp til lignende problemer. Føler ikke at mine problemer har blitt tatt imot no særlig seriøst fra han sin side. Mye som «går over» med tid, noe det ikke har gjort… selv etter flere år! Om du ser etter en lege som er empatisk og som prøver å sette seg inn i hvordan du har det, så velg noen andre.

Interessert og imøtekommende

Kom til Rye med et problem jeg ikke har blitt tatt på alvor med tidligere hos annen fastlege, opplevde å bli tatt på alvor og han viste seg å være kunnskapsrik på området noe som var betryggende for meg.

Imøtekommende og tillitsvekkende fastlege

Jeg er veldig godt fornøyd med Andreas Rye som fastlege. Jeg opplever alltid å bli tatt på alvor, enten det dreier seg om fysiske eller psykiske helseplager. Han har god kunnskap, samt evne til å lytte og bry seg på ekte. Og han tar seg tid. Han har også ultralyd på kontoret, og jeg har dermed fått se begge mine barn på første svangerskapskontroll. Stas!

Styr unna om du søker hjelp til mental helse.

Gikk til Andreas for å få hjelp med psykisk lidelse, og opplevde at han ikke visste noen ting om verken fagfeltet eller systemet rundt. Fikk litt inntrykk av at han var mer opptatt av at jeg skulle komme tilbake enn at jeg skulle bli frisk eller få hjelp i andre institusjoner. Følte at jeg ikke ble tatt seriøst, og at jeg var en "kunde" heller enn en pasient.