Andreas Rye

Tlf: 74 21 80 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Andreas Rye er en av 12 fastleger i Namsos

Siste vurderinger av Andreas Rye

Arrogant

Fremstår som brå og lite empatisk, alt kan settes opp på en ny time istedet for å ordne enkle ting der og da og firkantet i tankegangen. Jeg anbefaler et sensitivitetskurs, hvor kommunikasjon kan forbedres. Og så hjelper det med litt mer struktur, demper stress og gir rom for å ta beslutninger.

Dårlig I kommunikasjon

Følte jeg var uten doktor da jeg hadde Rye som fastlege. Vi kommuniserte utrolig dårlig, følte jeg satt mest og ventet. Først på venterom, så på at han skulle skrive ferdig på pc. Etter timene gikk jeg alltid ut med følelsen av at mitt problem overhode ikke var løst, men at jeg istedenfor ble utredet for ting som overhode ikke var problemet. Nå ble mine problemer heldigvis løst av andre leger ved samme senter. Men jeg byttet lege, og har fått igjenn tryggheten å følelsen av å bli tatt på alvor.

Meget bra lege !

Jeg føler meg både sett og ivaretatt, og får god oppfølging av mine helseproblemer. Og jeg setter stor pris på at han alltid er oppdatert på nye medisiner etc.

Uten tvil en dyktig lege!

Grundig og dyktig lege, god på hjerte og indremedisin. Men i kommunikasjonen kan alltids leger bli bedre. Liker ikke leger som alltid har dårlig tid. Og hvorfor denne utidige ventingen på å komme inn til legen hele tiden? Manglende planlegging styrker jo ikke akkurat tilliten til legekontoret.....
Neste gang jeg bruker av MIN dyrebare tid, forventer jeg å slippe å vente en halvtime etter at legetimen er satt opp.

Dårlig til og ta tak i ting.

Er ikke flink til å ta tak i ting. Og ta avgjørelser. Får sjelden tid til å å ta opp ting. "Det får vi ta på en ny time". Er et standar sitat fra han.

Strukturert og Proff

Rett og slett en topp fastlege. Tar seg tid til pasienten, er omgjengelig og flink

Lege uten grenser!

Halvt nerd, halvt Buddha. En meget omsorgsfull og kompetent lege som jeg lærer noe nytt av når jeg har time. Ville ikke byttet ut mannen som fastlege for noen ting.

Klart den beste.

En lege som bryr seg og tar seg tid til å lytte til pasienten. Oppleves som om at han tar seg rimelig tid til deg. Og flink selvfølgelig.