Andreas Rye

Navarvegen 19 7820 Spillum
Andreas Rye er en av 12 fastleger i Namsos

Siste vurderinger av Andreas Rye

Dårlig I kommunikasjon

Følte jeg var uten doktor da jeg hadde Rye som fastlege. Vi kommuniserte utrolig dårlig, følte jeg satt mest og ventet. Først på venterom, så på at han skulle skrive ferdig på pc. Etter timene gikk jeg alltid ut med følelsen av at mitt problem overhode ikke var løst, men at jeg istedenfor ble utredet for ting som overhode ikke var problemet. Nå ble mine problemer heldigvis løst av andre leger ved samme senter. Men jeg byttet lege, og har fått igjenn tryggheten å følelsen av å bli tatt på alvor.

Meget bra lege !

Jeg føler meg både sett og ivaretatt, og får god oppfølging av mine helseproblemer. Og jeg setter stor pris på at han alltid er oppdatert på nye medisiner etc.

Uten tvil en dyktig lege!

Grundig og dyktig lege, god på hjerte og indremedisin. Men i kommunikasjonen kan alltids leger bli bedre. Liker ikke leger som alltid har dårlig tid. Og hvorfor denne utidige ventingen på å komme inn til legen hele tiden? Manglende planlegging styrker jo ikke akkurat tilliten til legekontoret.....
Neste gang jeg bruker av MIN dyrebare tid, forventer jeg å slippe å vente en halvtime etter at legetimen er satt opp.

Dårlig til og ta tak i ting.

Er ikke flink til å ta tak i ting. Og ta avgjørelser. Får sjelden tid til å å ta opp ting. "Det får vi ta på en ny time". Er et standar sitat fra han.

Strukturert og Proff

Rett og slett en topp fastlege. Tar seg tid til pasienten, er omgjengelig og flink