Jan Oddvar Setten

Sannan Legesenter AS
Steinkjersannan 5 7713 Steinkjer
Jan Oddvar Setten er en av 22 fastleger i Steinkjer

Siste vurderinger av Jan Oddvar Setten

Jeg er veldig fornøyd med min lege

Jeg er veldig fornøyd med min lege han er en som lytter til pasientene sine og gjør det beste for dem og gir oss råd.
Jeg er også fornøyd med at han er alltid tilgjengelig når vi trenger time, får time samme dag eller dagen etter.

En av de beste

Beste legen på Steinkjer, glad jeg byttet fra Sjøsia Legesenter til høvdingegården, der han først var, ble med ned til Sannan Legesenter... Denj beste legen som sagt!

Flink lege

Flink og trivelig lege som lytter og tar ting på alvor. Flink med barn.
Største minuset med legekontoret er at venterommet er lite og trangt, vanskelig å ha med seg barnevogn inn, trangt med rullestol etc.

Forståelsesfull og dyktig

Omtenksom og forståelsesfull. Evner å lytte og er oppmerksom. Man føler seg tatt på alvor. Iverksetter nødvendige tiltak. God sakkunnskap Jeg anbefaler Jan Oddvar Setten på det varmeste.

Beste legen på Steinkjer.

Dr. Setten er en lege som lytter til sine pasienter, en lege som ikke nøler med noe henvisninger og resepter. Setten lytter til sine pasienter som en lege skal gjøre, men ikke alle leger som gjør.
Dr. Setten har også vaktordninger på legevakten som takler oppgaven svært godt! Lege som anbefales!