Jan Oddvar Setten

Steinkjersannan 5 7713 Steinkjer
Jan Oddvar Setten er en av 22 fastleger i Steinkjer

Siste vurderinger av Jan Oddvar Setten

Uprofesjonelt

Opplevd flere ganger at fastlege (og helsepersonell) er uprofesjonell, og at det er lite forståelse fra legens side, samt dårlig dialog.

Rolig og lyttende

Forståelsesfull og dyktig lege som lytter til pasienten! Rask med å henvise til videre undersøkelser og en føler man blir tatt på alvor. Har hatt han som fastlege i mange år og kommer ikke til å bytte!

Jeg er veldig fornøyd med min lege

Jeg er veldig fornøyd med min lege han er en som lytter til pasientene sine og gjør det beste for dem og gir oss råd.
Jeg er også fornøyd med at han er alltid tilgjengelig når vi trenger time, får time samme dag eller dagen etter.

En av de beste

Beste legen på Steinkjer, glad jeg byttet fra Sjøsia Legesenter til høvdingegården, der han først var, ble med ned til Sannan Legesenter... Denj beste legen som sagt!

Flink lege

Flink og trivelig lege som lytter og tar ting på alvor. Flink med barn.
Største minuset med legekontoret er at venterommet er lite og trangt, vanskelig å ha med seg barnevogn inn, trangt med rullestol etc.

Forståelsesfull og dyktig

Omtenksom og forståelsesfull. Evner å lytte og er oppmerksom. Man føler seg tatt på alvor. Iverksetter nødvendige tiltak. God sakkunnskap Jeg anbefaler Jan Oddvar Setten på det varmeste.

Beste legen på Steinkjer.

Dr. Setten er en lege som lytter til sine pasienter, en lege som ikke nøler med noe henvisninger og resepter. Setten lytter til sine pasienter som en lege skal gjøre, men ikke alle leger som gjør.
Dr. Setten har også vaktordninger på legevakten som takler oppgaven svært godt! Lege som anbefales!

Kjempe flink fastlege

Kjempe flink fastlege. Hjalp meg tilbake til livet for noen år siden. Dette er ALLMENNLEGE, da det finnes leger, som ikke tar alle sykdommer seriøst. Denne fastlege tar alle sykdommer. Ingen forskjellsbehandling. Ærlig og grei fastlege.

Meget kompetent

En mann som lytter og kommer med gode innspill og tanker. Diskuterer gjerne saken og informerer godt. Hefter ikke med henvisninger og resepter.
Anbefales!

Real lege

Real lege som tar deg på alvor! Føler at han gjør sitt beste for å hjelpe deg med de problemer og sykdommer du har! Har hatt han som fastlege i msnge år og kommer ikke til å skifte!

Beste legen jeg har hatt..

Topp lege som det er enkelt å komme inn til. Liten ventetid, forståelsesfull.

Anbefales

Dette er den beste legen jeg noensinne har hatt, da jeg føler han lytter på mine problemer og prøver å hjelpe meg, i motsettning til mange andre leger jeg har hatt før han. Han er også veldig behagelig å snakke med, og jeg føler meg veldig ivaretatt.

God til å lytte

men det er det han er best på føler jeg.
Får inntrykk av at han ikke oppdaterer seg mye, eller leter etter nye løsninger.
Så selv om han lytter og tar deg på alvor, er det ikke mye praktisk hjelp å få.

Hjelpsom og lyttende

Har gått hos Setten helt siden han var på Beitstad Legekontor. Han er alltid hjelpsom og lytter til pasienten. Får time på dagen ved behov. Real lege !

...

Helt grei lege som er flink til å lytte.. Men er veldig treg med å henvise og glemmer å sende henvisningene...

Dyktig lege som "ser deg"...

Føler meg både sett, hørt og tatt på alvor. Om jeg er bekymra før legebesøket, er jeg alltid rolig når jeg drar.