Arne Harald Solem

Einar Bergs Veg 4 7520 Hegra
Arne Harald Solem er en av 27 fastleger i Stjørdal

Siste vurderinger av Arne Harald Solem

Trygg og kunnskapsrik

Han har vært fastlegen min i flere år, og jeg har nå byttet lege på grunn av flytting. Jeg har vært veldig fornøyd.

Misfornøyd med denne fastlegen

Vanskelig å kommunisere med og opplever at han ikke lytter. Jeg opplever at jeg ikke får hjelp med mine plager (psykiske plager). Det er vanskelig å få resept på medisiner anbefalt av min psykolog, da denne legen mener at medisiner er å ta en snarvei og at det eneste som fungerer er eksponeringsterapi.

Trygg, sikkert, grundig.

Lege som hører på hva som blir sakt, og prøver å hjelpe. Hyggelig og nøye. Forklarer godt om diagnoser, legemiddler o.l. Føler Arne har godt tid/er rolig og grundig.

Nedlatende og uinteressert

Veldig nedlatende i sin kommunikasjon. Ikke interessert i å lytte. Kan ikke anbefale denne legen dessverre.

kommer til og bytte fastlege ganske så fort

jeg var i en bilulykker for et par måneder siden å sliter en stor del med både nakke å rygg.
føle at æ ikke bli trudd på når æ drar dit..
å en sånn følelse e jaggu ikke godt når en ikke klare å gjør nå, en liten gåtur med hunden slår mæ ut resten av dagen for da e ryggen å nakken helt ødelagt..
å når æ drar dit for og få hjelp igjen for at pillan han skreiv ut ikke funke å at ting ikke bli bedre å at han da ikke tar det seriøst nåkk e ille... å meste av tia bli brukt foran skjemen å tastaturet, ser på mæ en sjelden gang :/
her bli det bytting av lege ganske så fort!!!