Arne Harald Solem

Hegra Legekontor
Hegra Legekontor 7520 Hegra
Arne Harald Solem er en av 24 fastleger i Stjørdal

Siste vurderinger av Arne Harald Solem

kommer til og bytte fastlege ganske så fort

jeg var i en bilulykker for et par måneder siden å sliter en stor del med både nakke å rygg.
føle at æ ikke bli trudd på når æ drar dit..
å en sånn følelse e jaggu ikke godt når en ikke klare å gjør nå, en liten gåtur med hunden slår mæ ut resten av dagen for da e ryggen å nakken helt ødelagt..
å når æ drar dit for og få hjelp igjen for at pillan han skreiv ut ikke funke å at ting ikke bli bedre å at han da ikke tar det seriøst nåkk e ille... å meste av tia bli brukt foran skjemen å tastaturet, ser på mæ en sjelden gang :/
her bli det bytting av lege ganske så fort!!!

Rolig og flink lege

Arne har vært fastlegen til meg helt siden jeg var barn og han har vært legen til flere i familien min, han er en kjempegrei mann, han forklarer godt, forteller om legemidler og bivirkninger, og han gjør grundige undersøkelser.

Fikk tillit i mange år, men burde ikke hatt det.

Virker saklig og konstruktiv, som regel kort. Skriver mye på PC under konsultasjon. Lett for å skrive ut medisiner og avvente ønsket seponering. Er behjelpelig med søknader om trygd, men: Jeg er (i ettertid) på ingen måte fornøyd med oppfølgingen jeg har fått av denne legen. Jeg fikk ikke den behandlingen jeg forventet. Denne legen anbefales ikke til pasienter som trenger tett oppfølging.

Grundig. Tar seg tid til pasienten.

Arne Solem informerer godt om medisiner, bivirkninger og behandlingsmåter. Han har tid til å lytte til pasienten. Han er grundig mht undersøkelser, prøver og oppfølging. Lytter til pasienten.

Den beste legen jeg har hatt.

Flink lege som tar seg tid til å høre på deg og diskutere sykdomsbilde og behandling. Du føler deg virkelig ivaretatt hos ham. Han tar det du sier på alvor og du føler virkelig at du får hjelp.