Arne Harald Solem

Einar Bergs Veg 4 7520 Hegra
Arne Harald Solem er en av 27 fastleger i Stjørdal

Siste vurderinger av Arne Harald Solem

Rolig og flink lege

Arne har vært fastlegen til meg helt siden jeg var barn og han har vært legen til flere i familien min, han er en kjempegrei mann, han forklarer godt, forteller om legemidler og bivirkninger, og han gjør grundige undersøkelser.

Fikk tillit i mange år, men burde ikke hatt det.

Virker saklig og konstruktiv, som regel kort. Skriver mye på PC under konsultasjon. Lett for å skrive ut medisiner og avvente ønsket seponering. Er behjelpelig med søknader om trygd, men: Jeg er (i ettertid) på ingen måte fornøyd med oppfølgingen jeg har fått av denne legen. Jeg fikk ikke den behandlingen jeg forventet. Denne legen anbefales ikke til pasienter som trenger tett oppfølging.

Grundig. Tar seg tid til pasienten.

Arne Solem informerer godt om medisiner, bivirkninger og behandlingsmåter. Han har tid til å lytte til pasienten. Han er grundig mht undersøkelser, prøver og oppfølging. Lytter til pasienten.

Den beste legen jeg har hatt.

Flink lege som tar seg tid til å høre på deg og diskutere sykdomsbilde og behandling. Du føler deg virkelig ivaretatt hos ham. Han tar det du sier på alvor og du føler virkelig at du får hjelp.

Veldig flink lege

Hadde han som fastlege i flere år, men valgte han bort til fordel for legene i den nye kommunen da jeg flyttet. Det angret jeg virkelig på! Fikk heldigvis plass på lista hans igjen, og jeg kjører med glede noen ekstra mil. Han er positiv og forklarer ting godt. Virket litt "lukket" i starten, men ble fort utadvent og trivelig.