Kristin Undheim

Autorisasjon (2006)

Nitelva Helsesenter Telefonnummer67 21 12 2267 21 12 ...
Dampsagveien 25 2004 Lillestrøm
Kristin Undheim er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Kristin Undheim

Fantastisk lege

Har hatt Kristin som fastlege i mange år, faglig dyktig, henviser om det trengs, tar deg på alvor og er alltid forståelsesfull hva enn det måtte være! Hun lytter og tar seg tid til pasientene sine, så om man på vente litt før man kommer inn til henne er det fordi hun gjør jobben nøye!

Aldri hatt så bra lege, på alle områder

Kristin tar deg alvorlig uansett stort eller lite helseproblem. Hun henviser og utreder heller en gang for mye enn for lite. Hun er veldig hyggelig og omtenksom.

Seriøs behandling med omsorg.

Kristin Undheim skaper trygghet og viser meg omsorg som pasient. Jeg føler at hun bryr seg om min helse, og strekker seg for å sørge for at riktig viderebehandling blir gitt. Følger opp anvisninger som gir trygghet.

Den beste legen jeg har hatt!

Kristin er en fantastisk dyktig lege med god fagkunnskap og mye empati og forståelse.

Hun tar seg god tid og jeg føler meg ivaretatt og forstått. Det kan medføre forsinkelser, men det går bra når en får så god hjelp. Hun stilte opp som en god samtalepartner da jeg hadde det vanskelig for noen år siden, og hjalp meg så jeg klarte å stå i jobben og ikke bli sykemeldt. Alle mente jeg burde sykemelde meg, men jeg ønsket ikke det, og da støttet hun meg så jeg klarte å stå i jobb.

Håper det blir flere leger slik at en slipper å dra til andre legesenter når hun er borte, slik som dr. Prytz som ikke kan måle seg på faglig eller medmenneskelig kompetanse.

Sekretærene er også hyggelige og behjelpelige!

Om jeg skal flytte noen gang, må Kristin også flytte så jeg kan beholde henne!

>Kunnskapsrik, trygg, interessert i pasienten

Kristin tar seg alltid god tid, hun forsikrer seg alltid om at jeg forstår de meldinger hun gir, undersøker grundig, tar alle mulige prøver ved årskontrollen. Ordner omgående med henvisninger til f.eks. utvidede undersøkelse ved sykehus, røntgeninstitull e.l.

Hvis det er noe med prøver som skurrer så blir jeg omgående innkalt til ytterligere kontroll. Jeg har brukt henne i ca. 4 år og har aldri vært misfornøyd eller følt at jeg har fått for lite/dårlig informasjon.