Kristin Undheim

Dampsagveien 25 2004 Lillestrøm
Kristin Undheim er en av 43 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Kristin Undheim

Trygg og imøtekommende!

Kristin er uten tvil den beste legen jeg har hatt.
Det kan ofte være litt forsinkelser når man møter til timer, men jeg har aldri følt at hun stresser. Selv om hun er forsinket, har hun alltid tid til å lytte, og svarer godt på spørsmål.
Det er veldig enkelt få timer, og hun tar alle problemer seriøst. Dette er en lege jeg føler jeg kan ta opp alle problemer med, uten å være masete.
Hun kan gjerne ta noen ekstra undersøkelser, bare for å være helt sikker, og det gjør at jeg føler meg veldig trygg med henne som lege.
Sekretærene er også veldig koselig, og dyktig! Jeg har sprøyteskrekk, men har ingen problemer med å gi blodprøver hos dem.
Jeg liker også at det er psykolog tilknyttet kontoret, hvor det er enkelt få time.

Flott lege

Kristin lytter og gjør alltid det hun kan for å finne løsninger. Veldig dyktig lege som gjør at du føler deg i trygge hender.

Fantastisk dyktig og hyggelig lege!

Kristin Undheim er alt man kan ønske seg av en fastlege, både for voksen og barn. Hele familien vår går til henne.

Beste legen jeg har hatt

Kristin er en fantastisk lege. Byttet til henne for 2 år siden, og har ikke angret et sekund. Hun tar seg god tid til pasienten, og sjekker grundig opp div ting hvis hun er i tvil. Legekontoret er også veldig innbydende, rent og ryddig bestandig. Supre helsesekretærer der også. Aldri noe problem og ta kontakt og få hjelp til dem man trenger.

Beste legen jeg har hatt

Hun er rett og slett helt fantastisk. Hun har sjekket opp alt av mulige løsninger og henvist meg dit jeg trenger. Hun ringer og snakker i et kvarter om mulige løsninger, og man merker at hun har empati. Virker som hun jobber døgnet rundt, kan sms kl. 22 om kvelden om at hun f. eks har fått svar på en blodprøve e.l.