Kristin Undheim

Autorisasjon (2006)

Nitelva Helsesenter Telefonnummer67 21 12 2267 21 12 ...
Dampsagveien 25 2004 Lillestrøm
Kristin Undheim er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Kristin Undheim

Anbefales

Jeg har hatt Kristin som fastlege i 13 år, og har valgt henne som fastlege til barna mine også. Hun er dyktig, blid og god å prate med. Anbefales på det varmeste.

Trygg og kunnskapsrik

Legen viser interesse for dine plager, har knapt vært syk før fylte 40 år men de siste år har det vært mye og da er det godt å få hjelp og henviser ved behov

Dyktig

Omsorgsfull og meget dyktig. Flink til å sende videre til spesialist når man trenger det. Kunnskapsrik .

Kunnskapsrik og medmenneskelig

Kristin Undheim har vært min og familiens fastlege i noen år.
Vi er veldig fornøyde med den gode oppfølging vi har fått når vår familie ble rammet av sykdom.
Kristin er varm, kunnskapsrik og lyttende. Ble tatt på alvor fra første stund noe som har gitt trygghet.

God på sammensatte- og kroniske plager

Som pasient med lavstatus- og lite forståtte sykdommer er det vanskelig å få god hjelp. Legebytte kan være skummelt, men Dr.Kristin anbefales!

Problemstillinger blir ikke bagatellisert og mistrodd. Her holdes oversikten over helheten og engasjementet ivaretar framdriften. I et spesialisert helsevesen er det alfa omega med en fastlege som ser sammenhenger, da plager ofte deles opp i enkelt problem som følges opp hver for seg.
Dr.Kristin snakker åpent, er imøtekommende, men sier også i fra og forklarer hvorfor noe ikke kan gjøres.

Det kan dog ta litt tid å få svar på prøver. Men alt i alt en klar anbefaling for deg som trenger hjelp med mer en crp-test hvert 5.år.