Kristin Undheim

Dampsagveien 25 2004 Lillestrøm
Kristin Undheim er en av 41 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Kristin Undheim

Flott lege

Kristin lytter og gjør alltid det hun kan for å finne løsninger. Veldig dyktig lege som gjør at du føler deg i trygge hender.

Fantastisk dyktig og hyggelig lege!

Kristin Undheim er alt man kan ønske seg av en fastlege, både for voksen og barn. Hele familien vår går til henne.

Beste legen jeg har hatt

Kristin er en fantastisk lege. Byttet til henne for 2 år siden, og har ikke angret et sekund. Hun tar seg god tid til pasienten, og sjekker grundig opp div ting hvis hun er i tvil. Legekontoret er også veldig innbydende, rent og ryddig bestandig. Supre helsesekretærer der også. Aldri noe problem og ta kontakt og få hjelp til dem man trenger.

Beste legen jeg har hatt

Hun er rett og slett helt fantastisk. Hun har sjekket opp alt av mulige løsninger og henvist meg dit jeg trenger. Hun ringer og snakker i et kvarter om mulige løsninger, og man merker at hun har empati. Virker som hun jobber døgnet rundt, kan sms kl. 22 om kvelden om at hun f. eks har fått svar på en blodprøve e.l.

Hilsen en fornøyd "kroniker"

Som en ung "kroniker", med en sjelden, "usynlig" sykdom, som også kan ha mange tilleggsplager, er nok Undheim den beste legen jeg kunne hatt. Fra tidligere erfaring så har jeg selv opplevd at den kombinasjonen jeg nettopp nevnte ikke alltid gir hverken sympati, troverdighet eller forståelse fra fastleger, og det er ofte vanskelig å få riktig behandling for alle plagene man har (både psykisk og fysisk).

Men nå har jeg Undheim som lege, og det er godt å ha Undheim der når man selv står der som 19 åring, med en kropp som svikter og gjør vondt. Hun er en kjempe god lege, hun er utrolig god å prate med, og hu er god å ha i ryggen, spesielt når man er litt redd. Hun er ikke fordømmende.

Jeg føler at time er enkelt å få til, og dialog via sms går fint og lett, og jeg får alltid svar samme dag. Vanlig time får jeg som oftest etter 2 uker, og hastetime får jeg på dagen om nødvendig.

Hun var åpen for å lære er om sykdommen min og hu tok gjerne imot brosjyrer med info rundt sykdommen min for å lese på fritiden. Når jeg har trengt henvisning så har hun henvist, og når jeg har trengt erklæring så har jeg fått erklæring. Dette har for meg alltid skjedd rimlig fort med Undheim og jeg føler ikke at jeg må mase.

Jeg liker at de har fult utstyrt labratoruim på legesenteret deres hvor de kan ta de fleste prøver og tester (også da mtp blodtrykk, hjerte, osv). Dette gjorde at jeg slapp ventetiden som kommer med å måtte bli henvist til et annet sted som har utstyret, og svar på prøver kommer inn rimlig raskt.

Jeg føler ikke meg "til bry" når jeg sitter i time med henne, og hu tar seg god tid til meg hver gang. Får vi for kort tid på den timen til å diskutere alt som måtte diskuteres, så tilbyr hun at vi tar en time til senere for å diskutere videre.

Hun virker rimlig oppdatert, jeg stoler på at hun kan "ta roret" og jeg har full tillitt til at hun har kunnskap og kompetanse nok til å kunne behandle meg.

Flink og god til å lytte

Kristin er en lege jeg vil anbefale på det varmeste. Hun tar pasienten på alvor og er god til å lytte.
MEN, hun er eneste lege på kontoret og det kan by på problemer. Resepter feks, sender man sms så får man ikke svar om at det er ferie og man venter forgjeves. Trenger man time når hun er borte, må man kontakte andre legekontorer, og feks Mariadasans legekontor er helt utrolig lite behjelpelig. Da er det mye bedre å ha en lege som er tilknyttet et legekontor hvor andre leger kan steppe inn når min lege er syk eller har ferie.
Dette er synd, for Kristin er fantastisk!

Beste legen!!

Snilleste legen som lytter til deg. Mest sympatiske legen som virkelig forstå deg! Veldig betryggende å ha en lege du stoler på

Empatisk og seriøs lege som følger opp!

Kristin er helt FANTASTISK! Jeg har aldri hatt en så empatisk og seriøs lege. Det er helt utrolig at jeg endelig, etter så mange fastleger- har funnet "min lege". =)

Den beste legen jeg noen gang har hatt

Det er første gang jeg virkelig føler at en lege lytter, og faktisk viser medfølelse. Dette kun etter 1 legetime.

kan kun få timer på kvelder og nest inntil umulig å få tak i.

Hun jobber som oftest kvelder/netter og det er kjempevanskelig å få kontakt. Legetimer kl 20 på kvelden er ingen uvanligheter. Respteuskrivelser etter kl 23 skjer fortføpende. Oh hun er umulig å få en rask tlf konsultasjon med. Alt må tas via time.
Har ventet på nye lokaler i ekstremt lange tider men ikke noe nytt i sikte.
Veldig hyggelig, men borte tirsdsger, onsdager er tlf på legekontoren stengt og mange dager er hun bare inne en tine å går igjen i følge resepsjon og fså er det ikke særlig ålreit å bli oppring etter st man har lagt seg.

Litt rotete forhold rundt det hele å vanskelig å få kontakt. Ingen elektonisk kontskt for legetimer eller be om resept.
Kjenner st jeg må mase å mase for åfå svar. Og beskjedene jeg får fra respesjon stemmer ALDR.

Så forbered deg på å jobbe hsrdt for å få tak i dine svar.

lyttende empatisk lege

Tar seg god tid. Forståelsesfull. Ser hele deg. God lytter. En lege som inngir til tillit fra første stund.

hun har den beste lege jeg har hatt

Kristin Undheim er min fastlege fra 2010.
hun er en person som er veldig god for å lytte pasienter, hun tar alltid nok tid for å se pasienter, omsorgful, efektive og vi er veldig forrnøyd med henne.

Den beste legen jeg har hatt

Legen som tar deg på alvor. Både flink i sitt felt, og hyggelig og ålreit. Rask med tilbakemelding etter prøver.

Empatisk og seriøs lege

Endelig funnet en fastlege som virker interessert i mine problemstillinger som pasient. Jeg opplever henne som empatisk og lyttende - at jeg blir hørt og tatt på alvor. Hun er lett å kommunisere med og virker trygg i rollen sin både når jeg snakker med henne om symptomer/diagnoser/behandlinger som er kjent for henne og annet som hun ikke er så skråsikker på men kan finne ut av. Har ikke hatt denne legen så lenge men har følelsen av at hun er til å stole på hvis det virkelig skulle gjelde noe alvorlig.

Hyggelig og imøtekommende

Veldig hyggelig lege, jeg har bare hatt henne det siste året og pga graviditet har jeg vært en del hos vikarer. Hun kan være litt surrete, og glemmer ofte ting. Men så lenge man tar det for det det er og minner henne på det så er det overhode ikke noe problem. Hun er hyggelig, viser interesse for meg og mitt og tar seg tid til å snakke i mellom all skrivingen. Jeg er hos Kristin 1 gang i mnd og jeg har ingen intensjon om å bytte lege, fordi jeg er fornøyd. Men får jeg vikaren henne Thuc Kim Than igjen så velger jeg heller å ikke møte opp.

Damene i skranken kan virke litt arrogante men man får den hjelpen man trenger.

Er aldri der....

Jeg har hatt denne legen en stund, men kan ikke huske sist jeg var hos henne, enten så er hun i mamma permisjon eller så er hun syk.... Har hatt en lege som heter klein til etternavn, synes hun er både opp og ned, tar deg på alvor der og da, lover at hun skal få fortgang på ting, men skjer ikke noe på ukesvis.

De som sitter i luka er ikke akkurat imøtekommende, heller ikke over tlf, klarer ikke og få fornyet e- resepter over tlf. elendig kundeservice....

Kjempebra!

Er superfornøyd med både Kristin og vikaren, Dominika som jeg har hatt mest med å gjøre. Beste legene jeg har hatt! Stor sorg at jeg måtte bytte pga.av flytting.

Personalet på kontoret er også tipp topp, men sååååååå lange ventetider på tlf.

Super lege!

Man blir tatt på alvor, lyttet til, pluss at hun venter med å skrive på pc'en til man er "ferdig" med å snakke! Hvis jeg kommer på mer, og begynner å prate igjen, slutter hun å skrive og ser på meg. Har aldri vært borti en lege som gjør det!

Jeg flyr ikke ned dørene hos legen, men jeg pleier å tenke "er dette en lege jeg kunne hatt om jeg virkelig ble alvorlig syk?" Kristin Undheim er en sånn lege!

Hun har vikar nå, som også virker veldig sympatisk og ikke gir opp! :)

Profesjonell

Hun ga meg et dårlig førsteinntrykk fordi hun virket kjølig og litt distansert. Åpenbart profesjonell, men jeg savnet noe på den mellommenneskelige faktoren. Etter hvert har jeg blitt mer og mer fornøyd med henne. Hun har også begynt å by litt på seg selv, noe som er viktig for meg for å skape trygghet i lege-pasient-relasjonen, da tør også jeg åpne meg mer. En god fastlege som jeg vil anbefale til andre.

Helt fantastisk

Veldig hyggelig, imøtekommende og lytter. Virker som en god lege. Vikaren Beate som er der nå er like flink. Anbefales;)