Kristin Undheim

Nitelva Helsesenter

Dampsagveien 25 2004 Lillestrøm
Kristin Undheim er en av 41 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Kristin Undheim

Hilsen en fornøyd "kroniker"

Som en ung "kroniker", med en sjelden, "usynlig" sykdom, som også kan ha mange tilleggsplager, er nok Undheim den beste legen jeg kunne hatt. Fra tidligere erfaring så har jeg selv opplevd at den kombinasjonen jeg nettopp nevnte ikke alltid gir hverken sympati, troverdighet eller forståelse fra fastleger, og det er ofte vanskelig å få riktig behandling for alle plagene man har (både psykisk og fysisk).

Men nå har jeg Undheim som lege, og det er godt å ha Undheim der når man selv står der som 19 åring, med en kropp som svikter og gjør vondt. Hun er en kjempe god lege, hun er utrolig god å prate med, og hu er god å ha i ryggen, spesielt når man er litt redd. Hun er ikke fordømmende.

Jeg føler at time er enkelt å få til, og dialog via sms går fint og lett, og jeg får alltid svar samme dag. Vanlig time får jeg som oftest etter 2 uker, og hastetime får jeg på dagen om nødvendig.

Hun var åpen for å lære er om sykdommen min og hu tok gjerne imot brosjyrer med info rundt sykdommen min for å lese på fritiden. Når jeg har trengt henvisning så har hun henvist, og når jeg har trengt erklæring så har jeg fått erklæring. Dette har for meg alltid skjedd rimlig fort med Undheim og jeg føler ikke at jeg må mase.

Jeg liker at de har fult utstyrt labratoruim på legesenteret deres hvor de kan ta de fleste prøver og tester (også da mtp blodtrykk, hjerte, osv). Dette gjorde at jeg slapp ventetiden som kommer med å måtte bli henvist til et annet sted som har utstyret, og svar på prøver kommer inn rimlig raskt.

Jeg føler ikke meg "til bry" når jeg sitter i time med henne, og hu tar seg god tid til meg hver gang. Får vi for kort tid på den timen til å diskutere alt som måtte diskuteres, så tilbyr hun at vi tar en time til senere for å diskutere videre.

Hun virker rimlig oppdatert, jeg stoler på at hun kan "ta roret" og jeg har full tillitt til at hun har kunnskap og kompetanse nok til å kunne behandle meg.

Flink og god til å lytte

Kristin er en lege jeg vil anbefale på det varmeste. Hun tar pasienten på alvor og er god til å lytte.
MEN, hun er eneste lege på kontoret og det kan by på problemer. Resepter feks, sender man sms så får man ikke svar om at det er ferie og man venter forgjeves. Trenger man time når hun er borte, må man kontakte andre legekontorer, og feks Mariadasans legekontor er helt utrolig lite behjelpelig. Da er det mye bedre å ha en lege som er tilknyttet et legekontor hvor andre leger kan steppe inn når min lege er syk eller har ferie.
Dette er synd, for Kristin er fantastisk!

Beste legen!!

Snilleste legen som lytter til deg. Mest sympatiske legen som virkelig forstå deg! Veldig betryggende å ha en lege du stoler på

Empatisk og seriøs lege som følger opp!

Kristin er helt FANTASTISK! Jeg har aldri hatt en så empatisk og seriøs lege. Det er helt utrolig at jeg endelig, etter så mange fastleger- har funnet "min lege". =)

Den beste legen jeg noen gang har hatt

Det er første gang jeg virkelig føler at en lege lytter, og faktisk viser medfølelse. Dette kun etter 1 legetime.