Kristin Undheim

Autorisasjon (2006)

Nitelva Helsesenter Telefonnummer67 21 12 2267 21 12 ...
Dampsagveien 25 2004 Lillestrøm
Kristin Undheim er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Kristin Undheim

Kjempebra!

Er superfornøyd med både Kristin og vikaren, Dominika som jeg har hatt mest med å gjøre. Beste legene jeg har hatt! Stor sorg at jeg måtte bytte pga.av flytting.

Personalet på kontoret er også tipp topp, men sååååååå lange ventetider på tlf.

Super lege!

Man blir tatt på alvor, lyttet til, pluss at hun venter med å skrive på pc'en til man er "ferdig" med å snakke! Hvis jeg kommer på mer, og begynner å prate igjen, slutter hun å skrive og ser på meg. Har aldri vært borti en lege som gjør det!

Jeg flyr ikke ned dørene hos legen, men jeg pleier å tenke "er dette en lege jeg kunne hatt om jeg virkelig ble alvorlig syk?" Kristin Undheim er en sånn lege!

Hun har vikar nå, som også virker veldig sympatisk og ikke gir opp! :)

Profesjonell

Hun ga meg et dårlig førsteinntrykk fordi hun virket kjølig og litt distansert. Åpenbart profesjonell, men jeg savnet noe på den mellommenneskelige faktoren. Etter hvert har jeg blitt mer og mer fornøyd med henne. Hun har også begynt å by litt på seg selv, noe som er viktig for meg for å skape trygghet i lege-pasient-relasjonen, da tør også jeg åpne meg mer. En god fastlege som jeg vil anbefale til andre.

Helt fantastisk

Veldig hyggelig, imøtekommende og lytter. Virker som en god lege. Vikaren Beate som er der nå er like flink. Anbefales;)

Dette er faktisk den beste legen jeg har hatt.

Hun er helt fantastisk. Lytter og tar seg tid til deg og hjelper deg på en måte jeg aldri har opplevd før. Hennes vikar er like god, hvis ikke bedre. Skulle ønske hun fikk fast plass på dette legesenteret.