Rune Søberg

Tlf: 74 08 50 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Rune Søberg er en av 19 fastleger i Levanger

Siste vurderinger av Rune Søberg

Rune Søberg

Rune Søberg er dyktig og seriøs lege som alltid har tid til å lytte til deg. Han ser DEG hele mennesket. Jeg har hatt Rune som fastlege i 6 år . Han er svært viktig for meg . Uten han hadde jeg slitt mye mer med mine plager både psykisk og fysisk.
Med sitt gode humør og og empati er han den desidert den beste fastlegen jeg har hatt!

En helt fantastisk lege!

Rune er en lege som lytter og samtidig evner å se hvordan en faktisk har det. Tar den tiden som trengs uten å stresse om man går utover tildelte minutter, og strekker seg lenger enn langt for å hjelpe til. Alltid godt humør, et smittende smil og en faglig dyktig, våken og engasjert lege :-)

Dette er legen du ikke gir slipp på.

Kan ikke tro at det skulle finnes en bedre lege,han tar deg som den du er, langt nede på rangstigen eller høyt oppe, han er faglig flink, har hjulpet meg og mine med alt vi kan forvente og mere til. Her er det ikke snakk om 15 min,trenger du 45 min, ja så får du det....dette er legen du ikke gir slipp på. Som ett pluss i alt det faglige,så er han kjekk å se på:)

Vil nok beholde Rune Søberg som lege til han går av...

Rune er den legen som har hjulpet min familie på bena, hadde det ikke hvært for at han stolte på oss og så at dette kunne vi klare med litt hjelp, så ville ikke jeg å min mann ha hatt det så bra som vi har det idag.
Rune er 100% tilstede og er det noe som haster tar han seg alltid tid. Er barna sjuke, så blir det time, om ikke alltid til Rune, men om vi som foreldre mener de må til han, så klarer de på ett eller annet vis å få pressa de imellom, noe vi som foreldre er glade for, da vi som sagt stoler 100% på han som lege.
Vil ALDRI bytte bort han som lege.
Takk for den jobben du gjør for oss alle :)

Forståelsesfull og meget god lege.

Rune er en fantastisk lege,, ingen spørsmål er for dumme hos han. Du kan prate med han om hva som helst, han har alltid et svar. Og har han ikke det går han ikke av veien for å bruke internett eller bøkerne han hadde på legestudiet.

Han er en meget god lytter, og tar seg tid til deg som pasient. Er meget takknemlig for at jeg har en så fantastisk fastlege.

Fantastisk god lege

Han lytter og kommer med gode råd. Det er tydelig at han tar deg på allvor.
Rett og slett et godt menneske som setter DEG i sentrum....

Topp lege

Lyttende, forståelsesfull, hjelpende, tar seg tid.

Super lege!!

Rune ser hele deg, han er sympatisk og tar seg tid til å lytte. Han er åpen for pasientens egne undringer og forslag når det gjelder å finne diagnose og behandling. Jeg opplever å bli respektert for den jeg er, og han er flink til å oppmuntre i en tøff behandlingsprossess.

Den beste legen jeg har hatt!

Rune er super, han bruker god tid, føler at jeg får forståelse og hjelp uansett hva det er. Kronisk sykdom er ikke alltid lett, og det tar han på alvor! All creds til Rune! Vil ikke bytte fastlege jeg nei!