Rune Søberg

Autorisasjon (2005)

Røstad Legesenter Telefonnummer74 08 50 5074 08 50 ...
Helge Ingstadsvei 1 7600 Levanger
Rune Søberg er en av 22 fastleger i Levanger

Siste vurderinger av Rune Søberg

Faglig dyktig og omgjengelig

Rune har vært min fastlege siden jeg var barn. Jeg har ingenting negativt å bemerke. Jeg føles at han ser meg og lytter til det jeg har å si, samtidig som han er effektiv og omgjengelig som person.

Trygghet-respekt för patient

Rune är den beste legen som går att få.
Han tar sig tid till patienten, lyssnar och stressar inte på. Han är en människokännare.
Har gått hos Rune Söberg förut.

Rune Søberg

Rune Søberg er dyktig og seriøs lege som alltid har tid til å lytte til deg. Han ser DEG hele mennesket. Jeg har hatt Rune som fastlege i 6 år . Han er svært viktig for meg . Uten han hadde jeg slitt mye mer med mine plager både psykisk og fysisk.
Med sitt gode humør og og empati er han den desidert den beste fastlegen jeg har hatt!

En helt fantastisk lege!

Rune er en lege som lytter og samtidig evner å se hvordan en faktisk har det. Tar den tiden som trengs uten å stresse om man går utover tildelte minutter, og strekker seg lenger enn langt for å hjelpe til. Alltid godt humør, et smittende smil og en faglig dyktig, våken og engasjert lege :-)

Dette er legen du ikke gir slipp på.

Kan ikke tro at det skulle finnes en bedre lege,han tar deg som den du er, langt nede på rangstigen eller høyt oppe, han er faglig flink, har hjulpet meg og mine med alt vi kan forvente og mere til. Her er det ikke snakk om 15 min,trenger du 45 min, ja så får du det....dette er legen du ikke gir slipp på. Som ett pluss i alt det faglige,så er han kjekk å se på:)