Jon Frode Tranaas

Robrygga Legekontor

1997

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Robrygga Legekontor
Namsos Medisinske Senter Canninggata 4 7800 Namsos
Jon Frode Tranaas er en av 10 fastleger i Namsos

Siste vurderinger av Jon Frode Tranaas

Trivelig men stresset

Opplever at Tranaas ikke tar helseplagene mine på alvor eller ikke har tid til å høre hva problemet gjelder. Har flere ganger bedt om henvisninger som aldri er blitt sendt, selv etter jeg personlig har funnet frem kontaktinfo til vedkommende.

Hyggelig person som alltid er trivelig å prate med, men virker stresset og opptatt av å få meg ut av kontoret slik at neste pasient kan komme inn så fort som mulig. Antar han har veldig mye å gjøre så det er forståelig, men ønsker meg en lege som har mer enn fem minutter til rådighet og som tar helseproblemene mine seriøst.

Tar deg seriøst, lytter og får deg til å føle deg trygg.

Han tar seg god tid til å lytte og se deg som pasient. Han tar deg på alvor og finner ut av helseplagene, henviser til spesialist dersom det er nødvendig for en fullstendig utredning. Jeg har aldri hatt noen bedre lege, og har fått fantastisk god hjelp.

En super fastlege!

Har hatt Bobben som fastlege i mange år,selv også etter jeg flyttet fra Namsos.
Han har alltid tid og ringer opp som avtalt.Bobben er veldig fling med både voksne pasienter og ikke minst små barn,han utstråler trygghet.

Den ryddigste fastlegen jeg har hatt

Dr. Tranaas har alltid tid og er flink med både oss voksne og tar seg godt av barna i fammilien.Samtidig er det alltid noen som kan steppe inn på Robrygga hvis det er travelt .Vi føler oss trygge med Tranaas som fastlege