Dragan Zerajic

Dampsaga Legesenter

2005

Dampsaga Legesenter Telefonnummer74 16 24 0074 16 24 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sagmesterveien 4 7725 Steinkjer
Dragan Zerajic er en av 22 fastleger i Steinkjer

Siste vurderinger av Dragan Zerajic

Endret seg mye

Var veldig fornøyd i starten, Mye på grunn av god kommunikasjon, men når man har blitt friskere så ser man hvor mye slurv det har vært, Dårlig skrevne henvisninger, Bekrefter at ting er i boks uten at det er det. Virker til og ha deg på lista videre bare for "takster" sin skyld uten og gi ansvaret videre vist blir for mye.

Vist du er i stand til og holde oversikt selv og pushe kan jeg anbefale, men vist du står fast i utredning og ikke er noe god til og si i fra anbefaler jeg definitivt ikke.

Trygg og kunnskapsrik

Veldig hjelpsom og trivelig lege som ha tid når man trenger råd og tipps. Perfekt lege for hele familien. 👍

Ikke fornøyd

Når man blir "jagd" ut av kontoret etter å ha ventet i 35 minutter fordi han har andre ting å gjøre og det er travel. Burde vel ta seg tid til sine kunder...

En lege jeg stoler på

Dragan var direkte årsak til at min kreftsykdom ble oppdaget tidlig, og han sto på for å få meg raskt i behandling. Under behandling og etterpå var han våken, støttende og utfordrende. Han lot meg ikke sutre, og hadde en klar tanke bak hvert møte. Uten hans innsats er det meget mulig at jeg ikke hadde sittet her i dag.

Hyggelig lege!!

En lege jeg trygt kan anbefale! Høflig, Lydhør, Tar alle symtomer på alvor! Den beste jeg har hatt!