Gunnar Smith Andersen

Revegårdsveien 10 9440 Evenskjer
Tlf: 77 08 95 65 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Gunnar Smith Andersen er en av 6 fastleger i Skånland

Siste vurderinger av Gunnar Smith Andersen

Kompetent og vennlig lege man kan stole på

Gunnar er en svært stille person; det kan hende at han sier ikke mye mer enn ti ord i en behandlingstime – noe som kan være ganske irriterende. Men han er en enorm kunnskapsrik og vennlig lege som lytter veldig nøye og finner alltid til de riktige konklusjoner for å forbedre min helsetilstand. Dersom man er ikke ute etter en hyggelig prat med sin lege men etter riktig god behandling, så er Gunnar den beste legen jeg kan anbefale.

veldig dyktig lege

Jeg er veldig godt fornøyd med Smith Andersen som lege. Det eneste jeg ikke er fornøyd med er samlokaliseringen. Det er blitt litt mye venting når en skal ta blodprøver etter legetimen.

Utmerket Lege

Har bare vært på en time men fikk hjelp på flere problemer jeg har hatt i mange år. Kunne ikke tenkt mæ å bytte til noen andre.

Stille, men svært hjelpsom

Gunnar har vært en svært flink lege som har tatt mine bekymringer på alvor. Han har gjort de korrekte henvisninger og vært flink med diagnoser. Han er ikke særlig pratsom, men det går bra, når han sier noe, bør man lytte.

En god og stødig lege

En av de beste legene jeg har hatt. Han sier kanskje ikke så mye, men når han først sier noe så er det godt og bra. Han lytter til det jeg sier, han er empatisk og sympatisk. Tar de prøver han burde, henviser og står på for sine pasienter.
En virkelig god og stødig fastlege.

Helt grei lege

Ikke så veldig pratsom, men jeg får helt grei behanding. I likhet med mange andre leger så kunne tilgjengeligheten vært bedre.

En trivelig lege

En trivelig og god lege som har tid for sin pasient og alltid tar deødvendige prøver.

Seriøs,oppriktig,kunnskapsrik

Menneskene er så forskjellige. Det er også legene.
På en skala fra 1 til 10 - gir jeg min fastlege Gunnar Smith Andersen en nier.Det fortjener han.Dette forteller at jeg har funnet en lege som betyr alt for meg. Ros vil jeg også gi til hans hyggelige team som alltid fremstår som serviceinstilt og smilende.

Min beste lege

Gunnar er den beste legen man kan ha. Hadde det ikke vært for han hadde jeg ikke sittet og skrevet dette i dag. Han er spesialist på mine plager og det er jeg takknemlig for. All ros til deg Gunnar;)