Gunnar Smith Andersen

Revegårdsveien 10 9440 Evenskjer
Tlf: 77 08 95 65 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Gunnar Smith Andersen er en av 6 fastleger i Skånland

Siste vurderinger av Gunnar Smith Andersen

Ansvarsfull og faglig meget dyktig

Sier ikke mere enn det som er nødvendig, men tar alle sykdommer og plager alvorlig. Henviser til spesielist der det er nødvendig.

Kompetent og vennlig lege man kan stole på

Gunnar er en svært stille person; det kan hende at han sier ikke mye mer enn ti ord i en behandlingstime – noe som kan være ganske irriterende. Men han er en enorm kunnskapsrik og vennlig lege som lytter veldig nøye og finner alltid til de riktige konklusjoner for å forbedre min helsetilstand. Dersom man er ikke ute etter en hyggelig prat med sin lege men etter riktig god behandling, så er Gunnar den beste legen jeg kan anbefale.

veldig dyktig lege

Jeg er veldig godt fornøyd med Smith Andersen som lege. Det eneste jeg ikke er fornøyd med er samlokaliseringen. Det er blitt litt mye venting når en skal ta blodprøver etter legetimen.

Utmerket Lege

Har bare vært på en time men fikk hjelp på flere problemer jeg har hatt i mange år. Kunne ikke tenkt mæ å bytte til noen andre.

Stille, men svært hjelpsom

Gunnar har vært en svært flink lege som har tatt mine bekymringer på alvor. Han har gjort de korrekte henvisninger og vært flink med diagnoser. Han er ikke særlig pratsom, men det går bra, når han sier noe, bør man lytte.