ETS Medisinske Senter

Telefonnummer77 08 95 6577 08 95 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Revegårdsveien 10 9440 Evenskjer

Siste vurderinger av ETS Medisinske Senter

Ansvarsfull og faglig meget dyktig

Lege: Gunnar Smith Andersen Skrevet

Sier ikke mere enn det som er nødvendig, men tar alle sykdommer og plager alvorlig. Henviser til spesielist der det er nødvendig.

Faglig dyktig og trivelig

Lege: Marius Christensen Skrevet

Har lest igjennom alle kommentarer her og kjenner meg igjen i flere. Joda, han har i perioder hatt mye etterutdanning og bortetid, men hvem har dette i siste ende gavnet? Nettopp. Pasientene. Vi har en fantastisk god lege her, som alle i min familie benytter og er meget fornøyd med. Han er ung og har helt sikkert forbedringspotensiale han som de fleste, men han gir deg sitt beste hver gang og er meget dyktig. Måtte han leve friskt og lenge og aldri flytte.

tillitsfull

Lege: Anders Kristian Stormo Skrevet

Har vært veldig fornøyd med Stormo. Har hatt han som fastlege siden han begynte på Nautå og føler virkelig at han ser meg som pasient.

Kompetent og vennlig lege man kan stole på

Lege: Gunnar Smith Andersen Skrevet

Gunnar er en svært stille person; det kan hende at han sier ikke mye mer enn ti ord i en behandlingstime – noe som kan være ganske irriterende. Men han er en enorm kunnskapsrik og vennlig lege som lytter veldig nøye og finner alltid til de riktige konklusjoner for å forbedre min helsetilstand. Dersom man er ikke ute etter en hyggelig prat med sin lege men etter riktig god behandling, så er Gunnar den beste legen jeg kan anbefale.

Får ikke hjelp.

Lege: Johannes Ewald Rothenpieler Skrevet

Lege er så overarbeidet og overbooket at han har ikke tid, energi eller overskudd til å hjelpe pasientene sine. Jeg har ikke fått hjelp, eller kommet noe lengre på noen av de siste timene jeg har vært der. Selv ikke på dobbeltimer. Han lytter ikke til hva som blir sagt, eller hva jeg ønsker vi skal ta opp på denne timen. Han snakker bort hele timen og ingenting blir gjort.