ETS Medisinske Senter

Revegårdsveien 10 9440 Evenskjer

Siste vurderinger av behandlere ved ETS Medisinske Senter

Lytter ikke, blir klein av kvinnehelseproblemer og psykisk helse

Lege: Cian Krogstad Skrevet

Kan ikke snakke om psykisk helse med, samt hjelp til kvinnehelse relaterte problemer så blir han flau og svarer nesten ikke, tør ikke se deg i øynene. Får ikke hjelp, blir ikke trodd. God lege før, men forandret seg veldig for caet halvt år siden. Blitt mer sur og vanskelig, opplever det som å ikke kunne betro seg til fastlegen som en veldig dårlig ting

Dyktig lege

Lege: Gunnar Smith Andersen Skrevet

Kunnskaprik og dyktig lege som tar meg på alvor. Svært tilfreds med oppfølging av mitt barn hvor han har bidratt på en uvurdelig måte med å være samordnet med spesialisthelsetjenesten og oss.

Følte meg ikke sett

Lege: Katrine Flaatten Børseth Skrevet

Fikk litt dårlig inntrykk av hennes empatiske evner, når hun leste flere meldinger på smartklokke mens jeg forklarte situasjonen min.

Uinteressert

Lege: Johannes Ewald Rothenpieler Skrevet

Ventet to uker på time for grusom ryggvonde. Var inne 5 minutter. Ingen øyekontakt. Ingen henvisning til røntgen eller medisin. Totalt uinteressert.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Johannes Ewald Rothenpieler Skrevet

Dr Rotenpieler tar seg tid. Han lytter til deg som pasient. Du føler at han prøver å finne årsak til en lidelse og kommer med velmenende råd både når det gjelder livsstilsendring og mental helse. Jeg føler meg alltid så ivaretatt når jeg besøker ham.