ETS Medisinske Senter

Revegårdsveien 10 9440 Evenskjer

Siste vurderinger av behandlere ved ETS Medisinske Senter

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Johannes Ewald Rothenpieler Skrevet

Dr Rotenpieler tar seg tid. Han lytter til deg som pasient. Du føler at han prøver å finne årsak til en lidelse og kommer med velmenende råd både når det gjelder livsstilsendring og mental helse. Jeg føler meg alltid så ivaretatt når jeg besøker ham.

Meget flink lege

Lege: Marius Christensen Skrevet

Har hatt Marius som fastlege siden han startet i Tjeldsund kommune. Føler at jeg alltid blir tatt alvorlig når jeg tar kontakt, og jeg får hjelp uansett. Veldig flink til å henvise videre dersom problemet er utenfor hans fagfelt.

Rolig og trygg lege

Lege: Johannes Ewald Rothenpieler Skrevet

Opplevdes som en trygg, flink og rolig lege. Vi valgte ham som fastlege for vår sønn, etter en akutt situasjon hvor vi måtte med ambulanse til Harstad. Foreldrene ble tatt på alvor, og gutten ble nøye undersøkt.

Unik

Lege: Nadezda Viktorovna Wessel Skrevet

En helt unik lege som det ikke finnes maken til.
Hun prøver og finne ut av hva som feiler pasienten,og bruker alle metoder for og nå målet.
Hun er ustoppelig og målrettet og tar ikke nei for et nei videre oppover helsesystemet.
Hun er snill og omsorgsfull og et stort tap for Sannidal når hun nå drar videre.men det ville nesten vært urettferdig og ha henne for oss selv her nede i sør:-)
Ideelt sett skulle hun være hele Norges fastlege!
Rett og slett fantastisk

Flink fastlege

Lege: Johannes Ewald Rothenpieler Skrevet

Har brukt han som fastlege i flere år. Kort ventetid på legetime. Han henviser videre ved behov. Lytter og tar deg på alvor. Litt distre, og kan bruke litt lang tid under konsultasjonen.