Synne Berild

Sjøgata 6, 2.etasje 8006 Bodø
Synne Berild er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Synne Berild

VERDENS BESTE

Synne har vært fastlegen min siden mai 2011, og i dag måtte jeg bytte pga flytting til Trondheim :( Verdens beste lege, blitt så utrolig glad i hun. Lytter og er utrolig flink og kommunisere, og finner alltid ut av problemene! Finnes ingen bedre enn Synne, så verdt å stå i kø for hun!

Stor forståelse, tar seg tid til pasient.

Har alltid tid til meg, setter seg inn i sykdom, henviser til spesialist, et godt medmennesklig hjerte. Annbefales!

Superhyggelig

Jeg kunne ikke fått bedre fastlege. Tar meg som pasient på alvor, tar seg god tid. Ringer tilbake med prøvesvar. Slipper gå å vente og lure.

En svært dyktig lege

Overtok Synne etter Cecilie Strand og var skeptisk da jeg var veldig fornøyd med Cecilie, men det var ubegrunnet. Synne er rolig, lytter og hjelper til, uansett hva det måtte være. Hjalp meg gjennom en vanskelig periode i livet, og da hun var i permisjon fikk jeg Cecilie som vikar, en ordning som fungerte perfekt. Disse to damene kan det å ta pasienter på alvor. Synne fulgte meg opp selv etter flytting og bytte av fastlege, noe jeg satte stor pris på.

Veldig fornøyd

Vil anbefale henne på det sterkeste! Viser mye empati og tar seg tid til å lytte og finne løsning på problem. Følger også opp etter undersøkelser.
Det eneste minuset er de som sitter i resepsjonen. De er frekke og svært lite imøtekommende!