Synne Berild

Tlf: 75 50 45 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Synne Berild er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Synne Berild

Verdens beste fastlege

Synne er helt fenomenal! Tar seg tid og ser hele meg som pasient, hun spør gjerne om hvordan jeg har det ellers og tar seg tid til å prate. Trygg og god, jeg stoler 100% på henne. Minus for at det til tider kan være lang venteliste og litt grettende resepsjonister. Ellers et fint og ryddig lokale, ligger midt i sentrum så det et enkelt å finne fram, samt komme seg avgårde med kollektiv transport.

VERDENS BESTE

Synne har vært fastlegen min siden mai 2011, og i dag måtte jeg bytte pga flytting til Trondheim :( Verdens beste lege, blitt så utrolig glad i hun. Lytter og er utrolig flink og kommunisere, og finner alltid ut av problemene! Finnes ingen bedre enn Synne, så verdt å stå i kø for hun!

Stor forståelse, tar seg tid til pasient.

Har alltid tid til meg, setter seg inn i sykdom, henviser til spesialist, et godt medmennesklig hjerte. Annbefales!

Superhyggelig

Jeg kunne ikke fått bedre fastlege. Tar meg som pasient på alvor, tar seg god tid. Ringer tilbake med prøvesvar. Slipper gå å vente og lure.

En svært dyktig lege

Overtok Synne etter Cecilie Strand og var skeptisk da jeg var veldig fornøyd med Cecilie, men det var ubegrunnet. Synne er rolig, lytter og hjelper til, uansett hva det måtte være. Hjalp meg gjennom en vanskelig periode i livet, og da hun var i permisjon fikk jeg Cecilie som vikar, en ordning som fungerte perfekt. Disse to damene kan det å ta pasienter på alvor. Synne fulgte meg opp selv etter flytting og bytte av fastlege, noe jeg satte stor pris på.

Veldig fornøyd

Vil anbefale henne på det sterkeste! Viser mye empati og tar seg tid til å lytte og finne løsning på problem. Følger også opp etter undersøkelser.
Det eneste minuset er de som sitter i resepsjonen. De er frekke og svært lite imøtekommende!

Dyktig

Noen ganger behøver man bare å få spørsmålet "hvordan har du det, egentlig?" Og det var akkurat det hun tok seg tid til. Hun er en god lytter og tar deg som pasient på alvor. Ellers er hun hyggelig og løsningsorientert. Endelig fant jeg en fastlege i Bodø som jeg trives hos!

En bra lege

Jeg har hatt Synne berild en god stund nå og synes ho tar ting seriøst og sørger for at ting blir gjort.
Både jeg og min mor har ho som fastlege og jeg har hatt mye hjelp fra Synne til å få hjelp med min mor.

Fantastisk

En verbal rose: Vi føler oss tatt på alvor, hørt og sett for våre plager og problemstillinger. Imøtekommende og henviser videre når det trengs. Storfornøyd og håper hun blir for alltid. Hun tok over for Dr Krane Strand som er en fantastisk lege, var noe lei oss for å miste Strand som fastlege men Berild har virkelig vist seg å være en like dyktig lege!

En flott lege

Jeg var veldig skeptisk da jeg måtte bytte lege til Synne da jeg har en kropp som krever en samkjøring mellom spesialister og fastlege. Noe jeg synes Synne Berild har klart veldig bra. Hun tar meg alvorlig og hun er flott mot min datter når det er noe galt med henne.

Synne er en fantastisk lege og jeg ser frem til den dagen hun er tilbake fra permisjon!
Hun overtok etter min gamle lege (Cecilie strand) og de to jobbet aktivt med å hjelpe meg i en grusom periode av livet mitt.

Helsesekretærene er så som så. Noen av de eldre har virkelig grodd fast og burde få seg et oppfriskningskurs i kundebehandling. En meget stor gjennomtrekk av personell der. En ny ung helsesekretær for hver gang. jeg lurer på hvorfor?

Trenger holdningsendring

Synne Berild var min fastlege i en vanskelig periode i livet. Jeg ble ikke hørt eller trodd. Hun virket arrogant og likegyldig og totalt uinteressert i mine plager. Hun virket mest interessert i å få jobben gjort fortest mulig. Aldeles ikke den omsorgsfulle legen. Jeg har aldri hatt problemer med andre leger enn Synne. Byttet til en annen og fikk det mye bedre. Det var ellers mye rot hos Sentrumslegene. Lange køer til alt. Noen av skrankepersonalet virket uproffe. Aldri mer til Synne Berild eller sentrumslegene.

Synne Berilid

En fantastisk nøye lege, som tar seg tid til pasienten;)

Fantastisk lege.

Hun tar seg virkelig tid til deg som pasient, jeg opplever at hun virkelig er genuint interessert i pasientens plager og historie. Hun er bare super!

Min subjektive opplevelse

Sikkert dyktig faglig, men virker ikke til å jobbe proaktivt eller engasjert i å finne ut hva som plager deg. Får inntrykk av at jeg er mer en klagete og sytete pasient enn en som de ikke finner ut av hva som feiler...

Meget bra lege

Overtok praksis etter min forrige fastlege, og jeg kan på det varmeste anbefale henne.
Svært seriøs og overlater ikke noe til tilfeldighetene. Får følelsen av å bli trodd og lyttet til. Topp!