Lisa Bøckmann

Bodin Legekontor AS
Østensenveien 9 8009 Bodø
Lisa Bøckmann er en av 48 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Lisa Bøckmann

Anbefaler ikke denne fastlegen.

For det første er det utrolig vanskelig å få en time hos henne og når jeg først har vært hos henne, så ender det opp med at jeg forlater kontoret med tårer i øynene. Føler ikke jeg blir tatt på alvor, og det virker som hun helst ikke vil bruke så veldig lang tid på pasientene sine. Det har blitt slik hos meg at jeg enten drar på legevakta eller ta direkte kontakt med sykehuset om det skulle være noe.

Empatisk

Prøver å sette seg i min situasjon. Misforståelser ryddes raskt avveien. Effektiv og kunnskapsrik dame.

En dyktig og hyggelig lege

Hyggelig og dyktig lege som har empati, men som kanskje kan virke noe stresset til tider. Hvis du forventer en pusekatt av en lege som bare stryker deg med hårene, er hun nok feil lege for deg. Men hun tar deg på alvor, og henviser eller undersøker heller en gang for mye enn for lite. Tror det må være krevende å være lege i dag, når alle har googlet og funnet en passende diagnose på internett. På legelisten.no blir det også veldig polariserte meninger, der man enten er veldig fornøyd eller veldig misfornøyd. Tommel opp for legen totalt sett, men dessverre har hun i år vært fraværende rimelig ofte, slik at timer må endres eller man får vikar.

Misfornøyd

Synes ikke hun tar seg god nok tid og synes hun har utviklet seg fra å være blid og medgjørlig til mer vanskelig og stressa. Jeg blir å bytte lege i nær framtid p.g.a. dette.

Vil ikke anbefale henne

Virket veldig greit i begynnelsen når jeg hadde timer, men det dabbet av etter hvert. Har følt at jeg ikke har blitt tatt seriøst med mine problemer, og blitt følt at jeg er i veien. Har vært dårlig med videresending for å få undersøkt symptomer og problemer, og har måtte be om undersøkelser selv. Skal bytte lege så fort jeg kan, og vil ikke anbefale henne til noen andre.