Lisa Bøckmann

Østensenveien 9 8009 Bodø
Lisa Bøckmann er en av 47 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Lisa Bøckmann

Empatisk

Prøver å sette seg i min situasjon. Misforståelser ryddes raskt avveien. Effektiv og kunnskapsrik dame.

En dyktig og hyggelig lege

Hyggelig og dyktig lege som har empati, men som kanskje kan virke noe stresset til tider. Hvis du forventer en pusekatt av en lege som bare stryker deg med hårene, er hun nok feil lege for deg. Men hun tar deg på alvor, og henviser eller undersøker heller en gang for mye enn for lite. Tror det må være krevende å være lege i dag, når alle har googlet og funnet en passende diagnose på internett. På legelisten.no blir det også veldig polariserte meninger, der man enten er veldig fornøyd eller veldig misfornøyd. Tommel opp for legen totalt sett, men dessverre har hun i år vært fraværende rimelig ofte, slik at timer må endres eller man får vikar.

Misfornøyd

Synes ikke hun tar seg god nok tid og synes hun har utviklet seg fra å være blid og medgjørlig til mer vanskelig og stressa. Jeg blir å bytte lege i nær framtid p.g.a. dette.

Vil ikke anbefale henne

Virket veldig greit i begynnelsen når jeg hadde timer, men det dabbet av etter hvert. Har følt at jeg ikke har blitt tatt seriøst med mine problemer, og blitt følt at jeg er i veien. Har vært dårlig med videresending for å få undersøkt symptomer og problemer, og har måtte be om undersøkelser selv. Skal bytte lege så fort jeg kan, og vil ikke anbefale henne til noen andre.

En ovenfra-og-ned-holdning til meg som pasient

Føler at Bøckmann viser liten interesse til å lytte til mine opplevelser av eget sykdomsbilde. Opplever videre at hun ikke viser interesse av min opplevelse av mitt eget barn når han er syk. Jeg synes dette er skremmende da jeg personlig tenker at barn ofte kan opptre noe ulikt når de er i en "spent" situasjon, som hos legen. Generelt føler jeg at møtet blir preget av avmakt, der jeg ikke får benytte medvirkning i egen situasjon. Opplever henne videre til tider som frekk og bombastisk!