Asad Uzzaman

Autorisasjon (2001)

Fet Legesenter Telefonnummer63 88 78 2063 88 78 ...
Gamle Fetvei 13 1900 Fetsund
Asad Uzzaman er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Asad Uzzaman

Velg en annen lege

Jeg sitter igjen med et inntrykk av at han ikke gjør mer enn han må.
Jeg blir ropt inn og han går foran meg gjennom korridoren uten å hilse eller se på meg. Inne på kontoret rekker han meg en slapp hånd for å hilse mens han ser inn i pc-skjermen. Han stiller meg tre spørsmål hvor jeg prøver å utdype plagene. Han ser fortsatt inn i skjermen og virker totalt uinteressert i hva jeg svarer, og har fortsatt ikke sett meg inn i øynene eller direkte på meg.
Jeg fikk time hos ham fordi det ikke var noe ledig hos fastlegen min, og det virket som at målet hans for dagen var å få tid til flest mulig pasienter. Vil ikke anbefale denne legen og jeg kommer ikke til å dra hit igjen.

Hei , Takk for meldingen . Antar at du kom på en Øyeblikkelig hjelp time da du ikke fikk time hos fastlegen din . I slike setninger , må en sette seg i informasjon som finnes på journalen i det pasienten og legen ikke er kjent fra før . Ofte er situasjon slik at tilstanden håndteres best av fastlegen i forhold til sykmelding , henvisning e.t.c . Og vikar legen kan bare gjøre
håndteringen mer komplisert ved å lage en ekstra bane .Øyeblikkelig hjelp timer kan virke Ikke tilfredsstillende for , både pasienten og legen . Men dette er nødvendig ved fravær dekning . Håper din fastlege har hjulpet deg med dine problem .

Besvart av Asad Uzzaman

Ikke bra

Virker som målet er å bruke minst mulig tid på deg. Stiller ingen spørsmål, snakker seg raskt frem til en konklusjon og skriver ut en resept uten å drøfte. Oppleves som arrogant og meget lite empatisk. Ikke interessert. Ville valgt en annen fastlege!

Hei , Dette var Leit å høre . Det ville ha vært fint og kanskje ville hatt læringsverdi om du kunne utdype litt nærmere om problemstillingen , bestillingen , konklusjonen . Også , er det interessant å vite om konklusjonen som ble tatt var feil .

Besvart av Asad Uzzaman

Helt grei

Mer opptatt av å behandle flest mulig pasienter, da han er rask. Men savner litt grundigere undersøkelser.

Veldig dyktig!

Hadde problemer med ryggen. En håndfull andre leger klarte ikke å hjelpe meg, men Asad fant og løste problemet innen 15 minutter.

Hyggelig og klok

Uzzaman er veldig flink til å se bak symptomene. Vi trodde vi måtte gi bort den nye hunden vår pga allergi med pustevansker. Andre leger sa at slik var det. Men Uzzaman forstod at her var det stress og angst for en helt ny situasjon som var årsaken. Han hadde rett! Hilsen lykkelig familie med hund