Natalia Leonidovna Danielsen

Tlf: 75 58 60 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Natalia Leonidovna Danielsen er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Natalia Leonidovna Danielsen

Dyktig lege

jeg har hatt Natalie som fastlege i 4 år nå. Alt i alt er jeg vedlig fornøyd. Hun er veldig faglig dyktig som kan fanget sitt til fingerspissene, og hun strekker seg langt for å forklare til deg som pasient. Hun er også veldig hyggelig og omsorgsfull og tar det alltid seriøst. Hun kommer fra en annen kultur og kan oppfattes som streng, men det syns jeg ikke hun er. Men hun er ikke en lege kan kommer for å syte til for å få deg sykemelding som mange gjør. Men er du syk og trenger hjelp får du god og effektiv hjelp.

kjempe lege

har hat henne som lege i snart 6 år.er kjempe fornøyd med henne.bor til og med i en annen kommune langt fra bodø..

Hyggelig og effektiv

Ser at noen føler at de ikke blir tatt på alvor av Natalia Danielsen, eller at hun tar seg lite tid eller tar over samtalen. Vel. Jeg har hatt Natalia som fastlege i snart 3 år og er bare kjempe fornøyd.
Jeg går bare til legen når jeg er ordentlig syk eller når noe er galt, ikke for en forkjølelse eller lignende. Føler kanskje at det har noe å si for måten hun ser på pasienten på, det blir vanskelig å ta noen på alvor som bestiller time ofte og for ingenting.
De gangene jeg har vært hos henne har hun tatt seg god tid når det trengtes, også utenom arbeidstiden eller i pauser. Hun spør videre for å finne ut av årsaken (kanskje her noen synes at hun overtar samtalen, men hvordan skal hun ellers få nok informasjon?) og forklarer godt.
Har aldri syntes hun var vanskelig å forstå og liker hennes bestemte væremåte :)

Ikke helt fornøyd

Jeg har nå gått hos Natalia i snart 2 år, og jeg føler ikke jeg får den hjelpen jeg trenger når jeg trenger den. Hun tar over samtalen slik at jeg ikke får fortalt alt jeg ville når jeg bestilte legetimen. Det virker nesten som jeg er litt til bry når jeg har time, og at hun nesten ser ned på meg når jeg forteller hva som plager meg. Har veldig lyst på en ny lege som forstår meg bedre og kan kjelpe meg bedre.

Hyggelig og effektiv

Lytter, forklarer hva hun vil anbefale og videresender om hun ikke selv har ekspertisen. Går langt for å løse problemer og setter seg inn i journaler og problemstillinger. Veldig fornøyd.

Har byttet

Har hatt Natalia som fastlege en stund nå og er ikke fornøyd. Hun tar over samtalen, og føler jeg ikke får sagt det jeg vil. Hun er ikke noe flink til å finne ut av hva smertene kommer fra og skriver heller ut smertestillende. På grunn av dårlig kommunikasjon og følelsen av å ikke bli tatt på alvor har jeg nå byttet fastlege.

En dyktig og behagelig lege!

Jeg er svært fornøyd etter dagens konsultasjon, - hun var behagelig og vennlig ifbm. undersøkelsen og hun tok seg god tid til å gi informasjon og var imøtekommende vedr. mine spørsmål underveis. Ingen vansker med språket. Jeg anbefaler henne gjerne som fastlege!

Sjarmerende og nøyaktig

Fikk time da jeg trengte det mest. Ble møtt med respekt og vennlighet. Veldig nøye med undersøkelsen og påfølgende samtale. Var litt usikker ang. hennes språkkunnskaper, men ble positivt overrasket, ingen vanskeligheter overhodet. Godt fornøyd!!!!

effektiv og stresset

Jeg hadde Natalia som fastlege i flere år. Hun virket dyktig, men sliten og stresset. Hun prøvde gjerne å ordne opp i ting, men det er et problem at hun snakker så dårlig norsk. Det gikk også ofte litt for fort i svingene. Hun kommer fra en annen kultur hvor man skal ha et mer autoritativt forhold til legen, og hvor man ikke klager så mye. Det må vi huske på. Hvis du viser at du respekterer henne og legger godviljen til i det språklige, så bør det gå godt. Natalia er egentlig veldig snill. jeg tror ikke hun kan ha hatt det så lett. Anbefaler folk å prøve henne ut over litt tid- jeg beklager at hun flyttet fra Steigen og at jeg derved mistet henne som fastlege. Skulle gjerne ha gått hos henne fortsatt.

Omsorgsfull

Veldig kunnskapsfull,-viser omsorg og forståelse. Booker dobbel-timer for å passe på at man får nok tid. Tilbød tilogmed også å hjelpe til med praktiske oppgaver,som iogforseg er utenfor hennes ansvarsområde. Det tror jeg ikke mange leger ville ha gjort.
Ringer også alltid tilbake selvom det går utover arbeidstiden, og brukte tilogmed nesten hele lunsjtiden sin,for å kunne høre hva jeg hadde å si. Konsultasjon som skal vare i 20 minutter,-kan fort vare i 45 der hun bruker av sin egen tid. Kommer absolutt til å beholde henne som fastlege.

Anbefaler henne ikke

Jeg har vært hos henne en del ganger dette siste året. Synes ikke hun lytter godt nok til meg som pasient. Dårlig språk og missforståelser begge veier. Når jeg påpeker at jeg ikke forstår eller spør om igjen, blir hun stresset og irritert. Går ofte ut derifra uten å ha sagt det jeg kom for. Hun overtar samtalen fullstendig. Kommer til å bytte fastlege.

Flink og effektiv!

Jeg har bare positive ord å si om Natalia. Har kun vært hos henne tre ganger, da alle gangene har hatt problemer hun har fått ordnet opp i.
Litt vanskelig å skjønne språkmessig, men går bra hvis du bare legger godviljen til :) Synes selv ikke det er noe stort problem.
Skal nok fortsette å ha henne som min fastlege:)

Bra lege.

Har ikke noe å utsette på denne legen, da hun utfører sine / mine ønsker på en behagelig og verdig måte. Er også flink å henvise videre, da det er ting som krever det. Det er å nevne at ved vidrehenvisning får du rask innkalling hos rett instans. Det kan se ut som at vi ikke har samme lege.

Meget flink med barn

Opplevde at hun gjorde en meget god undesøkelse av mitt barn på 4 år, både jeg og min samboer har hatt timer hos henne for vårt barn, og syntes hun var meget nøye og dyktig i sine undersøkelser, og barnevennlig :) Beste behandlingen vi har opplevd av vårt barn, som hadde annen fastlege tidligere + div. besøk på legevakt.

Kan du gjenta det?

Dessverre vanskelig å forstå henne. Dessverre også vanskelig å forstå og akseptere hennes mening om at "det er normalt å ha litt vondt", når man kommer med smerter som hun ikke klarer å finne ut av.

Ikke bra

Virket stresset og utålmodig, og har ganske så dårlig språk. Virket og celdig overfladisk, og jeg fikk en følelse om at jeg var veldig til bry. Følte ofte at hun ikke hørte så mye på alt jeg sa, og at hun bare ville bli ferdig med timen. Fikk heller ingen hjelp til videre henvisning. Snakket ofte i munn på meg.

En god lege

Jeg har vært på to besøk hos Natalia siden jeg fikk henne som fastlege i januar. Jeg har følt meg godt mottatt,og føler hun har vært grundig,og gitt meg svar på det jeg lurer på,og fått den hjelpen jeg trengte. Hun har et litt dårlig norsk språk,leter litt etter ordene,men jeg har ingen problemer med å forstå hva hun mener.

Brå, lite tillittsvekkende og dårlig språk

Har hatt tre lite hyggelige besøk hos denne legen. Følte meg satt opp mot veggen og lite trodd. Mye stress og dårlig kommunikasjon. Følte meg lite ivaretatt og forlot like klok som når jeg kom.

Nøyaktig og og pålitelig

Effektiv, men grundig lege. Følger retningslinjer. Troverdig og pålitelig.

Lytter ikke

Det virker som hun haster avgårde for å rekke igjennom alle pasientene sine. Jeg opplevde et lite hyggelig legebesøk og ente opp med ikke å spørre om alt jeg skulle. Interessen hennes i det jeg fortalte virket meget liten og jeg følte meg ikke hørt. Hun har et dårlig språk og jeg måtte flere ganger be henne gjenta hva hun sa.