Natalia Leonidovna Danielsen

Tlf: 75 58 60 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Natalia Leonidovna Danielsen er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Natalia Leonidovna Danielsen

Nedlatende

Opplevde henne som nedlatende, alle er slitne osv. Hørte ikke hva jeg sa men avviste symptomer og ønsker. Fikk heldigvis tatt blodprøver slik at alvorlig sykdom ble oppdaget. Lege reagerte da raskt og satte i gang behandling og henvisning til spesialist umiddelbart. Byttet fastlege likevel fordi jeg ønsker en lege som tar meg på alvor og med gjensidig respekt. På grunn av rask og god behandling må jeg gi 3 kryss.

Dyktig lege

jeg har hatt Natalie som fastlege i 4 år nå. Alt i alt er jeg vedlig fornøyd. Hun er veldig faglig dyktig som kan fanget sitt til fingerspissene, og hun strekker seg langt for å forklare til deg som pasient. Hun er også veldig hyggelig og omsorgsfull og tar det alltid seriøst. Hun kommer fra en annen kultur og kan oppfattes som streng, men det syns jeg ikke hun er. Men hun er ikke en lege kan kommer for å syte til for å få deg sykemelding som mange gjør. Men er du syk og trenger hjelp får du god og effektiv hjelp.

kjempe lege

har hat henne som lege i snart 6 år.er kjempe fornøyd med henne.bor til og med i en annen kommune langt fra bodø..

Hyggelig og effektiv

Ser at noen føler at de ikke blir tatt på alvor av Natalia Danielsen, eller at hun tar seg lite tid eller tar over samtalen. Vel. Jeg har hatt Natalia som fastlege i snart 3 år og er bare kjempe fornøyd.
Jeg går bare til legen når jeg er ordentlig syk eller når noe er galt, ikke for en forkjølelse eller lignende. Føler kanskje at det har noe å si for måten hun ser på pasienten på, det blir vanskelig å ta noen på alvor som bestiller time ofte og for ingenting.
De gangene jeg har vært hos henne har hun tatt seg god tid når det trengtes, også utenom arbeidstiden eller i pauser. Hun spør videre for å finne ut av årsaken (kanskje her noen synes at hun overtar samtalen, men hvordan skal hun ellers få nok informasjon?) og forklarer godt.
Har aldri syntes hun var vanskelig å forstå og liker hennes bestemte væremåte :)

Ikke helt fornøyd

Jeg har nå gått hos Natalia i snart 2 år, og jeg føler ikke jeg får den hjelpen jeg trenger når jeg trenger den. Hun tar over samtalen slik at jeg ikke får fortalt alt jeg ville når jeg bestilte legetimen. Det virker nesten som jeg er litt til bry når jeg har time, og at hun nesten ser ned på meg når jeg forteller hva som plager meg. Har veldig lyst på en ny lege som forstår meg bedre og kan kjelpe meg bedre.