Natalia Leonidovna Savinova Danielsen

Autorisasjon (2001)

Natalia Leonidovna Savinova Danielsen er en av 58 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Natalia Leonidovna Savinova Danielsen

Trygg og kunnskapsrik

Hun lytter godt og gjør sin beste. Jeg er veldig fornøyd med jobben hennes. Det er ganske lett å få time.

neeh

hadde min første time med henne, forklarte min situasjon, og mine psykiske plager, men hu ville ikke høre på meg i det hele tatt følte meg sett ned på, det gjorde jeg med en gang jeg satt meg i stolen... kommer til og bytte fastlege ..

Topp seriøs, fantastisk oppfølging under utredning av sykdom,

Meget dyktig lege. Fantastisk effektiv oppfølging under sykdom. Ringer deg for å orientere om situasjonen. Bare gode ord å si!

Sur og frekk

Første timen min hos henne, kikket hun på klokka hele tiden og jeg fikk ikke forklart halvparten av det jeg ønsket å fortelle. Tenkte at hun hadde en dårlig dag og ville gi henne en sjanse. Men hun er sånn hver eneste time, og jeg føler nesten jeg får kjeft fordi jeg kommer til time. Innimellom skimter en liten omsorgsfull gest, men den går fort over. Jeg sliter med psykiske plager og dette virket det som om hun ikke ville høre på engang. Så om du ønsker en lege som lytter til deg og viser litt omsorg, er ikke dette legen for deg. Hun er sikkert dyktig i sitt felt, men det er ikke som en omsorgsfull person. Jeg kvier meg ekstremt for å bestille time hos henne. Håper noen tar tak i dette med henne og kanskje gir henne et lite kurs i hvordan snakke til sine pasienter.

Nedlatende

Opplevde henne som nedlatende, alle er slitne osv. Hørte ikke hva jeg sa men avviste symptomer og ønsker. Fikk heldigvis tatt blodprøver slik at alvorlig sykdom ble oppdaget. Lege reagerte da raskt og satte i gang behandling og henvisning til spesialist umiddelbart. Byttet fastlege likevel fordi jeg ønsker en lege som tar meg på alvor og med gjensidig respekt. På grunn av rask og god behandling må jeg gi 3 kryss.