Laila Didriksen

Autorisasjon (2006)

Laila Didriksen er en av 3 fastleger i Gildeskål

Siste vurderinger av Laila Didriksen

Bloggekspert eller lege???

Overlege som ikke engang kan tyde blodprøvesvar. Arrogant og overlegen, med lite kompetanse innenfor sitt yrke. Lytter IKKE og har null forståelse.
Svært misfornøyd og ville ikke anbefale henne for noen.

Suuuper!!!

Kunnskapsrik, og vennlig fastlege. Man føler seg godt ivaretatt når man kommer til henne. Hun er lett å få kontakt med, og ringer opp igjen om man må vente litt på tur.

Meget flink og kunnskapsrik lege.

Har bare vært hos Laila et par ganger i løpet av årene hun har vært lege i Gildeskål, og må si jeg er veldig fornøyd med henne! Følte jeg ble hørt, fikk den hjelpen jeg trengte og følte meg komfortabel. Det er mer enn man kan si om samtlige andre leger i Gildeskål. Det er sikkert en av grunnene til at det kan være litt ventetid hos henne.
Hun gjør det hun kan for å hjelpe, og mer kan man ikke be om.

Dyktig lege

Jeg hadde ikke Laila som fastlege så lenge, ikke på grunn av henne, men pga. flytting. Den tiden jeg derimot hadde Laila som lege var jeg veldig fornøyd! Hun tok meg på alvor, det var ikke noe problem å få time, og hun gjorde det hun kunne for å hjelp meg! Jeg skulle gjerne hatt Laila her jeg bor nå :)

Super lege

Har ikke vært mange ganger hos henne men de få gangene har jeg vært super fornøyd. Er første gang jeg har følt at jeg ble tadd alvorlig av en lege å den beste legen jeg har hatt, og jeg har hatt mange. Gleder meg veldig til hun kommer tilbake igjen.