Laila Didriksen

Gildeskål legekontor

Gibos 8140 Inndyr
Laila Didriksen er en av 2 fastleger i Gildeskål

Siste vurderinger av Laila Didriksen

Meget flink og kunnskapsrik lege.

Har bare vært hos Laila et par ganger i løpet av årene hun har vært lege i Gildeskål, og må si jeg er veldig fornøyd med henne! Følte jeg ble hørt, fikk den hjelpen jeg trengte og følte meg komfortabel. Det er mer enn man kan si om samtlige andre leger i Gildeskål. Det er sikkert en av grunnene til at det kan være litt ventetid hos henne.
Hun gjør det hun kan for å hjelpe, og mer kan man ikke be om.

Dyktig lege

Jeg hadde ikke Laila som fastlege så lenge, ikke på grunn av henne, men pga. flytting. Den tiden jeg derimot hadde Laila som lege var jeg veldig fornøyd! Hun tok meg på alvor, det var ikke noe problem å få time, og hun gjorde det hun kunne for å hjelp meg! Jeg skulle gjerne hatt Laila her jeg bor nå :)

Super lege

Har ikke vært mange ganger hos henne men de få gangene har jeg vært super fornøyd. Er første gang jeg har følt at jeg ble tadd alvorlig av en lege å den beste legen jeg har hatt, og jeg har hatt mange. Gleder meg veldig til hun kommer tilbake igjen.

Ikke til stede

Hadde henne som fastlege i ca 10 år. Har sett henne en gang. Har meldt meg ut av fastlegeordninga. Når jeg trengte lege måtte jeg vente ca ei uke, fikk norske, utlendinger som ikke forsto elller ville forstå, og turnuskandidater. Gikk med smerter i beina og måtte vente på å få medisin som det tok to uker å bli kvitt.
Hvis jeg kunne fått en eller to Voltaren kunne jeg blitt smertefri på en dag. Jeg måtte vente på å få time hos legen, kjøre sjøl til legen, vente på legen, kjøre hjem sjøl med smerter, vente en dag på medisin ett døgn og 14 dager på å bli god.
2 volatren som jeg idag kjøper i Sverige på Handleren i Jäckvik er 1000 ganger bedre enn fastlegen. Spiser kanskje 6 Voltaren iåret.