Torfinn Endresen

Bodin Legekontor
Østensenveien 9 8009 Bodø
Torfinn Endresen er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Torfinn Endresen

Når kun det beste er bra nok.

Familien min har hatt Torfinn som lege i generasjoner. Barn, barnebarn, alle har Endresen.
Han er utrolig flink, føler aldri at han ikke "har tid" til å lytte på deg. Ingen mistanke er for dum. Kunnskapsrik, dyktig, letter alltid på humøret når man er bekymret.
Jeg sier det, familien sier det, alle jeg vet som har Torfinn Endresen sier det: Han er uten tvil den beste legen vi har hatt.
Dessverre litt vanskelig å få tak i, grunnet hans dyktighet og etterspørsel er han en veldig opptatt mann.

Beste legen i Bodø

Har hatt 5 leger i Bodø og aldri møtt noen som tar meg så seriøst som Torfinn.
- Imøtekommende og lytter.
- rask på å finne løsninger basert på kunnskap

Eneste minus er lang ventetid på time i perioder.

Flott fyr

Veldig tillitsvekkende lege, som jeg føler tar meg seriøst. Han tar også psykiske plager alvorlig og hører på det jeg har å si.

Hele familien på fire har samme fastlege, og jeg synes det virker som at vi er mer enn et tall i rekka. Jeg fikk tidlig stilt en diagnose det tydeligvis, vanligvis er vanskelig å finne, fordi han så det i sammenheng med langvarig "søk og feilsøk" hos min far.

Han er rask med tilbakemeldinger på blodprøver, røntgen etc, og ekstremt rask med tilbakemelding når man bestiller resepter på nett.

Han er lett å prate med, og hans humoristiske sans letter humøret, uten at konsultasjonen føles useriøs. Det virker virkelig som at han vil pasientens beste (som jo egentlig er en selvfølge selvsagt), men jeg synes det er verdt å nevne likevel.

"Problemet" er jo bare at det tydeligvis er flere som føler det slik, sånn at timelistene kan være ganske fulle.

Fin fyr.

Den beste legen i VERDEN

Han er en FANTASTISK god lytter.Føler ALDRI at jeg må være snar å prate om det som feiler meg.Han kan ikke bli bere,men jeg har STORE problemer når jeg skal bestille time på nette.Får det ikke til.Kanskje vi som ikke er god på nette til å få en kode på legekontoret slik at det blir lettere for oss som ikke liker å bestille på nette.Eller er jeg veldig fornøyd :)

Lisa

Hyggelig og imøtekommende lege :-) flink er hun også!