Torfinn Endresen

Tilleggskompetanse

• Flylege
  • Sjømannslege

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Bodin Legekontor AS
Østensenveien 9 8009 Bodø
Torfinn Endresen er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Torfinn Endresen

Når kun det beste er bra nok.

Familien min har hatt Torfinn som lege i generasjoner. Barn, barnebarn, alle har Endresen.
Han er utrolig flink, føler aldri at han ikke "har tid" til å lytte på deg. Ingen mistanke er for dum. Kunnskapsrik, dyktig, letter alltid på humøret når man er bekymret.
Jeg sier det, familien sier det, alle jeg vet som har Torfinn Endresen sier det: Han er uten tvil den beste legen vi har hatt.
Dessverre litt vanskelig å få tak i, grunnet hans dyktighet og etterspørsel er han en veldig opptatt mann.

Beste legen i Bodø

Har hatt 5 leger i Bodø og aldri møtt noen som tar meg så seriøst som Torfinn.
- Imøtekommende og lytter.
- rask på å finne løsninger basert på kunnskap

Eneste minus er lang ventetid på time i perioder.

Flott fyr

Veldig tillitsvekkende lege, som jeg føler tar meg seriøst. Han tar også psykiske plager alvorlig og hører på det jeg har å si.

Hele familien på fire har samme fastlege, og jeg synes det virker som at vi er mer enn et tall i rekka. Jeg fikk tidlig stilt en diagnose det tydeligvis, vanligvis er vanskelig å finne, fordi han så det i sammenheng med langvarig "søk og feilsøk" hos min far.

Han er rask med tilbakemeldinger på blodprøver, røntgen etc, og ekstremt rask med tilbakemelding når man bestiller resepter på nett.

Han er lett å prate med, og hans humoristiske sans letter humøret, uten at konsultasjonen føles useriøs. Det virker virkelig som at han vil pasientens beste (som jo egentlig er en selvfølge selvsagt), men jeg synes det er verdt å nevne likevel.

"Problemet" er jo bare at det tydeligvis er flere som føler det slik, sånn at timelistene kan være ganske fulle.

Fin fyr.

Den beste legen i VERDEN

Han er en FANTASTISK god lytter.Føler ALDRI at jeg må være snar å prate om det som feiler meg.Han kan ikke bli bere,men jeg har STORE problemer når jeg skal bestille time på nette.Får det ikke til.Kanskje vi som ikke er god på nette til å få en kode på legekontoret slik at det blir lettere for oss som ikke liker å bestille på nette.Eller er jeg veldig fornøyd :)

Lisa

Hyggelig og imøtekommende lege :-) flink er hun også!

AnbefaTorfinn Endresenler ikke

har hatt han siden fastlegeordningen ble inført.
Men har er ikke faglig opptatert på flere områder.
Når du som paseint spør han om han kan søk om noe hjelpemidel, så prester han og flir og si det finnes ikke, men så viser det seg at det finnes.
Detter er noe jeg som paseint ikke akseptere derfor bytter jeg lege nu
Han påstår og at inviduel plann ikke finnes.
Han sjekker sver selden opp i ting og trur han vet allt.
Han har før stor tru på seg at han vet allt.
Anbefaler ingen og ha Torfin som lege.

Beste legen jeg har hatt

Torfinn Endresen er en meget dyktig lege med stor menneskekunnskap. Han er tillitsskapende og viser stor omtanke for sine pasienter. Hans evne til å oppfatte situasjonen korrekt og stille riktig diagnose er meget god og jeg opplever at han har en god og omsorgsfull måte å kommunisere på.

Fantastisk!

Tre uker med verdens verste symptomer og smerter, ørten besøk og undersøkelser på legevakt, akutten, annen fastlege mm. Endelig fikk jeg Endresen på legevakta, rett diagnose og rett medisin. Nå vil jeg gjerne bytte fastlege, til Endresen!

Byens beste lege?

Har alltid en positiv opplevelse av hans utøvelse som lege, er en god lytter og forklarer alt på en fullt ut forståelig måte, er 100% fokusert på deg som pasient. Har aldri opplevd at han har bommet med medisin eller diagnose noen ganger, er også meget god på predikering og sannsynlige forløp. Føler meg bestandig trygg på at han ivaretar mine interesser på den aller beste måte. Håper å beholde han lenge.

Ansvarsbevisst lege

Faglig solid - godt forankret i kunnskap og beprøvd erfaring. Ansvarsbevisst og omtenksom.

Dyktig

Flink til å stille rett diagnose og gi rett medisin. Bruker ikke unødig lang tid på oss pasienter. Han er hyggelig og forklarer på en forståelig måte hva som er i veien, og hvorfor. Treffer alltid rett når han sier hvor mange dager det kommer til å ta før medisinen virker.

Liten menesklig forståelse

Har hatt han som fastlege siden ordningen ble innført. Får ofte en følese av at han gir den tilbakemeldingen han tror jeg vil ha, framfor å faktisk komme med harde fakta. Ser også en tendens til at jeg behandles mer og mer som et "nummer i rekken", skulle ønske at jeg fikk følelsen av å bli ivaretatt som et menneske i større grad.

Veldig god Lege

En dyktig lege som alltid tar seg tid til og høre hva man har på hjertet, selv om man har en plage er det alltid like trivelig og komme hit + at resten av personalet er bra.

har hatt samme lege i 18 år, og det sier jo noe

jeg føler meg vel og i varetatt uansett hva jeg kommer innom for.

God lege!

Lyttende, forståelsesfull, forklarer, godt humør, tillitsfull.... Har nestn bare god ord....:)

Leverer

Endresen fremstår som stødig og forberedt. Faglig gir han også et solid inntrykk.

En fastlege skal levere et særdeles viktig produkt.
Torfinn Endresen leverer!

God fastlege

Faglig dyktig og trivelig lege som skjønner totalbildet pasientene frambringer, og som tar seg tid til å lytte. Anbefales!

Dyktig lege

Jeg er veldig fornøyd med Torfinn Endresen. Han er dyktig på flere fagområder, og jeg har erfart at han tar meg som pasient på alvor og følger meg opp når det er nødvendig.

Føler meg trygg

Folkelig og dyktig lege som tar seg tid når man kommer. Lett å prate med. Vil ha ham lenge:)

Bra!!

Meget dyktig og alsidig lege. Grunndig med stor almenkunnskap.

Eneste ulempen er nok at han har det travelt med mange kunder, så derfor noe vanskelig med timer på kort varsel.