Torfinn Endresen

Østensenveien 9 8009 Bodø
Torfinn Endresen er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Torfinn Endresen

Beste legen i Bodø

Har hatt 5 leger i Bodø og aldri møtt noen som tar meg så seriøst som Torfinn.
- Imøtekommende og lytter.
- rask på å finne løsninger basert på kunnskap

Eneste minus er lang ventetid på time i perioder.

Flott fyr

Veldig tillitsvekkende lege, som jeg føler tar meg seriøst. Han tar også psykiske plager alvorlig og hører på det jeg har å si.

Hele familien på fire har samme fastlege, og jeg synes det virker som at vi er mer enn et tall i rekka. Jeg fikk tidlig stilt en diagnose det tydeligvis, vanligvis er vanskelig å finne, fordi han så det i sammenheng med langvarig "søk og feilsøk" hos min far.

Han er rask med tilbakemeldinger på blodprøver, røntgen etc, og ekstremt rask med tilbakemelding når man bestiller resepter på nett.

Han er lett å prate med, og hans humoristiske sans letter humøret, uten at konsultasjonen føles useriøs. Det virker virkelig som at han vil pasientens beste (som jo egentlig er en selvfølge selvsagt), men jeg synes det er verdt å nevne likevel.

"Problemet" er jo bare at det tydeligvis er flere som føler det slik, sånn at timelistene kan være ganske fulle.

Fin fyr.

Den beste legen i VERDEN

Han er en FANTASTISK god lytter.Føler ALDRI at jeg må være snar å prate om det som feiler meg.Han kan ikke bli bere,men jeg har STORE problemer når jeg skal bestille time på nette.Får det ikke til.Kanskje vi som ikke er god på nette til å få en kode på legekontoret slik at det blir lettere for oss som ikke liker å bestille på nette.Eller er jeg veldig fornøyd :)

Lisa

Hyggelig og imøtekommende lege :-) flink er hun også!

AnbefaTorfinn Endresenler ikke

har hatt han siden fastlegeordningen ble inført.
Men har er ikke faglig opptatert på flere områder.
Når du som paseint spør han om han kan søk om noe hjelpemidel, så prester han og flir og si det finnes ikke, men så viser det seg at det finnes.
Detter er noe jeg som paseint ikke akseptere derfor bytter jeg lege nu
Han påstår og at inviduel plann ikke finnes.
Han sjekker sver selden opp i ting og trur han vet allt.
Han har før stor tru på seg at han vet allt.
Anbefaler ingen og ha Torfin som lege.