Torfinn Endresen

Autorisasjon (1986)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Bodin Legekontor Telefonnummer75 50 70 4075 50 70 ...
Østensenveien 9 8009 Bodø
Torfinn Endresen er en av 58 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Torfinn Endresen

Byens beste lege?

Har alltid en positiv opplevelse av hans utøvelse som lege, er en god lytter og forklarer alt på en fullt ut forståelig måte, er 100% fokusert på deg som pasient. Har aldri opplevd at han har bommet med medisin eller diagnose noen ganger, er også meget god på predikering og sannsynlige forløp. Føler meg bestandig trygg på at han ivaretar mine interesser på den aller beste måte. Håper å beholde han lenge.

Ansvarsbevisst lege

Faglig solid - godt forankret i kunnskap og beprøvd erfaring. Ansvarsbevisst og omtenksom.

Dyktig

Flink til å stille rett diagnose og gi rett medisin. Bruker ikke unødig lang tid på oss pasienter. Han er hyggelig og forklarer på en forståelig måte hva som er i veien, og hvorfor. Treffer alltid rett når han sier hvor mange dager det kommer til å ta før medisinen virker.

Liten menesklig forståelse

Har hatt han som fastlege siden ordningen ble innført. Får ofte en følese av at han gir den tilbakemeldingen han tror jeg vil ha, framfor å faktisk komme med harde fakta. Ser også en tendens til at jeg behandles mer og mer som et "nummer i rekken", skulle ønske at jeg fikk følelsen av å bli ivaretatt som et menneske i større grad.

Veldig god Lege

En dyktig lege som alltid tar seg tid til og høre hva man har på hjertet, selv om man har en plage er det alltid like trivelig og komme hit + at resten av personalet er bra.