Ole Henrik Eng

Fritjof Nansensgate 2C 8622 Mo i Rana
Ole Henrik Eng er en av 25 fastleger i Rana

Siste vurderinger av Ole Henrik Eng

Veldig fornøyd

Faglig dyktig, lytter til hva jeg sier, bryr seg. Hvis nødvendig, henviser han til andre instanser. Beste fastlegen jeg har hatt.

Veldig hjelpsom og omsorgsfull

Kort ventetid. Direkte og effektiv. Veldig flexibel og tar gjerne kontakt over telefon. Husker hvem jeg er og min historikk fra gang til gang. Eneste grunnen til at jeg byttet fastlege var fordi jeg flyttet fra Rana.
Noen av helsesekretærene på Øvermo Legesenter kan virke direkte utrivelige over telefon noe som har gjort at jeg har gruet meg til å ringe dit. Jeg har følt meg som en byrde og at jeg har vært plagsom når jeg har ringt dit og noen ganger har jeg blitt møtt med negativitet og spørsmålstegn foran åpenhet for å forstå min situasjon.
Men, alle er alltid veldig profesjonelle og hjelpsomme, og blide og hyggelige når jeg møter de ansikt til ansikt.

Lytter på det du sier

Første møte med Ole Henrik var litt av ett sjokk. Gikk ut fra timen med veldig blandet følelser. Denne karen likte jeg ikke. Men etter 4 time til Ole, går det opp for meg hva som jeg ikke helt klarte å sette fingeren på, han faktisk lytter på meg. Det vil si han hører på hva jeg forteller han, uten å avbryte eller forstyrre på noe vis.
Dette var jeg slettes ikke vant med fra mine to tidligere fastleger, der det var ett veldig stress.

Ble noe overasket av det var så mye negativt omtale rundt Ole Henrik, kanskje dem bare må møte han flere ganger som jeg....

Helt ok

Aldri hatt noe annet enn positive opplevelser av nevnte lege.
Lydhør, Informativ kanskje noe kort men for meg passer hans direkte måte å være på bra.

Meget fornøyd

Kunne ikke ha fått bedre fastlege, som faktisk tar seg tid til å prate og undersøke hva som er galt :) Jeg har fått den hjelpen jeg trenger her.