Ole Henrik Eng

Autorisasjon (2007)

Håbet Legesenter AS Telefonnummer51 60 18 5051 60 18 ...
Håbafjellveien 4 4325 Sandnes
Ole Henrik Eng er en av 72 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Ole Henrik Eng

Styr unna

Usedvanlig frekk og nedlatende type. Når jeg først ikke hørte hva han sa, og tillot meg å spørre, fikk jeg beskjed om det var unødvendig å gjenta seg selv. Pasienter burde skånes for denne type leger.

Flink lege

Vi har et godt inntrykk av denne legen.
Barn spesielt tar han meget seriøst og vi føler aldri vi går ut med en følelse av at vi var hysteriske foreldre.
Han er som alle mennesker en mann med personlighet, han er ikke en veldig snakkesalig lege men han er faglig dyktig og hyggelig.
Man blir tatt på alvor, blir grundig undersøkt og er det ikke noe han kan ordne henvises man til noen som kan.
Vil absolutt anbefale Ole Henrik hvis man ønsker en kompetent lege.

Vil ikke gå til han igjen

Første gang jeg møter på denne legen. Fra vi blir ropt opp går han bare direkte inn til kontoret uten å vente litt slik at jeg kan få med hvilket rom vi skal til, det var sønnen min som hadde legetime. Ingen hilsing, han setter seg ned på kontoret og når jeg og sønnen når kontoret ber han meg om å lukke døren. Ole opplevdes som veldig arrogant og sur. Han hørte ikke etter det jeg sa, jeg følte ikke jeg ikke kunne si noe ettersom han ikke lyttet til meg og ikke tok oss seriøst. Veldig nedlatende holdning fra han her. Alt jeg sa feiet han bare vekk som ingenting. Veldig mye synsing fra legen uten skikkelig oppfølgning eller forsøk på å diagnosere noe. Ingen forsøk på å forsøke å forstå situasjonen til barnet mitt. Ingen hade heller.

Usympatisk og undersøker ikke nøye nok

Føler at legen ikke tar pasienter på alvor. Lytter ikke, er ikke nøye i undersøkelser av plager og har oversett plager som burde vært oppdaget av en allmennlege

Kunnskapsrik og dyktig lege. Anbefales!

Jeg er så fornøyd med legen Ole Henrik, alt han har hjulpet til med osv. Han er en god lytter, kommer med mange gode råd og tar deg alltid seriøst. Terningkast 6!