Guro Arngjerd Antonsen

Autorisasjon (2010)

Guro Arngjerd Antonsen er en av 58 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Guro Arngjerd Antonsen

Trygg og forståelsesfull

Tar seg alltid god tid til hver pasient, henviser videre der hun ikke kan hjelpe selv. Hører på alt du har å si, og tar det alvorlig. Har aldri opplevd å ikke få hjelp hos henne, uansett problem

Fantastisk lege

Har vært et par ganger hos guro, og jeg angrer ikke på at jeg valgte henne som fastlege. Fantastisk person som lytter og bryr seg, i tillegg har hun god humor. Det er en hod opplevelse å få komme til Guro når det er noe.

Uinteressert

Virker lite interessert og man føler seg mest til bry.
Skulle sende henvisning til CT undersøkelse etter å ha vært plaget lenge, men sendte den ikke. Måtte etterlyse den etter 5 uker uten at jeg hørte noe. Viste seg at den ikke var sendt! Helt utrolig! Blir kjempe provosert. Slikt slurv kan være direkte farlig om det er noe alvorlig. Anbefales ikke.

Skeptisk til råd og behandling fra denne legen

Virker som hun mangler noe faglig tyngde, later ikke til å se hele sykdomsbildet eller sammenheng mellom symptomer. Rask til å konkludere uten å ha foretatt undersøkelser.

Generelt om Havna Legesenter:
Uhyggelig å ringe resepsjonen. Blir møtt med skepsis og føler man er til bry når man ringer for å bestille time.

Dyktig lege

Guro er en dyktig, omsorgsfull, forståelsesfull lege.Jeg anbefaler Guro det sterkeste. Føler meg trygg og ivaretatt av henne.