Havna Legesenter

Kontakt

Telefonnummer75 55 40 0075 55 40 ...
Moloveien 20 8003 Bodø
Vis kart

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Samlet vurdering
(82)
82 vurderinger
Tilgjengelighet
(60)
60 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(68)
68 vurderinger
Service
(60)
60 vurderinger

Siste vurderinger av Havna Legesenter

Flink lege

Lege: Gro Thomassen Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har hatt hun som fastlege i mange år. Tar situasjonen din på alvor. Er imøtekommende, omgjengelig og uhøytidelig.

Kan sende sykemeldinger, men service er et ukjent ord.

Lege: Kine Kalstad Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har hatt Kine som fastlege i ett år, hun har fungert godt til sending av sykemeldinger. Men har hatt en del rare hendelser som gjorde at jeg fikk null tillit og måtte skifte fastlege.

Første time fikk jeg komme inn en time etter min time var satt. Og da var det ingen unnskyldninger, eller beklagelser. Jeg skulle komme for blodprøver, og forklarte hvorfor. Hun sa med en gang «det er nok psysisk og jeg kan ikke hjelpe deg». Fikk tatt blodprøver, og hun sa hun skulle ringe meg personlig med svarene, noe som ikke skjedde. Jeg måtte sende etterspørsel på dette.

Hun virker som en koselig dame, så tenkte jeg skulle gi henne flere sjanser - alle kan jo gjøre feil!

En time jeg skulle til sa hun at jeg skulle få en melding om timen, så jeg trengte ikke legge i kalenderen. Men det fikk jeg altså ikke, og da fikk jeg regning på ikke oppmøtt time. Som jeg i tillegg måtte argumentere for å få bort.
Har også opplevd å få regning på en time jeg hat avbestilt 1 uke i forveien, uten mye hjelp fra Kine eller andre på senteret til å ordne

Ellers er det ofte lang ventetid, der hun tar inn andre pasienter mens du sitter å venter. Uten et blikk eller beklagelser for lang ventetid. Man føler seg ikke godt ivaretatt.

Opplever ofte at hun sier en ting men gjør noe annet. Og sier en ting til deg men noe annet i til sine medarbeidere. Ganske forvirrende.

Veldig apatisk lege, går ann å prate med - men føler man prater til en vegg. Men funker fint til å sende sykemeldinger.

Jeg trenger en lege som holder sitt ord, som gir det lille ekstra i service og som kan lytte. Så da måtte jeg beklageligvis bytte.

Ikke anbefales

Lege: Kjersti Elisabeth Mollnes Jæger Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Ikke tar alt på alvor. Hver gang når hadde lege time jeg fikk ingen hjelp. Og til meg hvis jeg har kronisk sykdom og plages med smerte hver dag det er ikke greit at legen kan ikke anbefale noe medisin for å ungå hverdagen din tungere.

Til å stole på

Lege: Mari Kristin Johansen Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hun er grundig og tillitsvekkende å snakke med. Viser når hun har behov for bidrag fra andre eksperter og tar folk på alvor.

Engasjert, dyktig og oppdatert.

Lege: Gro Thomassen Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Gro er alltid godt forberedt og veldig engasjert i pasientens utfordringer og plager. Veldig hyggelig når man kjenner at er avsatt til deg og ditt ærend.