Havna Legesenter

Moloveien 20 8003 Bodø

Siste vurderinger av Havna Legesenter

Ikke en lege for meg

Lege: Kine Kalstad Skrevet

Kine var ikke særlig imøtekommende, og når jeg fortalte om problemene mine, følte jeg ikke jeg ble tatt på alvor. Jeg fikk beskjed om å drikke vann, så ville plagene mine forsvinne.

For meg var det tungt å dra til en lege jeg følte bagatelliserte problemene mine. Jeg byttet lege, og fikk den henvisningen videre som jeg sårt trengte!

Jeg kan dessverre ikke huske noe bra med å ha henne som lege, men sånne ting er vel subjektivt - for meg ble det en stor mismatch

Flink

Lege: Hallgeir Mæsel Kolvik Skrevet

Første fastlegen min i Bodø. Var innledningsvis skeptisk til en relativt ung lege. Etter første time viste det seg at han skulle være en av de beste legene jeg har vært hos. Forståelsesfull og lyttende, samtidig som han spør omfattende spørsmål for å danne seg en god forståelse av sykdomsbildet og ser symptomer i sammenheng. Gir inntrykk av god faglig kunnskap. Foreslår hensiktsmessig (ikke overdreven uforsvarlig) behandling basert på egne vurderinger, kontra selvstilte nettbaserte diagnoser. Imøtekommende når det kommer til løsninger med vanskelig definerbare plager Føler meg trygg på behandling og diagnose. Trekk for tilgjengelighet.

Skeptisk til råd og behandling fra denne legen

Lege: Guro Arngjerd Føre Skrevet

Virker som hun mangler noe faglig tyngde, later ikke til å se hele sykdomsbildet eller sammenheng mellom symptomer. Rask til å konkludere uten å ha foretatt undersøkelser.

Generelt om Havna Legesenter:
Uhyggelig å ringe resepsjonen. Blir møtt med skepsis og føler man er til bry når man ringer for å bestille time.

Veldig imøtekommende

Lege: Kine Kalstad Skrevet

litt stillferdig av seg, men hyggelig. Bestrebet å berolige meg da jeg var bekymret. Forklarte ting på en god måte. Kan anbefale henne, hun er løsningorientert og bryr seg

Dyktig og hjelpsom

Lege: Gro Thomassen Skrevet

Hyggelig, dyktig og tar deg på alvor. Føler at hun alltid tar seg tid til å lytte til det man har å si,og hjelper deg virkelig med henvisninger, prøver og det som må til for å hjelpe deg med dine problemer.