Havna Legesenter

Moloveien 20 8003 Bodø

Siste vurderinger av behandlere ved Havna Legesenter

dårlige lege/ aldri få hjelp

Lege: Kine Kalstad Skrevet

hun har vært fastlegen min i snart 4 år, blir aldri for alltid fornøyd og stresset meg hver gang når jeg skal til Kina. Jeg gikk nesten 2 år på grunn av mageproblemet mitt, men får aldri hjelp av hun. I det siste valgte jeg å holde mageproblemet mitt i meg selv. Hver gang hun kommer for sent (siste gang venter jeg nesten 55 minutter/dårlig tidsplan), og hun er ikke klar til å høre og hjelpe meg. vil ikke anbefale henne til noen

Elendig lege

Lege: Kine Kalstad Skrevet

Har hatt Kine nå som lege i en stund, men har unngått å dratt til legen pga hun. vil ikke anbefale henne til noen. Hun virker til å ikke ta noe seriøs, føler også at hun tar meg mindre seriøs siden jeg er ungdom. Hun får meg til å føle meg dårlig og som om man er en byrde. Har lenge slete psykisk og har gått på antideppressiv å ønsket henvendelse til psykolog. Fikk beskjed om at jeg ikke var psykisk syk nokk, etter første timen jeg hadde med hun. Hun vil ikke høre på hvordan jeg har det.

God fastlege

Lege: Jørgen Nissen-Nygård Skrevet

Flink og hyggelig fastlege. Tar seg tid til deg. Alltid fått time relativt fort. Informativ og pålitelig.

Elendig

Lege: Kine Kalstad Skrevet

Ble ikke tatt seriøst, virker som hun kunne trengt påfyll av nyere utdanning. Sammenligner meg med andre, noe som er utrolig merkelig, ettersom alle er forskjellig. Dette er nok fordi jeg er ung. Og fikk beskjed om at henvisning ikke var mulig siden de ikke hadde ressurser til sånne som meg.

Trygg og forståelsesfull

Lege: Guro Arngjerd Antonsen Skrevet

Tar seg alltid god tid til hver pasient, henviser videre der hun ikke kan hjelpe selv. Hører på alt du har å si, og tar det alvorlig. Har aldri opplevd å ikke få hjelp hos henne, uansett problem