Havna Legesenter

Moloveien 20 8003 Bodø

Siste vurderinger av Havna Legesenter

Til å stole på

Lege: Mari Kristin Johansen Skrevet

Hun er grundig og tillitsvekkende å snakke med. Viser når hun har behov for bidrag fra andre eksperter og tar folk på alvor.

Engasjert, dyktig og oppdatert.

Lege: Gro Thomassen Skrevet

Gro er alltid godt forberedt og veldig engasjert i pasientens utfordringer og plager. Veldig hyggelig når man kjenner at er avsatt til deg og ditt ærend.

Fikk ikke hjelp

Lege: Kine Kalstad Skrevet

Jeg kom til øhjelp time 18. Mai 2019 seint om kvelden med ambulanse. Hun likte ikke at jeg kom med ambulanse, og kommenterte tre ganger at det var unødvendig av meg. Jeg fikk ingen hjelp, og beskjed om å ta smertestillende når jeg kom hjem. Jeg følte at hun ikke tok meg på alvor. Jeg er selv helsepersonell, og tenker at helsepersonell ikke bør opptre slik. Min voksne sønn var med meg og kan bekrefte min opplevelse.

Ikke en lege for meg

Lege: Kine Kalstad Skrevet

Kine var ikke særlig imøtekommende, og når jeg fortalte om problemene mine, følte jeg ikke jeg ble tatt på alvor. Jeg fikk beskjed om å drikke vann, så ville plagene mine forsvinne.

For meg var det tungt å dra til en lege jeg følte bagatelliserte problemene mine. Jeg byttet lege, og fikk den henvisningen videre som jeg sårt trengte!

Jeg kan dessverre ikke huske noe bra med å ha henne som lege, men sånne ting er vel subjektivt - for meg ble det en stor mismatch

Flink

Lege: Hallgeir Mæsel Kolvik Skrevet

Første fastlegen min i Bodø. Var innledningsvis skeptisk til en relativt ung lege. Etter første time viste det seg at han skulle være en av de beste legene jeg har vært hos. Forståelsesfull og lyttende, samtidig som han spør omfattende spørsmål for å danne seg en god forståelse av sykdomsbildet og ser symptomer i sammenheng. Gir inntrykk av god faglig kunnskap. Foreslår hensiktsmessig (ikke overdreven uforsvarlig) behandling basert på egne vurderinger, kontra selvstilte nettbaserte diagnoser. Imøtekommende når det kommer til løsninger med vanskelig definerbare plager Føler meg trygg på behandling og diagnose. Trekk for tilgjengelighet.