Øyvind Bendik Gaupen

Autorisasjon (2000)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Sandnessjøen legekontor Telefonnummer75 07 51 0075 07 51 ...
Håreks Gt 37 8800 Sandnessjøen
Øyvind Bendik Gaupen er en av 9 fastleger i Alstahaug

Siste vurderinger av Øyvind Bendik Gaupen

En real lege.

Har vært hos Gaupen i mange år nå.
Opplever å bli tatt på alvor og blitt undersøkt på en skikkelig måte. Som pasient er det betryggende å få innsyn i prøveresultatene og en forklaring på en grei og forståelig måte. Gaupen tar seg og gir den tid jeg trenger som pasient. Han virker systematisk og gir en god oppfølging. Gaupen er en folkelig lege som man kan føle seg trygg på.

Empatisk, tålmodig og ekstremt dyktig!

Takknemlig over å ha Gaupen som lege for både min mann og meg. Vi har begge total tillit til Gaupen. Under forløpet av svært alvorlig sykdom blir vi nå ivaretatt på en omsorgsfull og faglig betryggende måte, både som pasient og pårørende. Vi opplever at Gaupen klarer å få kontakt med og reaksjon fra andre ledd i helsevesenet, at hans stemme respekteres og lyttes til innad i systemet.
Takknemligheten over å få hjelp av Gaupen i en vond og krevende sykdomstid er stor.

Gaupen har god tilgjengelighet.
Det er lett å kommunisere med Gaupen. En lettelse å kunne ha tillit til at man blir tatt på alvor. Det gjør godt å kjenne tryggheten i at man behandles med velvilje og formidabelt god kompetanse.

Både legekontoret og Gaupen har maksimalt god service. Det oppleves som at det er et oppriktig og hjertelig ønske om å hjelpe oss.En varme og omtanke som er enestående, tusen takk!

Den beste fastlegen vi har hatt.

Vi har hatt ham som fastlege i 7 år nå, og er kjempefornøyd! Kona var igjennom en periode med feildiagnoser og feil medisinering av en alvorlig sykdom, og hun ble henvist til dr. Gaupen ved en tilfeldighet: Heldigvis! Da ble det fart på sakene! Vi er ham evig takknemlig for å løse det store problemet. Siden har han vært vår fastlege. Han er altid blid og imøtekommende, tar seg tid til å lytte til pasientene, og å gi informasjon. Han har også vært lynrask til å få hjulene igang dersom videre behandling har vært nødvendig. Han har vår fulle tillit.

Lege med lite interesse for pasienten

Min erfaring er at legen har lite tid til meg som pasient. Han er lite lydhør og gir lite eller ingen oppfølging. Får lite råd og hjelp for mine plager.

Inkluderende

God kommunikasjon og forståelse. Tar seg god tid og man føler da at man blir ivaretatt