Idar Leif Johan Hanssen

Trollvikveien 32 8530 Bjerkvik
Tlf: 76 97 79 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Idar Leif Johan Hanssen er en av 17 fastleger i Narvik

Siste vurderinger av Idar Leif Johan Hanssen

Meget god på kommunikasjon og service

Har hatt flere fastleger tidligere i livet, men har nå brukt Idar i over 1 år. Ville ikke ha byttet han ut med noen andre leger. Idar bryr seg virkelig om sine pas., han er også veldig god på å samarbeide med pas., samtidig veileder han på en flott måte. Mange leger burde virkelig lære av han. 👍

Fantastisk

Han er en utrolig dyktig lege som tar deg på alvor uansett hva du kommer med. Raske henvisninger, og vil alltid ditt beste. Prater og er hyggelig med hver time. Rett og slett en fantastisk lege.

Fantastisk Lege

Han er en lege med pasienten i fokus og står 100% på for sine pasienter. Han er vel det nærmeste man kommer en god "gammel" landstedslege som måtte kunne å gjøre det meste. Han har helt oppdatert på informasjon om hva som rører seg i helse Norge og henviser pasienter dit han i samråd med pasienten mener de bør utredes, behandles, opereres eller rehabiliteres! Han følger også opp alle ting hurtig og gir raske tilbakemeldinger.

God lege

Hanssen har vært min fastlege i mange år. Meget dyktig og tar sine pasienter på alvor.

En SuperMann!

Deler alle tidligere kommentarer. Idar har berget mitt liv et par ganger ved å ta meg på alvor når jeg har oppsøkt han. Utgangspunktet for besøkene var ikke noe livstruende, men dette ble oppdaget fordi han sende meg videre inn i systemet. Idar Hansen er en ordentlig helt! La oss ta godt vare på han :)

En flink lege.

Tar pasienten på alvor, behagelig og flink lege der man føler seg i trygge hender.

Den beste legen jeg har hatt

Idar er en lege som du kan snakke med om ting som plager deg han er et med menneske, han er flik til å vidnesende pasientene sine når det er noe han ikke kan gjøre selv.

Svært dyktig, alltid tilgjengelig.

Han tar alltid pasienten på alvor, henviser og følger opp pasienten. Han tar seg tid, lytter, er ikke en av de mange legene som skynder seg å skrive ut medisiner for å bli ferdig, men ser pasienten helhetlig.
Han er den beste legen jeg har hatt og skulle vært blåkopiert, slik at vi fikk flere av samme sort!

Lokalsamfunnet bør være takknemlig for å ha en slik lege.

En menneskekjenner av de sjeldne.

Jeg vil komme med den påstand at dette er en av Norges beste leger. Alle skryter av han og med rette, for ikke å glemme staben av fantastiske medhjelpere på legesenteret. Det eneste minuset må være at det er lang ventetid på time hos Idar.

En lege som lytter og ønsker pasientens beste

Han henviser alltid videre om det er noe han er i tvil om. Det er en veldig god egenskap hos en lege.

Effektiv.

Dyktig og effektiv :) Lar ikke henvisninger o.l bli liggende i flere måneder uten at han gjør noe med det, slik at det går på bekostning av pasientene.

Beste legen som finns !!!

Tar på alvor og ser pasienten helhetlig. Forståelsesfull og faglig flink !!!