Idar Leif Johan Hanssen

Bjerkvik Legesenter as Mann, 60 år

Autorisert1984
Ledige plasser 17 av 2200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Bjerkvik Legesenter as

Trollvikveien 32 8530 Bjerkvik
Idar Leif Johan Hanssen er en av 18 fastleger i Narvik

Siste vurderinger av Idar Leif Johan Hanssen

Fantastisk

Han er en utrolig dyktig lege som tar deg på alvor uansett hva du kommer med. Raske henvisninger, og vil alltid ditt beste. Prater og er hyggelig med hver time. Rett og slett en fantastisk lege.

Fantastisk Lege

Han er en lege med pasienten i fokus og står 100% på for sine pasienter. Han er vel det nærmeste man kommer en god "gammel" landstedslege som måtte kunne å gjøre det meste. Han har helt oppdatert på informasjon om hva som rører seg i helse Norge og henviser pasienter dit han i samråd med pasienten mener de bør utredes, behandles, opereres eller rehabiliteres! Han følger også opp alle ting hurtig og gir raske tilbakemeldinger.

God lege

Hanssen har vært min fastlege i mange år. Meget dyktig og tar sine pasienter på alvor.

En SuperMann!

Deler alle tidligere kommentarer. Idar har berget mitt liv et par ganger ved å ta meg på alvor når jeg har oppsøkt han. Utgangspunktet for besøkene var ikke noe livstruende, men dette ble oppdaget fordi han sende meg videre inn i systemet. Idar Hansen er en ordentlig helt! La oss ta godt vare på han :)

En flink lege.

Tar pasienten på alvor, behagelig og flink lege der man føler seg i trygge hender.