Bjerkvik Legesenter as

Telefonnummer76 97 79 1076 97 79 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trollvikveien 32 8530 Bjerkvik

Siste vurderinger av Bjerkvik Legesenter as

Meget god på kommunikasjon og service

Lege: Idar Leif Johan Hanssen Skrevet

Har hatt flere fastleger tidligere i livet, men har nå brukt Idar i over 1 år. Ville ikke ha byttet han ut med noen andre leger. Idar bryr seg virkelig om sine pas., han er også veldig god på å samarbeide med pas., samtidig veileder han på en flott måte. Mange leger burde virkelig lære av han. 👍

Fantastisk

Lege: Idar Leif Johan Hanssen Skrevet

Han er en utrolig dyktig lege som tar deg på alvor uansett hva du kommer med. Raske henvisninger, og vil alltid ditt beste. Prater og er hyggelig med hver time. Rett og slett en fantastisk lege.

Fantastisk Lege

Lege: Idar Leif Johan Hanssen Skrevet

Han er en lege med pasienten i fokus og står 100% på for sine pasienter. Han er vel det nærmeste man kommer en god "gammel" landstedslege som måtte kunne å gjøre det meste. Han har helt oppdatert på informasjon om hva som rører seg i helse Norge og henviser pasienter dit han i samråd med pasienten mener de bør utredes, behandles, opereres eller rehabiliteres! Han følger også opp alle ting hurtig og gir raske tilbakemeldinger.

God lege

Lege: Idar Leif Johan Hanssen Skrevet

Hanssen har vært min fastlege i mange år. Meget dyktig og tar sine pasienter på alvor.

En SuperMann!

Lege: Idar Leif Johan Hanssen Skrevet

Deler alle tidligere kommentarer. Idar har berget mitt liv et par ganger ved å ta meg på alvor når jeg har oppsøkt han. Utgangspunktet for besøkene var ikke noe livstruende, men dette ble oppdaget fordi han sende meg videre inn i systemet. Idar Hansen er en ordentlig helt! La oss ta godt vare på han :)