Michael Haugen

Autorisasjon (2004)

Leger i Nord Telefonnummer75 55 06 0075 55 06 ...
City Nord, Stormyra 20 8008 Bodø
Michael Haugen er en av 58 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Michael Haugen

Livredder

Sommeren 2020 var sommeren fra helvete. Jeg var alvorlig deprimert, redd og fortvilt, og Haugen var der. Kriseplanen vi hadde laget sammen med psykiateren, fungerte.

Jeg kan være en krevende pasient, men Haugen er snill og smart og sammen finner vi løsninger. Jeg er heldig som har han til fastlege og har bare godord å si om ham og kollegene hans på Leger i nord.

Kunnskapsrik

Har hatt Michael som fastlege siden han begynte som lege. Har alltid likt at han er effektiv, fort inn, raske bevegelser ved undersøkelser og fort ut om det er forholdsvis ufarlige forhold. Har vert usikker på hans vurderinger mange ganger, men det har vist seg at han har gjort mye rett. Da kritisk hendelse oppstod handlet han etter forsiktighetsprinsippet/retningslinjer selv om han selv, jeg og ambulansepersonellet ikke trodde det var kritisk. Tror han berget livet mitt da. Har siden vært mye hos han og hos andre spesialister. Jeg har etterhvert fått en enorm respekt for han og hans kunnskap. Mange av spesialistene jeg har vært hos skryter av han og hans vurderinger. Det virker som han har en stor arbeidsmengde og detaljeinformasjon fra andre spesialister er han ærlig på at han muligens ikke får med seg, så det passer jeg på selv, og informerer han ved anledning. Han har ved flere anledninger vist at han tar seg tid og agerer riktig, når det er mulighet for at det er kritisk.

Trygg og Kunnskapsrik fastlege

Michael er en fantastisk lege, jeg føler meg alltid godt ivaretatt hos han. Han lytter, og tar meg på alvor. Han har glimt i øyet, og kan samtidig være litt streng - og det er bare flott.

Stor kompetanse og følger alltid opp

Michael Haugen har vært min fastlege i mange år. Føler meg alltid ivaretatt og tatt på alvor. Han er en faglig dyktig lege som også har evnen til å være medmenneske og ikke minst følge opp utover det som man kanskje kunne forvente.

Fastlegen

Syns jeg til tider har fått hjelp, men nødvendigvis ikke den rette hjelpen, alt for mye snakk å lite handling, gråter stort sett bestandig etter legetime og gruver hver gang jeg skal dit ! Har byttet fastlege nå å håper jeg kan finne en som er forståelsesfull da jeg mener denne legen mangler litt av det, til tider både kald og kynisk , virker som han syns det er bortkastet tid ! Dårlig lytter, alltid forsinket og av og til lurer jeg på om dem har konkurranse på hvem som skriver ut flest resepter, dårlig på oppfølging ! Supre damer i resepsjonen er eneste fordel med dette legekontoret ;)