Leger i Nord

City Nord, Stormyra 20 8008 Bodø

Siste vurderinger av behandlere ved Leger i Nord

Usympatisk og ufin

Lege: Eldbjørn Magnus Furnes Skrevet

Han avbryter ofte når jeg prater, er alltid sen og tar meg ikke seriøst når jeg forteller noe uansett vor tungt og vanskelig det er for meg å si det. Jeg går alltid ut av kontoret å føler meg bedriten og angrer på at jeg dro.

Arrogant og lite forståelsesfull

Lege: Marcus Vold Skrevet

Hyggelig i starten, etter hvert endret det seg.
Er ofte arrogant og lite forståelsesfull, spesielt hvis man ikke «snakker han etter munnen». Virker irritert.
Jeg blir som oftest behandlet på en nedlatende måte, spesielt de gangene det er mer komplisert og jeg virkelig trenger legen. Han har kommet med kommentarer som er sårende og upassende. Jeg føler meg i veien og gruer meg til legetime.
Anbefales ikke

Ovenfra og ned

Lege: Marcus Vold Skrevet

Marcus var en grei fastlege i starten, men etterhvert som jeg fikk mer og mer problemer med hels hele han mer og mer arrogant. Føler meg dum for å være syk når jeg er hos han og han kan komme med unødvendige kommentarer som ikke har noe med helsetilstanden min å gjøre. Sist jeg var der sa han med vitner tilstede at på ett tidspunkt måtte man bare velge å gi meg opp for vi vet hvordan vei det går. Jeg vil og må ha en fastlege som kjemper for helsa mi til siste slutt, det er vel strengt talt hele poenget. Jeg har blitt lei meg de siste 10 gangene jeg har vært der og man føler seg dum når man er der. Vet om mange flere som føler akkurat det samme. Farlig dyktig, men null forståelse for hvordan man prater med mennesker. Anbefaler alle å velge en annen lege, nå står jeg på venteliste for ny fastlege.

Meget arrogant og frekk lege

Lege: Jonne Stig-Erik Kalstad Skrevet

Kommer til legen etter å ha ventet på time i flere måneder. Kommer til avtalt tid og blir sittende å vente i 1 time over tiden som var avtalt. Dette var fordi de satt å spiste lunsj i ca. en 1 time.

Når jeg endelig kommer inn til timen min, får jeg spørsmål om hva som feiler meg denne gangen da, i en frekk tone. Jeg forklarer situasjonen og plagene mine, og han bare puster tungt ut og ser på meg som om jeg skulle vært gal.

Videre får jeg spørsmål om hva han skal gjøre med dette. Jeg føler derfor at jeg må stille egen diagnose og at jeg ikke har fått den hjelpen jeg trenger.

Han er frekk og ufin mot pasientene. Han haster seg gjennom timene sine og har ikke brukt mer enn 4 minutter på mine timer oppigjennom tiden.

Jeg føler meg ikke sett, hørt eller hjulpet.

Anbefaler IKKE.

Trygg og evne til å tilegne seg ny kunnskap

Lege: Eldbjørn Magnus Furnes Skrevet

Har god oppfatning av denne legen både under graviditet og i etterkant med oppfølging av barn. Har ikke løpt ned dørene på legekontoret, men de besøkene og problemstillingene jeg har kommet med har blitt tatt på alvor og sjekket opp i. Tar seg god tid med hver enkelt pasient og opplever ikke at han stresser med å få meg ut selvom han nok har nok å gjøre.