Leger i Nord

City Nord, Stormyra 8008 Bodø

Siste vurderinger av behandlere ved Leger i Nord

Hyggelig, lyttende og tar deg på alvor

Lege: Marcus Vold Skrevet

Vold er en hyggelig og lyttende lege som har tatt mine små og litt større helseproblemer på alvor. Jeg har alltid følt at når jeg er på kontoret finnes det bare en pasient i verden, nemlig meg.
Vold fremstår overfor meg som kunnskapsrik, både mht det han selv kan behandle, men også hans begrensninger og han er rask til å konferere med kollegaer og henvise til spesialist når det viser seg nødvendig.
Anbefaler Marcus Vold på det varmeste

Blir overkjørt og bagatellisert

Lege: Marcus Vold Skrevet

Gruer meg til å måtte prate med ham hver eneste gang. Han hever stemmen og prater over meg, og avfeier nesten alt jeg sier.

Hisser seg veldig opp om man insinuerer at han har missforstått det du sa.

Dyktig lege

Lege: Jonne Stig-Erik Kalstad Skrevet

Jonne er en dyktig lege som lytter, kommer med råd og følger opp. Føler man blir tatt på alvor samt at han tar seg den tiden man trenger.

Har alltid fått den hjelpen jeg ønket

Lege: Marcus Vold Skrevet

Ja Marcus er bare helt fantastisk.
Han sitter helt stille å lyttende ingen avrytning mens jeg snakker.
Jeg føler meg 100% sett og hørt. Han Ringte tilogmed for å fortelle at det ikke var noe alvorlig med en Rhino Virus Test (KNALL HARD FORKJØLELSE). Det at han ringte meg for å fortelle meg AT ingenting var alvorlig er usett vanlig sjeldent. Men veldig hyggelig gjort.

Jeg håper bare jeg er like heldig fremover å få en like dyktig lege som Marcus Vold nå som jeg skal snart flytte på meg .

Lite imøtekommende

Lege: Eldbjørn Magnus Furnes Skrevet

Har tidligere mottatt helsehjelp fra Nordland Medisinske Senter og Leger i Nord. Har alltid hatt gode opplevelser med leger og helsepersonell. Da min tidligere fastlege sluttet ble jeg tildelt denne. Det ble en skikkelig nedtur. Som skrevet før av andre er han sikkert grei til enkle ting.

Når det kommer til utredning, oppfølgning og henvisninger - da kommer han til kort. Han er sterk på sine meninger. Man føler seg overkjørt og ikke ivaretatt. Lite imøtekommende lege, som ikke anbefales.

Jeg var heldig som kunne fjerne meg fra hans pasientliste. Mitt ønske er flere fastleger slik at alle pasienter har reelle valgmuligheter.