Leger i Nord

City Nord, Stormyra 8008 Bodø

Siste vurderinger av Leger i Nord

Stor kompetanse og følger alltid opp

Lege: Michael Haugen Skrevet

Michael Haugen har vært min fastlege i mange år. Føler meg alltid ivaretatt og tatt på alvor. Han er en faglig dyktig lege som også har evnen til å være medmenneske og ikke minst følge opp utover det som man kanskje kunne forvente.

Meget vanskelig og hoven.

Lege: Marcus Vold Skrevet

Utrolig vanskelig lege. Forlanger at man bestiller time for den minste ting. Noe så enkelt som å få en resept på noe man har brukt i årevis kan bli et problem, viss man ikke bestiller time.
Har en klar oventil og ned holdning ovenfor pasienten. Lytter overhodet ikke på pasienten.
Denne legen har helt klart valgt feil yrke, med tanke på passende personlighet og utøvende kunnskap.

Veldig dyktig lege

Lege: Jonne Stig-Erik Kalstad Skrevet

Er svært fornøyd med Jonne. Kunnskapsrik snill
og dyktig lege. Flere i min familie har Jonne som fastleglege. Han er en utrolig ok person

Fastlegen

Lege: Michael Haugen Skrevet

Syns jeg til tider har fått hjelp, men nødvendigvis ikke den rette hjelpen, alt for mye snakk å lite handling, gråter stort sett bestandig etter legetime og gruver hver gang jeg skal dit ! Har byttet fastlege nå å håper jeg kan finne en som er forståelsesfull da jeg mener denne legen mangler litt av det, til tider både kald og kynisk , virker som han syns det er bortkastet tid ! Dårlig lytter, alltid forsinket og av og til lurer jeg på om dem har konkurranse på hvem som skriver ut flest resepter, dårlig på oppfølging ! Supre damer i resepsjonen er eneste fordel med dette legekontoret ;)

Positiv , med godt humør

Lege: Michael Haugen Skrevet

Helt OK. Tar meg på alvor og sender prøver videre hvis det skulle være nødvendig. Kommer raskt til time.