Leger i Nord

City Nord, Stormyra 8008 Bodø

Siste vurderinger av behandlere ved Leger i Nord

Lite imøtekommende

Lege: Eldbjørn Magnus Furnes Skrevet

Har tidligere mottatt helsehjelp fra Nordland Medisinske Senter og Leger i Nord. Har alltid hatt gode opplevelser med leger og helsepersonell. Da min tidligere fastlege sluttet ble jeg tildelt denne. Det ble en skikkelig nedtur. Som skrevet før av andre er han sikkert grei til enkle ting.

Når det kommer til utredning, oppfølgning og henvisninger - da kommer han til kort. Han er sterk på sine meninger. Man føler seg overkjørt og ikke ivaretatt. Lite imøtekommende lege, som ikke anbefales.

Jeg var heldig som kunne fjerne meg fra hans pasientliste. Mitt ønske er flere fastleger slik at alle pasienter har reelle valgmuligheter.

Stødig og behagelig

Lege: Eldbjørn Magnus Furnes Skrevet

Fantastisk fastlege som virkelig lytter, tilegner seg ny kunnskap om det trengs og stiller opp. Stort pluss at han er flink med barn. Jeg fikk svært god oppfølging av han da jeg var gravid og i etterkant av svangerskapet. Anbefales på det sterkeste, beste fastlegen jeg har hatt hittil.

Grundig og forståelsesfull

Lege: Eldbjørn Magnus Furnes Skrevet

Fastlege for meg om mine tre barn. Jeg opplever at han er lyttende og interessert. Barna føler seg trygg hos ham, og han følger alltid opp. Om han ikke kan hjelpe blir vi henvist videre. Veldig fornøyd.

Livredder

Lege: Michael Haugen Skrevet

Sommeren 2020 var sommeren fra helvete. Jeg var alvorlig deprimert, redd og fortvilt, og Haugen var der. Kriseplanen vi hadde laget sammen med psykiateren, fungerte.

Jeg kan være en krevende pasient, men Haugen er snill og smart og sammen finner vi løsninger. Jeg er heldig som har han til fastlege og har bare godord å si om ham og kollegene hans på Leger i nord.

Lite forståelsesfull

Lege: Marcus Vold Skrevet

Lite forståelsesfull for kvinnelige problemer. Følte meg ikke sett og følte at han bagatelliserte mine problemer. Var vanskelig å snakke med generelt.