Leger i Nord

City Nord, Stormyra 8008 Bodø

Siste vurderinger av Leger i Nord

Kunnskapsrik og svært flink med barn

Lege: Eldbjørn Magnus Furnes Skrevet

Min og barnas nye fastlege tar seg tid og oppleves både nøye og kunnskapsrik. Har vært der med min sønn og føler oss svært godt ivaretatt. Veldig imøtekommende, vennlig og flink med barn

Dyktig og lyttende

Lege: Jonne Stig-Erik Kalstad Skrevet

Jonne er en lege som er god til å lytte og vise omsorg, samtidig som han er faglig dyktig. Både jeg, kona og svigermor er svært fornøyd og anbefaler ham på det sterkeste

Dyktig og hyggelig

Lege: Marcus Vold Skrevet

Har hatt ham som fastlege i snart to år. Marcus fikk meg til å ta tak i mine egne problemer, ga meg skikkelig god motivasjon. Jeg betrakter meg nå som frisk, og takker dette for puffet jeg fikk fra Marcus!

Trygg og Kunnskapsrik fastlege

Lege: Michael Haugen Skrevet

Michael er en fantastisk lege, jeg føler meg alltid godt ivaretatt hos han. Han lytter, og tar meg på alvor. Han har glimt i øyet, og kan samtidig være litt streng - og det er bare flott.

Hyggelig og følger godt opp.

Lege: Marcus Vold Skrevet

Tar seg god tid til meg som pasient. Synes jeg får den hjelpen jeg trenger og blir fulgt opp. Han er klar på at pasient er i fokus og sier jeg ikke må nøle med å kontakte han om det er noe. Dette er betryggende. Også de øvrige på kontoret er hyggelige og imøtekommende når det gjelder forespørsler om time eller resepter.