Leger i Nord

City Nord, Stormyra 8008 Bodø

Siste vurderinger av Leger i Nord

Fastlegen

Lege: Michael Haugen Skrevet

Syns jeg til tider har fått hjelp, men nødvendigvis ikke den rette hjelpen, alt for mye snakk å lite handling, gråter stort sett bestandig etter legetime og gruver hver gang jeg skal dit ! Har byttet fastlege nå å håper jeg kan finne en som er forståelsesfull da jeg mener denne legen mangler litt av det, til tider både kald og kynisk , virker som han syns det er bortkastet tid ! Dårlig lytter, alltid forsinket og av og til lurer jeg på om dem har konkurranse på hvem som skriver ut flest resepter, dårlig på oppfølging ! Supre damer i resepsjonen er eneste fordel med dette legekontoret ;)

Positiv , med godt humør

Lege: Michael Haugen Skrevet

Helt OK. Tar meg på alvor og sender prøver videre hvis det skulle være nødvendig. Kommer raskt til time.

Kunnskapsrik og engasjert.

Lege: Michael Haugen Skrevet

Meget faglig flink lege. Kunnskapsrik,og sier rett ut hva han mener. Setter stor pris på det.Viser rett type engasjement.

Veldig fornøyd!

Lege: Jonne Stig-Erik Kalstad Skrevet

Hyggelig og imøtekommende, følte meg trygg, blir tatt seriøst også er han flink til å ta seg tid til lytte.

Userriøs

Lege: Marcus Vold Skrevet

Har aldri følt meg så lite tatt vare på som da jeg hadde han som lege. Han satt seg ikke inn i mine problemer og virket som at han egentlig bare ville bli ferdig å komme til neste. Jeg har en kronisk sykdom som jeg fikk diagnosert like før jeg byttet til han. Han har aldri orket å sette seg inn i hva den går ut på og hvordan den sykdommen påvirker resten av meg. Hadde jeg kroniske smerter fikk jeg beskjed om å gå en tur så ville det bli mye bedre.
Viser ingen forståelse for mine problemer.
Der igjen, vil du bare ha noen som sjekker om du er forkjølet og du kan få time hos på kort varsel så tror jeg han kan passe for deg!