Kristin Elisabeth Brean Hovind

Nordahl Griegsgt 2 8622 Mo i Rana
Kristin Elisabeth Brean Hovind er en av 25 fastleger i Rana

Siste vurderinger av Kristin Elisabeth Brean Hovind

Flink lege

Jeg syns Kristin er en dyktig lege som kommer til bunns i problemet. Hun er ganske rett på sak, men jeg ser det som en positiv egenskap! Alltid vært fornøyd etter en legetime til Kristin.

Jeg har nå byttet fastlege da, men det er ene og alene på grunn av de som sitter i skranken. De er skikkelig frekke og prøver alltid å stille en diagnose over telefonen!!! Hver gang jeg har ringt så har de frøst til meg i telefonen, og jeg har flere ganger måttet tvinge meg til et legebesøk. Og da skal det også sies at hver gang har jeg vært syk på en eller annen måte også!

Upassende oppførsel

Hissig , utrivelig og mangler empati.
Det var en opprivende opplevelse.
Det er desverre min opplevelse med denne legen.

Doctor with great knowlege and understanding of peoples health problems.

I been visiting Doctor Kristin in the past and i can tell that I am veary happy with information i resive about my health and hellp i been offer.
I am weary happy that my Doctor is Kristin.

Lytter til deg

Kristin er en lege som virkelig bryr seg. Hun hører på hva du har å si og viser interesse for deg.

De I skranken skulle virkelig vært på et kurs innen høfflighet. Makan til oppførsel på enkelte.

dyktig men hissig lege

Man kvier seg ofte til og gå til fastlegen da hun i visse tilfeller kan være meget hissig.
Hun er dyktig i arbeidet, men humørsvingninger burde hun ikke ta med på jobb da dette påvirker pasienten hun skal hjelpe.
Lang ventetid og altfor kort tid da man endelig kommer inn.
Personalet i skranken burde vært skiftet ut. Arrogante, sinte klegger som er ute etter og gi en diagnose via telefonen. De ser meget slapp og sur ut når man møter opp.