Kristin Elisabeth Brean Hovind

Tlf: 75 15 17 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kristin Elisabeth Brean Hovind er en av 26 fastleger i Rana

Siste vurderinger av Kristin Elisabeth Brean Hovind

Arrogant og avvisende

Usympatisk. Lytter ikke. Kritiserer. Yter ikke ekstra om noen ligger hjemme alvorlig syk. Blir fort sint og sur

Trygg og dyktig!

Kristin er dyktig. Hun lytter til deg og SER helheten. Hun er rett på sak og det er glimrende, for da bruker man ikke tiden på unødvendige ting. Jeg føler meg trygg.

Super fastlege

Super fastlege som er rett på sak.

I tillegg må jeg skryte av den yngre garde i skranken, utrolig hyggelig unge piker.

En av de beste!

Kristin er dyktig, rett på sak, realistisk og en veldig fin person. Føler meg trygg og ivaretatt. Hun får ting til å skje.

Dyktig lege

For en dame. En flott blanding av rett på sak, faglig dyktighet og forståelse av meg som pasient. Hun tar meg på alvor, gjør grundige undersøkelser og henvsier videre der det er nødvendig. Kristin tar seg også tid til å snakke med meg dersom jeg trenger det og betrygger meg om jeg er usikker. Jeg er så utrolig glad for at hun er min fastlege,jeg kan betro meg til henne og jeg vet at hun ALLTID vil gjøre sitt beste overfor meg. Takk for at du er den du er. Når det er sagt har hun dessverre lang ventetid, damene i skranken er sen å ta telefonen og de er utrolig uhøflig!!!

Flink lege

Jeg syns Kristin er en dyktig lege som kommer til bunns i problemet. Hun er ganske rett på sak, men jeg ser det som en positiv egenskap! Alltid vært fornøyd etter en legetime til Kristin.

Jeg har nå byttet fastlege da, men det er ene og alene på grunn av de som sitter i skranken. De er skikkelig frekke og prøver alltid å stille en diagnose over telefonen!!! Hver gang jeg har ringt så har de frøst til meg i telefonen, og jeg har flere ganger måttet tvinge meg til et legebesøk. Og da skal det også sies at hver gang har jeg vært syk på en eller annen måte også!

Doctor with great knowlege and understanding of peoples health problems.

I been visiting Doctor Kristin in the past and i can tell that I am veary happy with information i resive about my health and hellp i been offer.
I am weary happy that my Doctor is Kristin.

Lytter til deg

Kristin er en lege som virkelig bryr seg. Hun hører på hva du har å si og viser interesse for deg.

De I skranken skulle virkelig vært på et kurs innen høfflighet. Makan til oppførsel på enkelte.

dyktig men hissig lege

Man kvier seg ofte til og gå til fastlegen da hun i visse tilfeller kan være meget hissig.
Hun er dyktig i arbeidet, men humørsvingninger burde hun ikke ta med på jobb da dette påvirker pasienten hun skal hjelpe.
Lang ventetid og altfor kort tid da man endelig kommer inn.
Personalet i skranken burde vært skiftet ut. Arrogante, sinte klegger som er ute etter og gi en diagnose via telefonen. De ser meget slapp og sur ut når man møter opp.

Effektiv, trygg og faglig dyktig

Veldig godt fornøyd med fastlegen min. Føler meg trygg og ivaretatt. Alltid fått god oppfølging av henne. Håper å få beholde henne som fastlege lenge!

Burde vært fjernet.

Kristin har totalt bommet på yrkesvalg, burde ikke praktisert som lege.
Hun lytter ikke, dårlig tid, hissig og humørsyk.

Har faktisk opplevd hun ropte/skrek til meg på en time, der jeg var i en veldig vanskelig periode i livet mitt (totalt nedkjørt)

Flott det er mulig å bytte lege:-)

Veldig flink fastlege :)

Når man går til Kristin kan man være sikker på at man kommer til en lege som kan yrket sitt. Hun sitter kanskje ikke å dikkedikker med stakkars deg, for de som måtte ønske det. Men hun må ikke sitte å bla i noen bok for å finne ut hva som feiler deg eller ungene, diagnostisere det kan hun! Har full tiltro til Kristin Hovind som lege, å ha henne som fastlege gjør meg trygg. Om noen skulle være negativt er det resepsjonsordningen på legesenteret. Ofte lang ventetid og den eldre garden der er ikke alltid så veldig hyggelige...

Fantastisk og bryr seg!

Kristin e ei fantastisk dama, ho har stått på å står på , hjelp meg og ungene mine. Ringte meg hjemmefra, når hun var syk, for og beklage at hun ikke kunne møte meg på første time. Denne legen gjør alt for og hjelpe og vise at hun bryr seg. Vi er ingen feilfri, men jeg gir hånda i hjerte for denne legen. Fantastisk !

Saklig og engasjert

Jeg arbeider selv i helsevesenet, og har en viss innsikt i hennes arbeidssituasjon. Den takler hun utmerket. Hun er er engasjert og står på for sine pasienter. Jeg ble virkelig impornert da hun ringte en fredag ettermiddag for å følge opp noen prøver som var urovekkende. Hva er det viktigste? At jeg stoler på henne - fullt ut.

Usympatisk

Helt forferdelig, følger ikke opp, hører ikke på pasienten i hele tatt
Humør syk, og blir forbannet og sur om hun blir sagt imot. De som sitter i skranken er uhøflige og sure

Den beste legen jeg har hatt!!

Hun tar meg som pasient seriøst, gir den hjelpen jeg trenger og passer på at jeg får tilrettelagt det jeg behøver.
Hun er en fantastisk lege, ikke kald i det hele.

Snill, empatisk og oppmerksom!
Jeg er glad for og ha henne som fastlege!

Uff skrekkelig lege...

Lite sympatisk lege, både i møte med barn og voksne.. Går ikke til henne igjen!

Faglig dyktig og engasjert

Er du syk er Kristin legen som kommer til bunns i hva det er. Etter mange år med frem og tilbake med forskjellige leger, er hun den eneste som har gått grundig til verks og følger opp. Hun henviser videre og er opptatt av å få deg frisk. Hun engasjerer seg i sykdomsbildet og din personlige situasjon, om du er åpen om den.

Er du derimot på jakt etter noen som vil høre på klaging, eller om du egentlig ikke er så syk som du kanskje tror selv, så møter du ikke mye medlidenhet.

Kristin er veldig rett på sak, så tåler du ikke høre sannheten, eller ikke greier å formulere deg i klare ordelag er hun ikke legen for deg.

Ikke fornøyd

Ekstremt humørsyk lege. Ikke en lege man kan snakke med dersom man går gjennom en tung periode i livet.

passer ikke som lege

håpløs lege. extreme humørsvingninger (det er nesten som å ha 2 leger) mangler forståelse for at folk som kommer, faktisk er syke. er alltid forsinket til timene sine. sitter bestandig mellom 0,5- 1 time å venter.