Kristin Elisabeth Brean Hovind

Nordahl Griegsgt 2 8622 Mo i Rana 8622 Mo i Rana
Kristin Elisabeth Brean Hovind er en av 26 fastleger i Rana

Siste vurderinger av Kristin Elisabeth Brean Hovind

Trygg og dyktig!

Kristin er dyktig. Hun lytter til deg og SER helheten. Hun er rett på sak og det er glimrende, for da bruker man ikke tiden på unødvendige ting. Jeg føler meg trygg.

Super fastlege

Super fastlege som er rett på sak.

I tillegg må jeg skryte av den yngre garde i skranken, utrolig hyggelig unge piker.

En av de beste!

Kristin er dyktig, rett på sak, realistisk og en veldig fin person. Føler meg trygg og ivaretatt. Hun får ting til å skje.

Dyktig lege

For en dame. En flott blanding av rett på sak, faglig dyktighet og forståelse av meg som pasient. Hun tar meg på alvor, gjør grundige undersøkelser og henvsier videre der det er nødvendig. Kristin tar seg også tid til å snakke med meg dersom jeg trenger det og betrygger meg om jeg er usikker. Jeg er så utrolig glad for at hun er min fastlege,jeg kan betro meg til henne og jeg vet at hun ALLTID vil gjøre sitt beste overfor meg. Takk for at du er den du er. Når det er sagt har hun dessverre lang ventetid, damene i skranken er sen å ta telefonen og de er utrolig uhøflig!!!

Flink lege

Jeg syns Kristin er en dyktig lege som kommer til bunns i problemet. Hun er ganske rett på sak, men jeg ser det som en positiv egenskap! Alltid vært fornøyd etter en legetime til Kristin.

Jeg har nå byttet fastlege da, men det er ene og alene på grunn av de som sitter i skranken. De er skikkelig frekke og prøver alltid å stille en diagnose over telefonen!!! Hver gang jeg har ringt så har de frøst til meg i telefonen, og jeg har flere ganger måttet tvinge meg til et legebesøk. Og da skal det også sies at hver gang har jeg vært syk på en eller annen måte også!