Kristin Elisabeth Hovind

Torget Legesenter Rana AS

2001

Torget Legesenter Rana AS Telefonnummer75 15 17 0075 15 17 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nordahl Griegsgt 2 8622 Mo i Rana 8622 Mo i Rana
Kristin Elisabeth Hovind er en av 23 fastleger i Rana

Siste vurderinger av Kristin Elisabeth Hovind

Sur og usympatisk

Var på lege vakten i dag og ho var der som lege. Spurte meg hva jeg gjorde der. Usympatisk og veldig frekk å avvisende. Og va veldig sint virket det som. Og viste ingen forståelse om at eg hadde veldig nakke smerter så ble sent hjem med beskjed om at det ikke va noe farlig. Va ikke fornøyd med henne i det hele tatt. Passer overhodet ikke som lege

Lyttende og tillitvekkende

Jeg har hatt Kristin som min fastlege i ca. 1 år og hatt ca. 4 legebesøk i denne perioden. Hun har gjort et udelt positivt inntrykk på meg. Hun lytter med stor empati og jeg har følt meg ekte ivaretattfra dag en. Hun virker sikker i sine vurderinger og ikke minst følger hun opp sine anbefalinger. Flott!

Forferdelig

Aldri vært hos en så usympatisk,sur,kjeftende å ubehagelig lege. Ropte å kjeftet på meg da jeg var hos henne pga.depresjon. Fikk beskjed om å ta meg sammen. Har i mine øyne valgt feil yrke da hun er som en berg og dalbane. Humørsvingninger uten like. Grudde meg til å komme til henne. Gla jeg fikk byttet lege!!! Anbefales absolutt ikke!

Arrogant og avvisende

Usympatisk. Lytter ikke. Kritiserer. Yter ikke ekstra om noen ligger hjemme alvorlig syk. Blir fort sint og sur

Trygg og dyktig!

Kristin er dyktig. Hun lytter til deg og SER helheten. Hun er rett på sak og det er glimrende, for da bruker man ikke tiden på unødvendige ting. Jeg føler meg trygg.