Kristin Elisabeth Hovind

Ole Tobias Olsens gate 2 8622 Mo i Rana
Kristin Elisabeth Hovind er en av 21 fastleger i Rana

Siste vurderinger av Kristin Elisabeth Hovind

Anbefales ikke

Eneste grunnen til at jeg går der er fantastisk betjening av de andre ansatte. Venter på plass hos annen lege.
Ubeskrivelig humørsyk og ustabil.

Dårlig

Har ikke hatt henne lenge.. måtte bytte! jeg gruet meg hver gang jeg skulle dit, da jeg ender med å sitte å gråte hver time jeg er der. Å slite med ting er ikke lett med henne som fastlege.. da jeg hadde jobbet mye med meg selv før jeg fikk henne og fikk kjeft for at jeg måtte ta meg sammen.. noe jeg hadde gjort! Men samtalene med henne fikk meg til få angst og depresjon for ting jeg var ferdig med og følte selv jeg var kommet over..

Den perfekte lege?

Har tidligere hatt Kristin som fastlege. Ja, hun er "humørsyk" - men like fullt en dønn ærlig lege som forstår alle mennesketyper. Jeg er overbevist om at hun er en av de mest kunnskapsrike og intelligente legene som finnes. Hun bryr seg oppriktig om sine pasienter og sikrer at pasienter som henvises videre blir tatt på alvor. Hun lytter til pasienten og utelukker alvorlige tilstander raskt. Mangler hun kunnskap eller er i tvil tar hun kontakt med spesialist. Etter å ha byttet fastlege flere ganger er det tydelig at hun vet å navigere i helsejungelen. Hvis du har varige plager og behov for tett oppfølgning, så er Kristin en av få leger med ryggrad og kunnskap nok til å finne en god og forsvarlig helsehjelp ut fra dine behov. Anbefales for gartnere og alle andre som tar en utradisjonell spade for det den faktisk er, en spade.

Sur og usympatisk

Var på lege vakten i dag og ho var der som lege. Spurte meg hva jeg gjorde der. Usympatisk og veldig frekk å avvisende. Og va veldig sint virket det som. Og viste ingen forståelse om at eg hadde veldig nakke smerter så ble sent hjem med beskjed om at det ikke va noe farlig. Va ikke fornøyd med henne i det hele tatt. Passer overhodet ikke som lege

Lyttende og tillitvekkende

Jeg har hatt Kristin som min fastlege i ca. 1 år og hatt ca. 4 legebesøk i denne perioden. Hun har gjort et udelt positivt inntrykk på meg. Hun lytter med stor empati og jeg har følt meg ekte ivaretattfra dag en. Hun virker sikker i sine vurderinger og ikke minst følger hun opp sine anbefalinger. Flott!