Kristin Elisabeth Hovind

Ole Tobias Olsens gate 2 8622 Mo i Rana
Kristin Elisabeth Hovind er en av 21 fastleger i Rana

Siste vurderinger av Kristin Elisabeth Hovind

En veldig bra lege!

En faglig dyktig lege. Trivelig, forståelsesfull og yter bra service. .

Endelig en effektiv lege!

Jeg har hatt 5 fastleger og mange flere leger utenom fastlegeordningen, men Kristin er den første "null tull" legen jeg har møtt som ikke feier problemene mine unna. Hun ringte til og med hjem til meg sent på kvelden etter hun hadde vært på jobb, for å høre hvordan det gikk med datteren min som var veldig syk da jeg ringte tidligere og fikk råd. Hun er effektiv, men jeg kan forstå at noen synes det går litt treigt. Mange pasienter ringer og bestiller time for 1 ting, men ender opp med å ramse opp 5-6 problemer de har når de først kommer til legen. Derfor må folk sitte i kø og vente. Det er ikke legens feil, men heller de i skranken som svarer telefonen og pasientene selv som "sparer opp" til de skal til legen. Si heller ifra at det kommer til å ta litt tid.

En ting jeg kan ta opp er derimot de som jobber i skranken. Noen av dem tar det på seg å leke lege over telefonen, og det finner jeg meg ikke i. De kommer med alle slags forslag på diagnoser og kurer, når jeg bare vil ha en time slik at legen, som gikk 7 år på skole for å lære å være lege, kan sjekke hva som er i veien.

Jeg vil mye heller ha en seriøs lege uten "dikke dikk", enn en lege som skal være så omsorgsfull at han/hun glemmer av det viktigste - å gjøre jobben sin. Jeg kan virkelig anbefale henne, og jeg kommer ikke til å bytte lege såfremt hun ikke slutter.

Den værste legen jeg har hatt.

Utrolig arrogant, lytter ikke til pasienten sin, nekter å ta prøver som er nødvendig, rakker ned på pasienten sin, henvender seg til pasienten om fortrolige ting offentlig og mangler empatien som hun burde ha når hun er lege.

Nei takk

Synes ikke hun oppfører seg normalt høflig, så jeg bytta lege.

USYMPATISK

Hun hører ikke på deg. Hun vil insistere på hva hun mener. Hun lar meg ikke snakke. Hun bryr seg ikke om du er gravid med en stor mage, og vil føde snart. Hun insisterer på at du jobber selv om det ikke er mulig for deg å arbeide lenger.Jeg lærte fra skolen at helsepersonell skal være objektiv og bør lytte til hva pasienten sier, fordi det er pasienten som kjenner seg best.