Anita Husveg

Tlf: 75 13 58 50 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anita Husveg er en av 27 fastleger i Rana

Siste vurderinger av Anita Husveg

Kunnskapsrik og god lege

Jeg har hatt Anita i flere år, og opplever henne som kunnskapsrik og dyktig i faget sitt. Hun har til nå alltid stilt rette diagnoser og har vært åpen for diskusjon.
Jeg opplever også de som jobber dær som hyggelig og profesjonelle, og jeg føler ikke at det er vanskelig å få time.

utrivelig

opplever min lege som vanskelig å kommunisere med da det virker som de tingene jeg spør om er unødvendig å komme til time for. er derfor ubehagelig å spørre om ting jeg egentlig har tenkt å spørre om, synes også at hun har en tendens til å snakke "ned" til meg.

Faglig flink

Har hatt Anita som fastlege i flere år. Ho er flink faglig, å er til å stole på! Kan virke bestemt & "rett på saken", men eg er veldig fornøyd med ho. Effektiv og konkret!

Den beste legen jeg har hatt

Stiller opp for pasienter, kan faget sitt og holder seg oppdatert. Har selv hørt telefonsamtale mellom legen og sykehuset, og sykehuset måtte gi seg, og pasienten fikk hjelp.

Vil gjerne bytte

Hun er streng og vanskelig å snakke med. Hun får meg ofte til å føle meg dum når jeg kommer med spørsmål. Tyner legebesøkene så lenge som mulig for å slippe.