Anita Husveg

Tlf: 75 13 58 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anita Husveg er en av 26 fastleger i Rana

Siste vurderinger av Anita Husveg

utrivelig

opplever min lege som vanskelig å kommunisere med da det virker som de tingene jeg spør om er unødvendig å komme til time for. er derfor ubehagelig å spørre om ting jeg egentlig har tenkt å spørre om, synes også at hun har en tendens til å snakke "ned" til meg.

God lege, finner ut av det

Jeg har hatt anita Husvek til lege noen år og har alltid fått den hjelp og de diagnosene jeg har trengt. Hun er rett på sak og finner ut av det.

Er også fornøyd med personalet og at jeg som oftest alltid får time relativt raskt.

Faglig flink

Har hatt Anita som fastlege i flere år. Ho er flink faglig, å er til å stole på! Kan virke bestemt & "rett på saken", men eg er veldig fornøyd med ho. Effektiv og konkret!

Den beste legen jeg har hatt

Stiller opp for pasienter, kan faget sitt og holder seg oppdatert. Har selv hørt telefonsamtale mellom legen og sykehuset, og sykehuset måtte gi seg, og pasienten fikk hjelp.

Vil gjerne bytte

Hun er streng og vanskelig å snakke med. Hun får meg ofte til å føle meg dum når jeg kommer med spørsmål. Tyner legebesøkene så lenge som mulig for å slippe.

Alt skal bli RASK.

Man må ha bare et spørsmål på en time. Det er ikke lov å spørre om flere ting, da må man bestille en time til. Ikke lett å snakke med hun, om 10-15 min alt skal bli ferdig. Hun gi meg beskjed om hvis jeg har flere spørsmål med en gang, må jeg finne en annen lege som ikke er så opptatt og har ikke så mange pasienter som hun har. Skuffet!

Effektiv og flink

Anita har vært min faste lege i mange år. I starten synes jeg hun kunne være litt kort og bestemt, men etterhvert som jeg har lært henne å kjenne føler jeg at jeg har en god fastlege som lytter til meg og er flink til å foreslå løsninger og behandling. Hun er effektiv og utnytter tiden godt og det er ikke mye utenomsnakk. Legesekretærene er veldig hyggelige og man føler seg ivaretatt enten man ringer eller stikker innom.

Vanskelig

Opplever henne som vanskelig, ikke flink å kommunisere med pasient . Streng og jeg får ikke lyst å spørre om alt jeg ønsker. Har du en time og kommer på en ting du vil hun skal se på , vel ja da må du bestille ny time selv om det er en bagatell.

Hyggelig, effektiv, samvittighetsfull

Anita har vært min fastlege i mange år, og jeg har opplevd henne som hyggelig, effektiv og en lege som følger opp sine pasienters prøveresutater.
Skulle gjerne sett at jeg kunne få en bekreftelse på at hun hadde sett på prøveresutatene mine.