Anita Husveg

Ytteren Legesenter

Autorisasjon (2004)

Ytteren Legesenter Telefonnummer75 13 58 5075 13 58 ...
Gammelveien 11d 8614 Mo i Rana
Anita Husveg er en av 22 fastleger i Rana

Siste vurderinger av Anita Husveg

Kunnskapsrik og oppdatert Lege

Har hatt Anita som lege gjennom mange år. Alltid like forståelsesfull, å har aldri opplevd at mine merkelige spørsmål blir for dumme. Veldig kunnskapsrik dame som alltid har stillt opp 110%. Hun jobbet virkelig på for å finne ut hva som feilte.. Stoler derfor blindt på at hun gjør sitt ytterste for å hjelpe meg å gi meg svar - i alle situasjoner. Skjeldent tid til å ta opp mere enn en sak på en time, men har jeg flere ting jeg vil ta opp, eller mange spørsmål så bestiller jeg bare dobbelt time. Travel dame som gjør en super jobb, med mange pasienter 😊

Kunnskapsrik, men sur

Legen virker dyktig, men er sur og humørsyk. Kan heve stemmen og bli stresset og sur hvis du ikke svarer "riktig" på spørsmål.

Kunnskapsrik og god lege

Jeg har hatt Anita i flere år, og opplever henne som kunnskapsrik og dyktig i faget sitt. Hun har til nå alltid stilt rette diagnoser og har vært åpen for diskusjon.
Jeg opplever også de som jobber dær som hyggelig og profesjonelle, og jeg føler ikke at det er vanskelig å få time.

utrivelig

opplever min lege som vanskelig å kommunisere med da det virker som de tingene jeg spør om er unødvendig å komme til time for. er derfor ubehagelig å spørre om ting jeg egentlig har tenkt å spørre om, synes også at hun har en tendens til å snakke "ned" til meg.

Faglig flink

Har hatt Anita som fastlege i flere år. Ho er flink faglig, å er til å stole på! Kan virke bestemt & "rett på saken", men eg er veldig fornøyd med ho. Effektiv og konkret!