Anita Husveg

Ytteren Legesenter AS

Gammelveien 11d 8614 Mo i Rana
Anita Husveg er en av 25 fastleger i Rana

Siste vurderinger av Anita Husveg

God lege, finner ut av det

Jeg har hatt anita Husvek til lege noen år og har alltid fått den hjelp og de diagnosene jeg har trengt. Hun er rett på sak og finner ut av det.

Er også fornøyd med personalet og at jeg som oftest alltid får time relativt raskt.

Faglig flink

Har hatt Anita som fastlege i flere år. Ho er flink faglig, å er til å stole på! Kan virke bestemt & "rett på saken", men eg er veldig fornøyd med ho. Effektiv og konkret!

Den beste legen jeg har hatt

Stiller opp for pasienter, kan faget sitt og holder seg oppdatert. Har selv hørt telefonsamtale mellom legen og sykehuset, og sykehuset måtte gi seg, og pasienten fikk hjelp.

Vil gjerne bytte

Hun er streng og vanskelig å snakke med. Hun får meg ofte til å føle meg dum når jeg kommer med spørsmål. Tyner legebesøkene så lenge som mulig for å slippe.

Alt skal bli RASK.

Man må ha bare et spørsmål på en time. Det er ikke lov å spørre om flere ting, da må man bestille en time til. Ikke lett å snakke med hun, om 10-15 min alt skal bli ferdig. Hun gi meg beskjed om hvis jeg har flere spørsmål med en gang, må jeg finne en annen lege som ikke er så opptatt og har ikke så mange pasienter som hun har. Skuffet!