Anita Husveg

Autorisasjon (2004)

Ytteren Legesenter Telefonnummer75 13 58 5075 13 58 ...
Gammelveien 11d 8614 Mo i Rana
Anita Husveg er en av 21 fastleger i Rana

Siste vurderinger av Anita Husveg

utrivelig

opplever min lege som vanskelig å kommunisere med da det virker som de tingene jeg spør om er unødvendig å komme til time for. er derfor ubehagelig å spørre om ting jeg egentlig har tenkt å spørre om, synes også at hun har en tendens til å snakke "ned" til meg.

Faglig flink

Har hatt Anita som fastlege i flere år. Ho er flink faglig, å er til å stole på! Kan virke bestemt & "rett på saken", men eg er veldig fornøyd med ho. Effektiv og konkret!

Den beste legen jeg har hatt

Stiller opp for pasienter, kan faget sitt og holder seg oppdatert. Har selv hørt telefonsamtale mellom legen og sykehuset, og sykehuset måtte gi seg, og pasienten fikk hjelp.

Vil gjerne bytte

Hun er streng og vanskelig å snakke med. Hun får meg ofte til å føle meg dum når jeg kommer med spørsmål. Tyner legebesøkene så lenge som mulig for å slippe.

Alt skal bli RASK.

Man må ha bare et spørsmål på en time. Det er ikke lov å spørre om flere ting, da må man bestille en time til. Ikke lett å snakke med hun, om 10-15 min alt skal bli ferdig. Hun gi meg beskjed om hvis jeg har flere spørsmål med en gang, må jeg finne en annen lege som ikke er så opptatt og har ikke så mange pasienter som hun har. Skuffet!