Inger Marie Veiby

Trollåsen Legesenter

2003

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Trollåsen Legesenter
Trollåsveien 25 1414 Trollåsen
Tlf: 66 81 21 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Inger Marie Veiby er en av 28 fastleger i Oppegård

Siste vurderinger av Inger Marie Veiby

En helt unik lege

Dr Veiby er ikke mindre enn helt fantastisk. Lyttende, empatisk, kunnskapsrik, flink til å formidle og hun skaper trygghet. Håper jeg får beholde henne som fastlege så lenge jeg lever.

Fantastisk flott og dyktig lege!

Veiby tar deg på alvor. Hun er lett å snakke med, lytter til hva du sier og bruker god tid på deg! Alltid blid og en person man lett føler man kan stole på!

Anbefales på det sterkeste

Den mest fantastiske legen jeg noen sinne har møtt!

Inger Marie Veiby er profesjonell og kan sitt fag. Man føler seg trygg på hennes konklusjoner. Hun er empatisk, hun bryr seg og hun følger opp langt bedre enn man kan forvente!
Jeg har aldri møtt en så flott lege, og hun var fantastisk beroligende da jeg var der med med min kristisk syke sønn.

Tar deg ikke seriøst

Føler ikke hun tror på det som blir fortalt, vil bare ha deg inn og ut så fort som mulig. Følelse av å måtte "unnskylde" at man kommer.

Hun tar deg på alvor, og er oppriktig interessert i å hjelpe deg. En veldig dyktig lege, som får deg til å føle deg trygg og ivaretatt.

Enestående lege

Er heldig å ha Inger Marie Veiby som lege. Det er alltid noe ventetid men det
er uungåelig med tanke at hun har ikke ledige plasser for nye pasienter. Det er derfor jeg byttet aldri legen selv om jeg flyttet to ganger allerede og bor langt fra Trollåsen.

Den beste legen jeg har hatt!

Hun har alltid tid og tar seg god tid til å høre. Forståelsesfull, dyktig og grundig lege. Hun leter etter svar og er virkelig flink!

Norges beste fastlege?

Sterk, klar, lyttende, kunnskapsrik, vennlig, alt en fastlege skal ha!

god lege

dette er en dyktig lege som tar pasientene sine på alvor. hyggelig og effektiv.

Dyktig lege

Dr. Veiby inngir tillit, og er tilliten verdig. Hun lytter interessert, kommer med innspill og konkluderer på en måte som igjen skaper tillit. Hun er til å stole på. Dette er ingen lege som snakker til deg gjennom pc'en. Er glad for at jeg har henne som fastlege!!!

Veldig flink lege

Dr, Veiby har vært vår fastlege fra før hun ble fastlege i kommunen og vi har bare godt å si om henne, våde som lege og medmenneske. Alltid hyggelig og bli. Hun tar oss på alvor og er utrolig flink til å sølge oss opp.

Kjempe dyktig lege!

Dr Veiby er en fantastisk dyktig lege. Her har du en lege som, på tross av en sikkert stressende hverdag alltid er blid, setter deg i fokus, lytter og engasjerer seg.
Er en grunn til at hun har fulle lister ja.
Har full tillit til denne legen. Anbefales sterkt!

En fantastisk lege

Jeg traff dr, Veiby første gang i april 2006 og det var før hun ble fastlege. Etter det har både jeg og min kone hatt henne som fastlege. Selv om de andre fastlegene vi har hatt har vært meget bra, er det hun som scorer høyest hos oss. Alltid blid og hyggelig. Hun er meget dyktig og gir seg alltid god tid.

Medmenneske og fagperson

Inger Marie Veiby er uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt. Hun er engasjert, både som menneske og lege, er alltid blid og har alltid tid. Som pasient møtes du hver gang som om du var hennes eneste pasient - og det hun ikke kan, finner hun ut.

Jeg har ingen reservasjoner mot å anbefale denne legen.