Odinaka Francis Ijeabuonwu

Dr. Odinakas Clinic
Torvgate 8 8005 Bodø
Odinaka Francis Ijeabuonwu er en av 51 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Odinaka Francis Ijeabuonwu

Blid, høflig og hyggelig.

Har alltid fått den hjelp jeg trenger. Er også blitt kjapt videresendt til spesialist, og en gang direkte til sykehuset straks!

Arogant og lite forståelsesfull.

Møtt på legevakta. Når vi gir uttrykk for engstelse under undersøkelsen blir han hissig og viser et meget ubehagelig "sinne". Ikke i kategorien raseri, men stigende opphisselse. En trygghetsperson, som en lege skal være, bør ikke vise opphisselse i for av negative følelser som sinne kan være. Ved et eventuelt annet besøk på legevakta vil vi forvisse oss om at det ikke er han vi møter og heller se an om vi kan vente til vaktbytte.

Ikke noe bra

Jeg har vært hos han flere ganger, men ikke et eneste gang jeg har fått noe tilbakemeldinger på mine prøver. Til slutt jeg også testet han ved å få sjekke hva er min blodtype. Og jada, ikke noe svar i det hele tatt. Jeg syns det er bare bortkastet av tid, penger og selve helse av å være hans pasient.

Engang når jeg var hos han, jeg kan ikke si mer enn 1 problem siden "tiden min er ferdig". Jeg har liksom ventet i nesten 1t også får jeg bare 5min av konsultasjon.

Veldig fornøyd, blir godt ivaretatt

Alltid blid og smilende, får god service der og opplever å bli lyttet til og tatt på alvor. Han henviser straks videre om det er noe. Jeg har fått løst noen store helseutfordringer med hans hjelp. Sentralbordet kan bli bedre men jeg har oftest kommet igjennom på 2-3 forsøk og får time raskt.

For rask

+ Smilende - imøtekommende - kommer enkelt gjennom på tlf - får time kjapt og ingen ventetid.
- For rask å stille diagnose, usikker på kunnskapsnivå da jeg har spurt kontrollspm hvor han har fulgt opp med nye undersøkelser og konkluder med ny diagnose.
Føler det går noe raskt og lite undersøkende, konkluderer vel raskt noe som gjør meg usikker på kunnskapsnivået.