Dr. Odinakas Clinic

Torvgata 8B 8006 Bodø

Siste vurderinger av behandlere ved Dr. Odinakas Clinic

Meget missfornøyd

Lege: Odinaka Francis Ijeabuonwu Skrevet

Odinaka er dessverre en lege som prioriterer sine egne pasienter fremfor vikar pasientene sine. Han tar seg 0 tid. Skriver ikke ut medisiner som man har behov for som man har gått på i årevis. Lytter ikke, å man føler han har 0 forståelse når man snakker til han. Virker som han vil bli fort ferdig å få pasienten ut fortest mulig. ( så lenge du ikke er hans egen pasient) denne legen er absolutt IKKE å anbefale.

God lege

Lege: Oleg Vladimirovich Kravtchenko Skrevet

En lege man kan føle seg trygg på. En som virkelig lytter og forstår... gruer meg til den dagen han går av som lege, har aldri hatt bedre lege i mitt liv. Han er rask med henvisning videre, er nøye med prøver å utreder en skikkelig. Anbefales på d varmeste.

Trygg, kunnskapsrik og dyktig lege

Lege: Oleg Vladimirovich Kravtchenko Skrevet

Fantastisk lege som faktisk er interessert i hva jeg som pasient sier. Sitter ikke med nesa i pc/tastatur. Svarer på det du lurer på, undersøker, henviser, tester og generelt sett veldig kunnskapsrik. Det han ikke vet, finner han ut av ve og ringe spesialist der å da eller henviser. Føler meg veldig godt ivaretatt som pasient der. Venter gladelig 1t+\- på og komme inn da jeg vet behandlingen jeg får er verdt det! Veldig trivelig personale er det også. Flinke folk over hele fjøla.

Dette blir for dumt.

Lege: Oleg Vladimirovich Kravtchenko Skrevet

Laaaang ventetid på venterommet.... Skulle få en henvisning, har gått 3 måneder, å har enda ikke fått noen henvisning videre. Dette syns jeg er for dumt.

Knuste meg

Lege: Odinaka Francis Ijeabuonwu Skrevet

Jeg er i sjokk etter mitt «møte» med Odinaka. Han skulle ringe meg da han var vikar for min fastlege. Jeg har en rekke sykdommer som gjør at jeg er i Spania en stor del av året og denne sommeren intet unntak. Pga min smerteproblematikk har jeg to typer smertelindring jeg tar daglig og bad om ekstra av den ene siden jeg ikke hadde nok til de 7 ukene jeg skulle være borte. Det nektet han å gi meg, jeg prøvde å forklarer men han hisser seg opp og roper i raseri til meg. Satt ut og redd begynner jeg æ gråte. Da ler han av meg å legger på røret. Jeg sliter en del med angst, depresjon og lav selvfølelse. Følte meg som et enda mindre verdifullt menneske når han var ferdig meg meg.
Det er surrealistisk at dette skjedde..hos en lege. Klarer ikke snakke/skrive om det uten å gråte. Han fikk meg virkelig til å føle meg liten og ingenting verdt..