Odinaka Francis Ijeabuonwu

Torvgate 8 8005 Bodø
Odinaka Francis Ijeabuonwu er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Odinaka Francis Ijeabuonwu

Veldig godt fornøyd

Han tar seg tid til å lytte,gir et raskt svar.Har brukt han som fastlege i mange år.Har ikke noe å utsette på han som lege.
Han er rolig og har humor.Blir nok hos han til han går av med pensjon.

Den beste og flinkeste legen!

Odinaka er den beste legen jeg har hatt. Han lytter og tar meg seriøst, i tillegg til at han er veldig flink i faget!

Beste legen jeg har hatt til nå

Den beste legen jeg har hatt. Han lytter når man forteller hva som er problemet, du føler at du blir tatt på alvor, noe som er viktig for meg. Jeg opplever ham som en meget "folkelig" kar som ikke er arrogant. Det tar kort tid å bli henvist videre hvis nødvendig. Han er alltid blid og har humor, og en ro over seg slik at man ikke blir nervøs! Og ikke minst er kontordamen alltid høflig og blid, jeg har flere ganger sett at hun har hjulpet eldre damer med både drosje eller betalingsautomaten. Selv om man må vente noe over den avtalte tiden, så synes jeg personlig at det er verdt det. Og han sier alltid rekkefølgen på hvem sin tur hvis det er flere.. så da vet man det.

Blid, høflig og hyggelig.

Har alltid fått den hjelp jeg trenger. Er også blitt kjapt videresendt til spesialist, og en gang direkte til sykehuset straks!

Arogant og lite forståelsesfull.

Møtt på legevakta. Når vi gir uttrykk for engstelse under undersøkelsen blir han hissig og viser et meget ubehagelig "sinne". Ikke i kategorien raseri, men stigende opphisselse. En trygghetsperson, som en lege skal være, bør ikke vise opphisselse i for av negative følelser som sinne kan være. Ved et eventuelt annet besøk på legevakta vil vi forvisse oss om at det ikke er han vi møter og heller se an om vi kan vente til vaktbytte.

Ikke noe bra

Jeg har vært hos han flere ganger, men ikke et eneste gang jeg har fått noe tilbakemeldinger på mine prøver. Til slutt jeg også testet han ved å få sjekke hva er min blodtype. Og jada, ikke noe svar i det hele tatt. Jeg syns det er bare bortkastet av tid, penger og selve helse av å være hans pasient.

Engang når jeg var hos han, jeg kan ikke si mer enn 1 problem siden "tiden min er ferdig". Jeg har liksom ventet i nesten 1t også får jeg bare 5min av konsultasjon.

Veldig fornøyd, blir godt ivaretatt

Alltid blid og smilende, får god service der og opplever å bli lyttet til og tatt på alvor. Han henviser straks videre om det er noe. Jeg har fått løst noen store helseutfordringer med hans hjelp. Sentralbordet kan bli bedre men jeg har oftest kommet igjennom på 2-3 forsøk og får time raskt.

For rask

+ Smilende - imøtekommende - kommer enkelt gjennom på tlf - får time kjapt og ingen ventetid.
- For rask å stille diagnose, usikker på kunnskapsnivå da jeg har spurt kontrollspm hvor han har fulgt opp med nye undersøkelser og konkluder med ny diagnose.
Føler det går noe raskt og lite undersøkende, konkluderer vel raskt noe som gjør meg usikker på kunnskapsnivået.

God lege, forferdelig sekretær!

Da jeg hadde Odinaka for to år siden var jeg veldig fornøyd med han som lege. Han lyttet og prøvde å ordne opp i problemer. Sekretæren derimot var her forferdelig! Jeg kunne ringe 50 ganger i strekk per time, over flere dager uten å komme gjennom. Da jeg endelig fikk svar og påpekte dette, fikk jeg kjeft tilbake. Det må da være mulig å ta telefonen i arbeidstiden? Hva om det er et nødstilfelle? I tillegg var hun lite hjelpsom og frekk når man kom til kontoret. Måtte bytte lege pga. dette. Lang ventetid trekker også legekontoret ned, har han virkelig kapasitet til å ha så mange pasienter?

Endelig NORSK

Endelig Norsk mottakelse i luken og telefonen. Men etter å ha ringt over 80 ganger sammenhengende, så skulle det bare mangle at en ble forstått i telefonen i alle fall. Denne mannen(legen) kan da ikke ha ledig kapasitet til ennå flere pasienter ??
Må bli moderne, få databestilling og svare telefonen når en ringer i disse telefontidene.

Den beste legen jeg har hatt

Medmenneskelig og en god lytter .Man blir godt ivaretatt og føler man er i gode hender

den beste legen jeg har hatt

Jeg har brukt legen i mange år og er veldig fornøydt med hans arbeid,han tar seg tid til å lytter på hva du har å si og han forklarer spørsmålene du stiller.Jeg kommer ikke til å bytte fastlege så lenge jeg kan gå få den hjelpen jeg trenger og det får jeg hos odinaka

Den beste fastlegen jeg har hatt

Jeg har hatt Odinaka som fastlege i flere år, og han er fantastisk! Hjelpsom, omtenksom og gjør jobben rask. Han er også utrolig hyggelig,snill og vennlig. Har bare positive ord å si om han.

Hjelpsom

Dr.Odinaka er løsningsorientert, lyttende og konkret.

Veldig flink lege som jeg liker veldig godt!

Har vært hele familiens fastlege i mange år. Han lytter og undersøker og er god til å stille diagnose, og flink til å henvise videre når det behøves.

Dårlig og trangt venterom, dårlig laboratorie og vikarlege-avtalen med A.Johnsson gjorde til slutt at vi måtte bytte fastlege.

Min beste fastlege!

Etter at jeg hadde blitt kjent med dr. Odinaka, følte jeg at han var en som tok meg på alvor! I mine øyne er dr.Odinaka en meget god lege, som alltid tar seg tid til å lytte og komme med gode innspill! Den beste legen jeg har hadd!

Veldig bra.

Veldig hyggelig.
Tar deg på alvor.
Undersøker så godt han kan, men henviser deg videre om han må.

Den aller beste legen.

..En veldig fin lege. Den beste legen jeg jeg har hatt !!

En lege som tar seg tid til pasienten, lytter, gir bestandig hjelp. Er utrolig flink med barn....

Svært positivt første- og andreinntrykk.

Jeg byttet til Odinaka etter å ha gått flere år hos Embrå. Har bare vært der to ganger. En gang til konsultasjon, og neste gang for et lite kirurgisk inngrep. Til tross for at jeg bare har truffet han to ganger, opplevdes han som en gammel venn. Hyggelig, imøtekommende og morsom.
Jeg lever etter hans motto: "Føler du deg frisk, så er du frisk." :)

Ser frem til et videre "samarbeid" med han.