Odinaka Francis Ijeabuonwu

Torvgate 8 8005 Bodø
Odinaka Francis Ijeabuonwu er en av 51 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Odinaka Francis Ijeabuonwu

Finnes ingen bedre lege

Jeg har hatt Odinaka som fastlege i over 15 år, jeg kommer aldri til å bytte før jeg må. Han tar seg tid til pasienten, lytter og henviser med en gang dersom det skulle være nødvendig. Føler meg alltid velkommen og blir tatt på alvor. Humor har han også.

Det eneste som trekker ned er lang ventetid når man har time. Man må nesten påregne i allefall 30 minutt med venting, i tilegg kunne det vært lettere å komme igjennom på telefonen.

Ellers er jeg strålende fornøyd.

lett tilgjengelig, og bryr seg alltid

Tar mine vurderinger alvorlig, og er snar til å henvise meg videre når han mener det er behov for det. Hatt han som fastlege i over ti år.

Veldig godt fornøyd

Han tar seg tid til å lytte,gir et raskt svar.Har brukt han som fastlege i mange år.Har ikke noe å utsette på han som lege.
Han er rolig og har humor.Blir nok hos han til han går av med pensjon.

Den beste og flinkeste legen!

Odinaka er den beste legen jeg har hatt. Han lytter og tar meg seriøst, i tillegg til at han er veldig flink i faget!

Beste legen jeg har hatt til nå

Den beste legen jeg har hatt. Han lytter når man forteller hva som er problemet, du føler at du blir tatt på alvor, noe som er viktig for meg. Jeg opplever ham som en meget "folkelig" kar som ikke er arrogant. Det tar kort tid å bli henvist videre hvis nødvendig. Han er alltid blid og har humor, og en ro over seg slik at man ikke blir nervøs! Og ikke minst er kontordamen alltid høflig og blid, jeg har flere ganger sett at hun har hjulpet eldre damer med både drosje eller betalingsautomaten. Selv om man må vente noe over den avtalte tiden, så synes jeg personlig at det er verdt det. Og han sier alltid rekkefølgen på hvem sin tur hvis det er flere.. så da vet man det.