Odinaka Francis Ijeabuonwu

Autorisasjon (1990)

Odinaka Francis Ijeabuonwu er en av 57 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Odinaka Francis Ijeabuonwu

Meget missfornøyd

Odinaka er dessverre en lege som prioriterer sine egne pasienter fremfor vikar pasientene sine. Han tar seg 0 tid. Skriver ikke ut medisiner som man har behov for som man har gått på i årevis. Lytter ikke, å man føler han har 0 forståelse når man snakker til han. Virker som han vil bli fort ferdig å få pasienten ut fortest mulig. ( så lenge du ikke er hans egen pasient) denne legen er absolutt IKKE å anbefale.

Knuste meg

Jeg er i sjokk etter mitt «møte» med Odinaka. Han skulle ringe meg da han var vikar for min fastlege. Jeg har en rekke sykdommer som gjør at jeg er i Spania en stor del av året og denne sommeren intet unntak. Pga min smerteproblematikk har jeg to typer smertelindring jeg tar daglig og bad om ekstra av den ene siden jeg ikke hadde nok til de 7 ukene jeg skulle være borte. Det nektet han å gi meg, jeg prøvde å forklarer men han hisser seg opp og roper i raseri til meg. Satt ut og redd begynner jeg æ gråte. Da ler han av meg å legger på røret. Jeg sliter en del med angst, depresjon og lav selvfølelse. Følte meg som et enda mindre verdifullt menneske når han var ferdig meg meg.
Det er surrealistisk at dette skjedde..hos en lege. Klarer ikke snakke/skrive om det uten å gråte. Han fikk meg virkelig til å føle meg liten og ingenting verdt..

Snill, behagelig og behjelpelig med det meste.

Har hatt Odinaka som fastlege i 20 år. Vi har hatt våre uenigheter som har gjort at jeg har byttet lege, men jeg kommer alltid tilbake igjen. I bunnen en veldig forståelsesfull lege. Man får alltid time innen rimelig tid hvis man trenger det. Men, det er alltid veldig lang ventetid for å komme inn.

very good doctor

A good doctor who listens to his patients i recommend Odinaka 100% he is 1 in a million he will find anything in his power to find our what is bothering you

Odinaka er en lege som ser og lytter til pasienten.

Har hatt Odinaka som min fastlege i 18 år. Han tar seg tid, og lytter og tar pasientene på alvor. Han er effektiv og skriver henvisninger, resepter, attester mens man er på timen. Legesekretærene gir god service.