Gaute Sandhei Jacobsen

Tlf: 75 60 24 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Gaute Sandhei Jacobsen er en av 10 fastleger i Fauske

Siste vurderinger av Gaute Sandhei Jacobsen

En flott lege...

Han er en dyktig lege, til å stole på, gjør som han lover og det er ikke noe tull fra hans side.....

Styr unna!

Legen er arrogant og nedlatende, - det kunne jeg godtatt om han var dyktig lege, men verst er mangel på kunnskaper, og uvilje mot å oppdatere seg på områder han stiller svakt på. Styr unna!

Har byttet fastlege

Jeg har byttet fastlege fordi jeg ikke synes denne legen tar meg på alvor, og ikke henviser videre når det er behov for det.

Måtte diskutere for å få hjelp

Denne lege var ikke til hjelp da jeg trengte det som mest. Fastlegen hadde ikke kompetanse på å behandle tilstanden som hadde oppstått og sa at det kunne ta et halvt år å komme inn til spesialist. Jacobsen mente at jeg i mellomtiden skulle gå hjem og bruke ei salve for det var ikke annet å gjøre. Dette kunne jeg ikke akseptere da min situasjon var uholdbar, men dette forstod ikke legen. For å bli henvist og få behandling umiddelbart så måtte jeg diskutere med legen og legen ble sint på meg, og det var ubehagelig. Fordi jeg ikke gav opp å ivareta meg selv, så fikk jeg henvisningen med anmodning om hurtig inntak, og kom inn til spesialist etter kort tid og det resulterte i et halvt år med omfattende behandlinger.

Mitt klart førsevalg av fastlege

Gjør en grundig jobb. Nøler ikke med å søke deg videre i systemet dersom han er i tvil om diagnose/behandling. Er uten tvil den legen som jeg har hatt størst tiltro til.
Føler meg alt tid tatt på alvor.

Dyktig

Gaute har fulgt meg siden ungdomsårene, gjennom to graviditerer og nå med oppfølging av barna. Har bare gode ord å si om han. Meget dyktig.

Lege nr 1 !!!

Gaute er ikke bare en helt super lege, men et fantastiske medmenneske, man virkelig kan stole på. Man føler seg godt ivaretatt på alle mulige måter. Gaute er og blir fastlege nr 1!!!

god lege

Gaute har empati og er interresert i alt når det gjelder sine pasienter. Han tar seg tid til å lytte. På minussiden er det litt mangel på guts når det gjelder å stå på for dem videre i helsekarusellen

kjempefornøyd.

jeg har sagt til han at han ALDRI får lov til å flytte her fra...Han er den beste legen jeg har hatt..spesielt nå det gjelder å lytte...han får orden på tingene,å skjønner fort hva som er problemet,om det er fysisk eller psykisk...

Flink.

Kjempe lege som tar seg tid til å høre på pasientene, og undersøker grundig. Føler virkelig at han kan sine saker. Kan være litt forsinket og derfor litt tid å vente, men han har alltid god tid når man kommer inn. Kan absolutt anbefales!

dårlig

Denne legen har dårlig tid med passientene. Blir kun halvferdig med det han skal. styr unna.