Gaute Sandhei Jacobsen

Autorisasjon (1994)

Gaute Sandhei Jacobsen er en av 11 fastleger i Fauske

Siste vurderinger av Gaute Sandhei Jacobsen

Trygg, kunnskapsrik, lyttende.

I møte med legen føles trygt.
Legen er kunnskapsrik og klarer med sin kompetanse å formidle info til meg vedrørende min helse på en måte som jeg forstår. Legen tar seg god tid til å lytte.

God lege og en flott type🙂

Tar pasienten på alvor og er nøye med utredning. Trivelig og betryggende å ha han som lege. Kommer som regel inn til han samme dag.

Kunnskapsrik, jordnær og hører på pasient

Gaute er en av mine desidert favoritt-leger jeg har vært borti. Han hører etter når man snakker, undersøker nøye og har i tillegg bred kunnskap om muskler og ledd. Han oppleves for meg jordnær og folkelig, jeg forstår ikke hvor noen andre "anmeldere" her på siden har opplevd Gaute som arrogant, det er det siste ordet jeg ville brukt om han. Har aldri opplevd å ikke bli trodd, ikke bli henvist videre eller ikke blitt tatt VELDIG godt vare på hos Gaute. Jeg har anbefalt han som fastlege til min beste venninne som har samme plager som meg, da det ikke eksisterer bedre lege.

Ventetiden for time kan være litt lang da han har fullt opp med pasiener, og innimellom er han litt forsinket fordi han bruker tiden han trenger med pasient og ikke har hast med å få folk ut av døra.

Meget dyktig

Dette er en lege med erfaring og framstår som kunnskapsrik og dyktig. Er også flink å henvise videre når det er nødvendig

En flott lege...

Han er en dyktig lege, til å stole på, gjør som han lover og det er ikke noe tull fra hans side.....