Gaute Sandhei Jacobsen

Brygga Legekontor

1994

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Brygga Legekontor Telefonnummer75 60 24 8075 60 24 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sjøgata 78 8200 Fauske
Gaute Sandhei Jacobsen er en av 9 fastleger i Fauske

Siste vurderinger av Gaute Sandhei Jacobsen

Meget dyktig

Dette er en lege med erfaring og framstår som kunnskapsrik og dyktig. Er også flink å henvise videre når det er nødvendig

En flott lege...

Han er en dyktig lege, til å stole på, gjør som han lover og det er ikke noe tull fra hans side.....

Styr unna!

Legen er arrogant og nedlatende, - det kunne jeg godtatt om han var dyktig lege, men verst er mangel på kunnskaper, og uvilje mot å oppdatere seg på områder han stiller svakt på. Styr unna!

Har byttet fastlege

Jeg har byttet fastlege fordi jeg ikke synes denne legen tar meg på alvor, og ikke henviser videre når det er behov for det.

Måtte diskutere for å få hjelp

Denne lege var ikke til hjelp da jeg trengte det som mest. Fastlegen hadde ikke kompetanse på å behandle tilstanden som hadde oppstått og sa at det kunne ta et halvt år å komme inn til spesialist. Jacobsen mente at jeg i mellomtiden skulle gå hjem og bruke ei salve for det var ikke annet å gjøre. Dette kunne jeg ikke akseptere da min situasjon var uholdbar, men dette forstod ikke legen. For å bli henvist og få behandling umiddelbart så måtte jeg diskutere med legen og legen ble sint på meg, og det var ubehagelig. Fordi jeg ikke gav opp å ivareta meg selv, så fikk jeg henvisningen med anmodning om hurtig inntak, og kom inn til spesialist etter kort tid og det resulterte i et halvt år med omfattende behandlinger.